GLS Denmark

Post og fragtfirma

2,1/10
#83
Janus Rokkjær
1 bedømmelse
21.04.2023
4,0/10 3,0/10 4,0/10

Levere simpelthen bare, hvor det er nemmest for chaufføren. Har senest bestilt en vare fra conrad elektronik som jeg så fik en besked om var blevet leveret, men det var den ikke. Den blev så efterlyst og jeg modtog et billede af levering, men det var bare ikke på min adresse.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#82
Birger B.
1 bedømmelse
24.10.2022
7,0/10 7,0/10 1,0/10

Bor i gilleleje hovedgade 23 3250. Nummeret eksisterer ikke ifl jeres irriterende hjemme side og den acceptere ikke at jeg selv taster husnummer 23 ind. Iflg jeres hjemmeside er er ingen højere husnumre end 6a-b, men der er adskillege flre husnumre. Meget irriterende når nu i har overladt alt forarbejde til kunden.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#81
Martin G.
1 bedømmelse
03.06.2020
5,0/10 1,0/10 1,0/10
0
0
Del | Svar | Rapportér
#80
Mette L.
1 bedømmelse
13.01.2019

Jeg køber for 60 kr fragt med kvittering til en vigtig pakke til Holte fra Esbjerg. Min gamle mor skulle bruge indholdet hurtigt med special medicin . 2 hverdage fra mandag altså ankomst tirsdag hos min bror i Holte, der skulle fragte videre. Fredag eftermiddag var den ikke kommet og blev efterlyst. Den lå på depot i Tåstrup, og der kunne han selv hente den. Eller også kunne den komme mandag, da de ikke kører i weekenden. Der blev IKKE lagt seddel i postkassen, så de kunne hente pakken i nærheden. I kiosken bad de ikke om mobilnr eller mail,så man havde ingen kontaktinfo. Hvorfor i alverden lægger chaufføren ikke en seddel?????????? Det er nemt, men er det sløseri eller dårlig service. Det er en ommer og jeg beder om en gratis Firsendelse næste gang. Øv . De får en chance til. Har brugt gls til at modtage pakker ved, og det virker. Har før sendt uden problemer......men lige netop denne vigtige pakke blev væk uden info og reaktion om at genlevere fluks og ikke sende til depot og bede folk selv hente. Dårligt........postnord ville have været hurtigere!!!!!!

1
0
Del | Svar | Rapportér
#79
Mathias P.
1 bedømmelse
03.10.2018
5,0/10 8,0/10 8,0/10

Jeg har været godt tilfreds med GLS, jeg har ikke oplevet nogen fejl. Når jeg har bestilt noget kommer det hurtigt så heller ikke noget og klage over der!

-Mathias
www.Friluftsaktiviteter.dk

0
0
Del | Svar | Rapportér
#78
Thomas B.
1 bedømmelse
10.09.2018
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Jeg sender en brevpakke på ca. 300 gram, som har mål til en LILLE brevpakke. PRISEN er 60,-kr... Den skal fra Rønne til Amager og efter 3 dage ringer kunden til mig for at høre hvor den bliver af. Jeg giver ham nummeret på pakken til track and trace og der kan vi se at den er forsøgt afleveret men der var ingen hjemme, men at chauføren har lagt en seddel. 7 dage er nu gået ingen pakke er afleveret, ingen seddel i postkassen og efter 17 minutter i kø på tlf. får jeg en sød pige der beklager og pakken kan hentes på AMAGERBROGADE..... det var sidste gang jeg sendte noget med GLS.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#77
Britt B.
1 bedømmelse
27.03.2018
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Jeg kommer hjem samme dag som pakken skulle være leveret ifølge deres trakId, står der intet ved min hoveddør. Jeg skriver så inde på boligkompleksets facadebookside, om nogen har set pakken - men ingen har set den. Jeg kontakter så GLS og får at vide at pakken er leveret og jeg bliver nødt til at kontakte Nemprint (pakken er nemlig en rapport/portfolie). Men de kan jo bevise at pakken er sendt. Så jeg kontakter igen de folk på min svalegang, denne gang ved at banke på og spørge om folk har set en pakke ved min hoveddør, men ingen har set en pakke. Pakken kan umuligt være stjålet, da den er ubrugelig for andre end mig (det er jo personligt print), dernæst har ingen set at der har stået en pakke på noget tidspunkt af dagen, men alligevel frataget GLS sig alt ansvar og vælger at tro deres chauffør istedet for kunden... jeg bruger aldrig det firma igen... rapporterne havde kostet over 500kr og det tab står jeg nu selv med, fordi deres chauffør har lavet en fejl. Jeg er så skuffet og firmaet har bare lukket for sagen nu.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#76
Hans H.
1 bedømmelse
23.03.2018
7,0/10 1,0/10 1,0/10

GLS er istand til at smadre alt hvad vi sender med dem. Erstatning bliver der ikke givet, kun en arogant holdning

0
0
Del | Svar | Rapportér
#75
Gitte H.
1 bedømmelse
15.03.2018
3,0/10 1,0/10 1,0/10

Extrem dårlig service.
2 gange i træk. Har de haft store problemer m leveringen af pakken.

Udover de bare smidder en seddel i postkassen uden at checke om der er nogen hjemme.

Den her gang har min pakke ligt 4 dage i deres terminal uden at bevæge sig overhovedet.

Eneste svar v mit opkald var de ville se på sagen.

Det er sidste gang jeg nogensinder bruger dem. De leverer langtfra hvad man betaler for

0
0
Del | Svar | Rapportér
#74
Lasse C.
1 bedømmelse
15.11.2017
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Begge forsendelser smadret! Yder ikke erstatning.

2 separate kasser á 6 flasker alkohol blev sendt uafhængigt af hinanden. Alle flasker var pakket ind i plastik, og kassen var forsynet med plastic i bunden og i siderne. Derudover er begge kasser forstærket med gaffatape i top og bund.

Resultatet er nu at begge forsendelser, uafhængigt af hinanden er smadret. Glasset er ekstremt tykt, og smadre ikke nemt. Da dette aldrig er sket med andre fragtfirma'er må jeg konkluderer, at deres fragtmænd har kastet med pakkerne i en grad, som ingen flasker/glas vil kunne overleve. GLS frasiger sig selvfølgelig al ansvar.

Ærgerlig oplevelse, og jeg kan derfor ikke anbefale at benytte GLS, hvis du skal have sendt skrøbelige artikler, eller generelt bare ting, som ikke skal gå i stykker undervejs i transporten.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#73
Grethe N.
1 bedømmelse
17.08.2017

GLS kan ikke anbefales til pakker over 10 kg, chauføren gad ikke bære pakken op (vi bor på 1.) og han var blevet betalt for det

0
0
Del | Svar | Rapportér
#72
Morten I.
1 bedømmelse
19.07.2017
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Advarsel: GLS erstatter ikke når de laver transportskader!

Jeg har brugt GLS til at sende pakker fra min virksomhed til mine kunder, men er stoppet med at bruge dem, da de ikke VIL stå til ansvar for deres egne handlinger.

En kunde henvender sig til mig, da indholdet i hendes pakke er ødelagt. Jeg retter henvendelse til GLS, med fotodokumentation for den skadet vare. GLS efterspørger dokumentation for pakke og vare. Jeg sender pakkelabelsnummer og kundefaktura. Det er så bare ikke nok, for som GLS skriver, så står der jo i den 1831-ord, lange "generelle betingelser", at GLS kan forlange foto af emballagen. Min kunde har smidt emballagen ud, og det bliver jeg så holdt ansvarlig for. Min kunde har læst og kvitteret for mine handelsbetingelser, kan det med rette være rigtigt, at man som webshop, skal linke til GLS 1831-ord lange "generelle betingelser", før en kunde får lov til at købe vare?

Hvordan håndterer GLS så kundernes pakker ? Prøv at skriv "GLS kaster med pakker", på Google eller You Tube.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#71
Lene P.
1 bedømmelse
19.06.2017

Min pakke blev indleveret til afhentning men jeg har aldrig set hverken seddel i postkasse eller mail - min pakke strander så på et pakkekontor i Taastrup og er derefter ikke set siden. Jeg opdager pludselig at jeg aldrig har modtaget pakken, kontakter først gls for at få hjælp - de kan ikke finde pakken, jeg skal skaffe afsendelseskoden fra den butik som har sendt pakken. Den får jeg så, kontakter gls igen - sorry, den er bortkommet, jeg skal kontakte afsender og kræve ny varer eller penge tilbage. Bliver lidt rystet, skriver tilbage - og i denne lange korrespondance bliver jeg kastet rundt mellem forskellige 'kunderådgivere' der dårligt nok gider at tage mig seriøst, skriver dårligt og usammenhængende tilbage til mig - jeg troede det var en joke, men nej jeg skal tilbage til butikken, så kan butikken bagefter kræve pengene fra gls, - som jeg er sikker på at butikken aldrig ville få. Aldrig er jeg blevet behandlet så dårligt, det kommer ikke til at ske igen, hvis I skal bestille hos nogen som bruger gls, så ring til butik og få dem til at sende dig en besked så du har på fornemmelsen hvornår pakken skulle ankomme. Held og lykke, derude.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#70
Gitte M.
1 bedømmelse
22.04.2017
2,0/10 1,0/10 1,0/10

Varen bliver ikke leveret til min adr. Som betalt for.

Chauffør ringer åbenbart til mig.

Jeg høre ikke min tlf. Men er hjemme..Da jeg ikke tog min tlf ulejliger chaufførens sig ikke til at banke på døren.

Sender i stedet en SMS om jeg ikke er hjemme

Nu kan jeg selv hente pakken. Irriterende og useriøst.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#69
Kim S.
1 bedømmelse
11.03.2017

Gls er under al kritik. De levere simpelthen ikke og halvdelen af gangene ligger de ikke en seddel om at de har været der. Kundeservice giver bare standard svar med du skal kontakte afsender. Skidt firma find, et alternativ.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#68
Tommy H.
4 bedømmelser
01.10.2016

Jeg havde bestilt en pakke fra Harald Nyborg, hvor jeg klart havde skrevet at: Pakken må stilles uden for døren hvis jeg ikke er hjemme.

Jeg kommer hjem og ser at der ligger en seddel om, at de forgæves har forsøgt at aflevere en pakke men, der var ingen hjemme.

Nu kan jeg hente pakken i en pakkeshop der ligger ca. 1,5 km fra Harald Nyborg og ligger ca. 3 km. fra hvor jeg bor.

Det er en pakke til 200kr og jeg har betalt 49kr for at få bragt den ud. Nu skal jeg så med bus som koster 16kr. og må så gå hjem med pakken da jeg ikke må have den med i bussen.

Det er desværre mere reglen en undtagelsen. Når jeg skal have leveret af GLS.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#67
Daniel S.
1 bedømmelse
19.08.2016

Det er det værste firma i mand minde! UHØFLIGE medarbejdere, BÅDE i kundeservice og i det "virkelige" liv - dvs. chaufførene. De 6 gange jeg nogensinde har fået leveret med GLS, er det gået galt HVER GANG! Jeg undgår kategorisk at handle med internetbutikker der bruger GLS! Pakker bliver væk! Afleveret til forkerte modtagere, som kvitterer for pakkerne. Chaufførerne taler så ringe dansk, at det er umuligt at kommunikere. Det er et rodefirma uden lige!

1
1
Del | Svar | Rapportér
#66
Peter D.
1 bedømmelse
12.07.2016

Min kæreste og jeg bestilte et møbel der vejede over 30kg, og kæresten tog dagen fri for at modtag varen. Det var først da chaufføren ankom at der blev fortalt at de ikke hjælper med at bære varer over 30kg op ad trapper (som er i og for sig forståeligt, men vi ville gerne have blevet informeret på forhånd). Varen kunne ikke stå og fylde hele opgangen og kæresten bad derfor chaufføren vente 2min mens hun hentede telefonen og ringede til mig for at høre hvad vi skulle gøre. Da hun kom tilbage var chaufføren kørt. Varen blev noteret som "nægtede modtaget". Min kæreste og jeg skal nu begge bruge en feriedag til at side og vente på at varen bliver leveret. Alternativt, skulle vi leje en vogn og selv hente varen. Begge scenarier ender med at koste os en del penge.

Da jeg ringede for at tale med kundeservice, prøvede de at tale med chaufføren for at høre om det var muligt at komme tilbage da jeg alligevel var taget hjem fra arbejde. Hertil fortalt kundeservice at chaufføren var irriteret på os og ville ikke køre tilbage samme dag.

Super dårlig oplevelse. Kan på ingen måde anbefale GLS.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#65
Frederik A.
1 bedømmelse
19.04.2016

De kan ikke finde ud af at levere pakkerne. Simple as that. Deres "kundeservice" er også yderst elendig.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#64
Mikkel A.
1 bedømmelse
22.03.2016

Mega godt mannn.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#63
Anne J.
1 bedømmelse
04.03.2016

GLS har mistet Vores pakke/udleveret den til en forkert person!

Vi har en kvittering på at GLS har udleveret Pakken til en helt anden person (en [..]) end den person som stod på Pakken (en [..]) - og det er IKKE på grund af en fuldmagt...

Men på trods af det - Så vil GLS ikke erstatte Pakkens Værdi - selvom Vi kan dokumentere, hvad der var i pakken - samt hvor meget det kostede.

Bruger ALDRIG det Firma igen.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#62
Christian B.
1 bedømmelse
05.02.2016

GLS vil miste din pakke. Undgå dem.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#61
Christian H.
1 bedømmelse
06.12.2015
10,0/10 1,0/10 1,0/10

De har efter track and trace leveret min pakke, men jeg har ALDRIG modtaget den, heller ikke skrevet under. Pakken har en værdi af 3000 kr, så det er sur røv, måske de bare har så den et sted og selv skrevet under.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#60
Thomas N.
1 bedømmelse
03.04.2014
2,0/10 1,0/10 1,0/10

De kommer kl 10 om formiddagen for levere, hvad fanden regner de med?

1
0
Del | Svar | Rapportér
#59
Josephine B.
1 bedømmelse
15.01.2014
4,0/10 1,0/10 1,0/10

Tog fri fra arbejde, da jeg ventede en vigtig pakke, men pakken kom ikke som aftalt. Fik en SMS om at den var forsøgt afleveret, men det var den ikke, da jeg var hjemme hele dagen!

Åbenbart kunne chaufføren ikke tage sig tid til at gå op på 4. sal med min pakke...

2
0
Del | Svar | Rapportér
#58
Finn H.
1 bedømmelse
17.12.2013

God og hurtig.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#57
Tommy H.
4 bedømmelser
16.12.2013
 

Det mest elendige firma jeg har oplevet i mit 56 årig lange liv.

Har fået at vide, de har været med en pakke, men jeg var ikke hjemme,

Det passer ikke, da jeg har ligget syg i 14 dg.

Der er så dårlig service, at jeg altid prøver at undgå det firma.

PS. Nu skal jeg betale ekstra for at få bragt mine varer ud.

1
0
Del | Svar | Rapportér
Tommy H.
4 bedømmelser
29.04.2013
 

Jeg har flere gange skulle modtage varer leveret af GLS. Hver gang er det sådan at, jeg ikke hører de ringer på døren, hvilket afsted kommer, at jeg må have det bragt ud en gang til. Det skal jeg selvfølgelig betale. Når jeg får noget leveret af Post Danmark er der aldrig nogen problemer.

Jeg skal aldrig mere have bestilt varer der bringes ud af GLS. Det er er for dyrt.

#56
Steffen Vagner Berndt
1 bedømmelse
28.10.2013

Idag modtog jeg mit nye kabinet i Superbrugsen, med GLS som transportør. Prisen var meget god. Kvalitet: Ingen skræmmer på pakken, god hjemmeside til Track and Trace, godt overblik.

Service meget god, der var ingen problemer med at få pakken udleveret

Samlet set: Maks point her fra.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#55
B. Jeppesen
1 bedømmelse
18.09.2013
4,0/10 2,0/10 1,0/10

Leverer ikke begge pakker som aftalt, efter personlig kontakt. Ret irriterende når det er en vare der skal bruges med det samme, og har holdt sig hjemme for at tage imod. Øv.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#54
Erik Ellingsen
2 bedømmelser
06.09.2013
6,0/10 3,0/10 1,0/10

Jeg har hund som er lukket inde i haven den kan ikke komme ud,

Og hvis chaufføren går til hoveddøren kan han overhovedet ikke se hunden.

Har talt og mailer med GLS som vil sætte de ude på vejen.

Så jeg har bedt dem om at aflevere den ved døren eller sende den retur.

Det vil sige hvis man er hundeejer kan man ikke få pakken leveret til døren.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#53
Mark Andersen
1 bedømmelse
23.08.2013

Skulle have leveret en pakke fra dem, men de levere først forkert og ringer og snakker med dem og siger at pakken er leveret forkert, det vil de så rette op på næste dag. Men levere den endnu engang forkert, så jeg ikke har den når jeg skal bruge den og mister penge da det er nogen materialer jeg skal bruge til en kunde.

Bruger aldrig GLS igen...

I har ikke forstand på at levere pakker. Kunne være i skulle tjene penge på at lave noget andet.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#52
Maiken G.
2 bedømmelser
07.08.2013
6,0/10 6,0/10 7,0/10

Jeg har brugt GLS til at sende store pakker som sadler mm., og de har altid leveret til tiden. Jeg henter altid mine pakke på den lokale tankstation og pakkens tilstand er helt super aldrig stød eller noget. De behandler pakkerne godt, så der ikke sker skader med indholdet (hvilket jeg sætter pris på).

Desuden levere de oftest inden 2 dage.

Så kun ros herfra :-)

1
0
Del | Svar | Rapportér
#51
Amir Charles Hansen
3 bedømmelser
24.07.2013
7,0/10 3,0/10 3,0/10

1 pakke skulle komme fra USA, vented og vented, en dag ca. 2 uger efter at skulle have komme min pakke. Jeg endlig fand telefon nummer og ringet til dem! Det viser sig at de har vaert og levere pakke 1 gang, men kunne ikke ligge besked at de har vaeret der, da vores opgang for dør er låst! Officelt siger de at de har lagt en besked at de har været der, men det er vel ikke rigtig, saa lyver gør de også.

Eneste jeg kan sige at jeg var heldig at ringe lige den dag eller vill min pakke ha gået retur. SURT show og kan IKKE anbefale til nogle at bruge GLS, heller betale lidt mere men få en normal service...

1
1
Del | Svar | Rapportér
#50
Henrik H.
1 bedømmelse
18.04.2013
5,0/10 1,0/10 1,0/10

Har ventet mange dage på pakke som ligger på depotet ifølge track and trace og vildt dårligt af et firma som tror de kan konkurere med post danmark når de ingen gang levere pakker om lørdagen. Det er sku en ommer.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#49
Ole Madsen Nyt Syn Faaborg
1 bedømmelse
09.04.2013

Ubehøvlet bud bryder ind mellem mig og kunde, har åbentbart ikke de ca 10-15 sek det tager at afbryde med min kunde for at tage mod en pakke.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#48
Cindy Eriksen
1 bedømmelse
15.03.2013

GLS LEVERE IKKE TIL DØREN:

Jeg bestilte nogle pakker i forgårs og valgte at få den leveret med GLS. I dag kommer de så men pakkeomdeleren vil simpelthen ikke levere dem til min dør. Deres politik er at hvis de vejer 20 kg så kan de nægte at få den bragt til døren. Disse oplysninger kan man ikke læse på den hjemmeside jeg bestilte fra, men først når du bestiller varen får du en bekraftelses mail hvor GLS pakke politik fremgår. Som forbruger har man ikke en chance, da det er først efter bestilling man finder ud af det. Det er helt OK at man have det, men at de ligefrem tager dine pakker som ´gidsler´er ikke i orden. Jeg var nød til at bære mine over 20 kg pakker selv op på 4. sal på trods af sygdom og var ved at besvimme.

FOR DÅRLIGT SERVICE...

2
1
Del | Svar | Rapportér
#47
E. Kerr
1 bedømmelse
18.02.2013
1
0
Del | Svar | Rapportér
#46
Jonas J.
1 bedømmelse
13.01.2013

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1870233.ece siger det hele. De kaster decideret med folks pakker.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#45
Elizabeth S. M.
1 bedømmelse
21.09.2012

Det her er udelukkende pga den dårlige kundeservice der er inde på GLS. Har dog ikke fået min pakke endnu. Der stod inde på track & trace at min pakke var på vej til levering så blev jeg hjemme i nogle timer, de kom ikke. Så har de forsøgt at levere pakken mens jeg ikke var hjemme. Der var ikke nogle seddel i postkassen eller noget - fandt ud af det inde på track & trace. Så skulle jeg ringe for at få sendt pakken op på mit arbejde i stedet da man ikke kan regne med de skriver "på vej til levering" så får jeg den sureste mest ubehøvlet dame i røret som afbryder mig og hæver stemme. Det finder jeg mig slet ikke i. Så dårlig kundeservice!!! Jeg fik lovet min pakke kom mandag på mit arbejde og nu må jeg vente og se (det er fredag idag) - Selvom pakken (måske) kommer som lovet er det sidste gang jeg benytter mig af GLS da det er frygtelig dårlig service!!! Jeg er aldrig blevet talt sådan til at postdanmark(???)

3
0
Del | Svar | Rapportér
#44
Bjørn Zink
3 bedømmelser
12.09.2012
 

Jeg har fået fragtet en pakke med GLS fra KBH, hvilket ikke gav mig den bedste oplevelse.

Jeg skulle have leveret en pakke til min dør i går, men i stedet for at levere til min egen dør, så leverede de min pakke til kontor i stuen.

Det bor på 6. sal MED elevator, men selvom der ikke var elevator, så forelægger der en klar aftale om, at de skal levere til min egen dør, hvilket de ikke har gjort. Det trækker virkelig ned i min bedømmelse.

Jeg har snakket med kundeservice hos GLS, og de har sagt at det klart er vognmanden der har lavet en fejl, hvilket jeg har bedt om, at de retter op på, hvilket de har sagt at de ville.

Et godt råd herfra:

Hvis man bor i et højhus el. i kælderen, så vil jeg på det kræftigste anbefale, at man ringer til dem (når man har fået et pakkenr.) og sikre sig, at de rent faktisk levere til ens dør, og ikke til en anden.

1
0
Del | Svar | Rapportér
Bjørn Zink
3 bedømmelser
14.09.2012

Der kommer lidt endnu et surt opstød over dem, denne gang bare endnu værre, da det er sket 2 gange indenfor 4 dage (MAX.)

Har fået fragtet en pakke med GLS fra KBH, hvilket ikke gav mig den bedste oplevelse.

Jeg skulle have leveret en pakke til min dør i går, men i stedet for at levere til min egen dør, så leverede de min pakke til kontor i stuen.

Det bor på 6. sal MED elevator, men selvom der ikke var elevator, så forelægger der en klar aftale om, at de skal levere til min egen dør, hvilket de ikke har gjort. Det trækker virkelig ned i min bedømmelse.

Jeg har snakket med kundeservice hos GLS, og de har sagt at det klart er vognmanden der har lavet en fejl, hvilket jeg har bedt om, at de retter op på, hvilket de har sagt at de ville.

Et godt råd herfra:

Hvis man bor i et højhus el. i kælderen, så vil jeg på det kræftigste anbefale, at man ringer til dem (når man har fået et pakkenr.) og sikre sig, at de rent faktisk levere til ens dør, og ikke til en anden.

#43
Daniel Christiansen
1 bedømmelse
06.09.2012

GLS er noget værre lort. har for en små 10 dage siden bestilt en pakke fra Belgien, som skulle ligge på deres depot i kolding ifølge deres track and trace system.. men efter både mail og telefon korrespondance finder jeg ud af at de har "mistet" pakken da den var på vej til Taastrup.. ydermer kan man ikke selv efterlyse pakken hos gls.. det skal gøres af afsender, hvilket ikke gør det lettere når dem man får fat i kun kan ringe engelsk og jeg hverken kan hollands eller flamsk.. er dybt utilfreds med deres service, og vil aldrig nogensinde have noget tilsendt med GLS.. ALDRIG!

2
0
Del | Svar | Rapportér
#42
F. Jensen
1 bedømmelse
14.08.2012

Pakke fra Italien er returneret til moderlandet. Det samme skete for tre måneder siden med en pakke fra Skotland.

Elendig behandling og nul information, når man henvender sig.

Andre firmaer kan sagtens levere til privatadresser hurtigt og effektivt.

GLS er et fuldstændigt udueligt firma efter min opfattelse.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#41
Tobias Sonne
1 bedømmelse
03.08.2012
 

Håbløst. Firmaet har ikke kunne finde min adresse, selv om det har været den samme siden 1966! De har forsøgt flere gange, men det er ikke lykkedes dem hvad postdk og andre sagtens kan. Underligt - og synd for firmaet der benytter dem. De får jo pakken retur og mister en kunde.

4
0
Del | Svar | Rapportér
#40
Christian Faber
1 bedømmelse
10.05.2012
1
0
Del | Svar | Rapportér
#39
Claus Steffensen
2 bedømmelser
26.03.2012

Benyt aldrig GLS - utrolig dårlig service og ubehøvlede telefondamer.

Min oplevelse af forløbet med at modtage en pakke, kommer bedst til udtryk i den klage jeg efterfølgende har afsendt til GPS Danmark A/S:

Vedr. klage
Efter en telefonisk kontakt d.d., fremsender jeg hermed en klage, over den oplevede behandling.

Baggrund for klagen:

Jeg modtog d.21.03.2012 en pakkeseddel, med beskeden om at der forgæves var forsøgt leveret en pakke hos mig. Herefter kontakter jeg GPS Danmark A/S telefonisk, og aftaler at få leveret pakken den efterfølgende dag, hvor jeg underskriver engangsfuldmagten, som jeg, efter telefonisk aftale, hænger på døren.

Dagen efter modtager jeg, i stedet for min pakke, endnu en pakkeseddel, hvilket undrer mig meget. Jeg kontakter herefter GLS Danmark A/S igen telefonisk, og giver udtryk for denne undren, og det aftales at der foretages endnu et afleveringsforsøg om fredagen (d.23.03.2012).

Da jeg kommer hjem om fredagen har jeg ikke modtaget pakken, men min nabo kan berette for mig at pakkesedlerne er blevet leveret på hans adresse (gennem brevsprækken), hvilket igen undrer mig, idet der hverken står mit navn på døren eller ved brevsprækken. Derimod står mit navn på postkassen der hænger udenpå bygningen, hvorfor jeg synes det havde været mere naturligt at indlevere min pakkeseddel her, eller ved min egen dør, hvor mit navn står på.

Grundlæggende set, har fragtmanden indleveret en pakkeseddel et sted, hvor han ikke har kunnet være sikker på at modtageren bor, hvorved en fremmede (i princippet) har fået min pakkeseddel og har kunnet aftale modtagelse af min pakke (evt. på en anden adresse). Havde min nabo ikke afleveret de forkert indleverede pakkesedlerne til mig, havde jeg samtidig ikke været klar over at der var en pakke til mig, og den ville derfor sandsynligvis være blevet sendt retur til afsenderen, en tidsmæssig og ressourcekrævende proces, også for GLS Danmark A/S.

Jeg har endnu ikke oplevet andre pakkefirmaer der har haft problemer med at levere pakker til mig, jeg har bl.a. modtaget pakker leveret af PostDanmark, UPS og DHL.

Alt dette kontakter jeg GLS Danmark A/S vedrørende, og beretter telefonisk d.d. (26.03.2012), til en telefonmedarbejder [..]. Jeg bliver her modtaget med stor skepsis og ingen forståelse. Hun giver i stedet udtryk for at det lyder meget underligt og jeg får af vide at hun "ikke helt tror på mig". Kort inde i samtalen kontakter hun den pågældende fragtmand, og efter at have konsulteret med ham, bliver jeg mødt med en afvisende attitude, og påstanden om at "det er din fejl, ikke vores" (som det bliver udtrykt), og at pakken derfor ikke bliver bragt ud igen, men at "jeg selv må afhente den, hvis jeg gider, inden vi sender den retur". Jeg får direkte af vide at hun "ikke gider bruge mere tid på det her" og "ikke gider snakke mere med mig", hvilket for mig virker meget uprofessionelt, specielt taget i betragtning af at hun som telefondame hos et internationalt firma som GLS Danmark A/S er den første kontakt en potentiel kunde bliver mødt med, og dermed repræsenterer GLS Danmark A/S's "ansigt" udad til.

Jeg spørger herefter til at kunne komme til at tale med hendes overordnede, men får af vide at han lige er gået til møde. Jeg spørger hvornår jeg kan komme til at træffe ham, men får blot af vide at det ved hun ikke. Jeg spørger så til om der er et nummer jeg kan træffe ham på (et direkte nummer), og bliver oplyst at det er der ikke. Dernæst spørger jeg så om hun vil ligge en besked til ham og bede ham ringe mig op ved lejlighed, men dette afviser hun blot.

5
0
Del | Svar | Rapportér
#38
Kurt Rasmussen
1 bedømmelse
16.02.2012

Såfremt GLS var et seriøs pakke/forsendelses firma, var der nok ikke så mange utilfredse.

Onsdag 15.02.2012 afleveres en pakke hos Bluckbuster i Slagelse.

Ifølge GLS kundeservice oplyser de at bare pakken er indleveret inden kl. 12.00 bliver pakken afhentet.

Senere oplyser den siddende ansvarlig ved GLS at afhentningen er omkring kl. 11.00

Pakken var alså afleveret kl. 10.00 da butikken åbnede.

Har SMS med bekræftelse fra sælger, og desuden kopi på SMS af pakkesedlen.

Alligevel mener GLS ikke de har begået nogen fejl ved ikke at have afhentet/afleveret pakken som der er betalt for.

Ansvarlig hos GLS [..] påstår nu sågar at den skulle være indleveret for sent i henhold til aftale med blucbuster. Dette er direkte løgn.

Jeg har anfægtet at GLS på Deres hjemmeside reklamerer for dag til dag levering, og derfor ikke overholder hvad de lover.

Så får jeg til modsvar at de, såfremt der opstår fejl og mangler, så har en dag extra til at få problemet løst.

Det kan så undre mig at de tager betaling for at sende dag til dag levering, men ikke løser Deres fejl.

Jeg tilbød dem derfor at de kunne levere pakken i Vemmedrup ved Køge da det jo for dem ikke var så langt.

Men det ønskede de ikke, og de ville ikke gøre noget extra for at levere pakken.

Jeg bor i Jylland men kører forbi adressen i Vemmedrup ved Køge sent idag torsdag, og derfor kunne dette være løsningen.

Varen som jeg skulle modtage senest kl. 14.00 Torsdag efter Deres egne regler, kommer jo ikke frem til min adresse, derfor mit tilbud.

Uheldigvis for mig skal jeg bruge pakken idag.

Desværre er jeg i GLS levering en lille fisk som de er fuldstændig ligeglad med, hvilket tydelig også fremkom efter henvendelse til dem.

Jeg må på det oplyste håbe at andre tænker sig godt om inden de vælger

hvem de bruger til forsendelse af pakker.

Jeg har talt med ADVODAN/advokatfirma for at anfægte GLS, hvad ang. Deres fejlagtige annoncering ved lev. dag til dag.

Denne sag vil blive oplyst når der er nyt.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#37
Maiken Petersen
2 bedømmelser
13.02.2012
 

Benyt ALDRIG dette firma!

3
0
Del | Svar | Rapportér
#36
Edmund M. Jørgensen
1 bedømmelse
03.02.2012
 

Først i december måned 2011 sender jeg en pakke med GLS til Holstebro som indeholder 2 glas karafler. De kommer frem uden problemer. Kort tid efter sender jeg 1 tilsvarende glas karaffel til samme adrs. - den kommer retur totalt smadret. Begge forsendelser var pakket på samme måde. Rigeligt med hårdt presset stød absoberende papir på alle fronter. GLS afviser erstatnings ansvar med den begrundelse at emballeringen ikke kunne tåle blot et svagt tryk.

Glasset har en tykkelse på 8 mm og var pakket med hårdt presset tryk absoberende emballage på alle fronter. Efterfølgende returnerer man blot pakken uden meddelse af nogen art. Ved en opringning til GLS kundeservice får man den besked at afvisningen af reklamationen - angivelig ved en fejltagelse var sendt til kunden.

Man er totalt prisgivet et transport foretagende med den form for kundebehandling. En gennemlæsning af de mange klager på nettet lader formode at sagen langt fra er noget særtilfælde. Jeg hører meget gerne fra andre med tilsvarende problemer med GLS med henblik på at få et landsdækkende medie til at belyse den måde selskabet driver forretning på.

e-jo@post2.tele.dk

1
0
Del | Svar | Rapportér
#35
Seren Resen
1 bedømmelse
01.02.2012

Nu er det 4. gang i træk mine pakker bliver leveret til en forkert adresse. Magen til dårlig service skal man lede længe efter føj et lorte firma. Har siddet og fulgt min pakke hele formiddagen på min adresse og ser så til min store overraskelse den er leveret til en NELSON. Da man så ringer til kundeservice får man en [..] i røret som bare siger at det var ærgeligt, kontakt afsender som desværre er en virksomhed i USA. Forrige gang blev den ligeledes leveret i den anden ende af byen til en forkert adresse, da chaufføren som hverken kunne dansk eller engelsk ikke lige kunne finde min adresse. Da [chaufføren] ikke havde æ, ø, å i skolen [..] blev jeg nødt til at køre knap 8 km for at møde [chaufføren] på en shell tank. Hvad fanden er det for en lorte service. Står nu desværre og har mistet en vare til knap 3000 kr. da afsender påstår den er leveret og GLS ikke gør yderligere da de ikke kan finde chaufføren som havde ruten den dag. Det var absolute sidste gang jeg fik noget kørt ud af dem det er jo fuldstændigt til grin. I burde skamme jer.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#34
Kenneth C.
1 bedømmelse
16.01.2012

Utrolig ringe service!

1
0
Del | Svar | Rapportér
#33
Carina J.
1 bedømmelse
28.12.2011

Hentede pakke der var åbnet i bunden, og tapet sammen igen.

2/3 af indholdet var fjernet,-

Leverandøren har overtaget sagen, og det var åbenbart ikke første gang de var ude for problemer med varer der forsvinder.

4
1
Del | Svar | Rapportér
#32
Jesper Nielsen
1 bedømmelse
01.12.2011

Anbefaler helt klart ikke gls. Jeg har nu ventet 3 dage, på en 1.dags levering, fordi at gls har fået pakken væk på deres lager, så der går nok yderligere et par dage.. SUUCKS! - Jeg bruger Post Danmark fremover!

3
2
Del | Svar | Rapportér
#31
Cris Kristensen
1 bedømmelse
07.11.2011

Mit indtryk af GLS er at man slet ikke kan regne med dem. Efter at have ventet en hel dag på en pakke fra 8-16, som aftalt - kommer pakken ikke som aftalt. Så ringer jeg til GLS "kundeservice", og de siger at budet har været der, men det ved jeg jo at budet ikke var, eftersom jeg var hjemme i hele tidsrummet.

Så aftaler jeg med GLS at jeg kan hente pakken et par dage senere i en pakke-shop. Heller ikke her har de modtaget pakken. Det er ganske enkelt respektløs behandling af en kunde.

10
1
Del | Svar | Rapportér
#30
Andreas Isaksen
1 bedømmelse
10.09.2011

Bestilte nogle reservedele fra Holland. Der gik 3 dage og så havde de formået at sende min pakke til Finland. Jeg ringer ind og høre hvad der sker, og [GLS Denmark] siger bare den er kommet med forkert bil...

Der står "dag til dag levering" på deres side, jeg fik noget afsendt torsdag kl 14 ca, og indtil fredag nat havde den kun rejst 54km fra Ribe til Kolding, så nu får jeg den først mandag...

Jeg fik afsendt en pakke til en pakkeshop, jeg fik en sms hvor der står pakke nummer i "fint så henter jeg den inden de lukker kl 17". Så kommer jeg hen til pakkeshoppen og giver [..] mit navn og addresse. [Ekspedienten] spørger efter pakkenummer og jeg giver [..] det jeg har fået på sms. Nå det var ikke det rigtige nummer, men jeg kan se at min adresse står på (mit navn står ikke på addressen og havde skrevet til afsender der skulle stå ATT på)

Jeg viser sygesikringsbevis osv på at det er min addresse, så siger [ekspedienten] lige så arrogant "Nå ja det kan gå denne gang, men næste gang skal du have pakke nummeret med"

Hvis det er min F!!! adresse så det også min pakke!

10
3
Del | Svar | Rapportér
#29
Ole Tonsgaard
1 bedømmelse
19.08.2011

Skødesløs behandling af pakker. "Kundeservice" ignorerer alle henvendelser.

GLS leverede en pakke med tryksager ude i regnen. Da jeg kom hjem efter et par dage var pakken så opblødt at jeg dårligt nok kunne bære den ind.

Henvendte mig til GLS i DK, som ikke ville påtage sig at behandle reklamationen. De henvendte mig til GLS i Holland, hvor pakken var afsendt fra. De reagerer heller ikke på reklamationer.

Må stærkt advare mod at anvende GLS, da de behandler forsendelser skødesløst, slipper af sted med hvad som helst og slet ikke reagerer på klager eller kundehendelser.

Kan ikke advare kraftigt nok mod dem.

10
6
Del | Svar | Rapportér
#28
Randi Bay
1 bedømmelse
20.06.2011

Havde bestilt invitationer til barnedåb som skulle hurtigt frem. Jeg betalte 140 kr. for at de kom frem på 3 hverdage.

Jeg sad hjemme tirsdag fra 8-16, onsdag fik jeg brev om de havde været forbi, men der ikke var nogle hjemme. Det ved jeg er løgn, jeg turde ikke gå nogle steder, fordi vi skulle bruge de invitationer. Ringer derind, aftaler de skal komme fredag mellem 8 og 16, kl 15.55 ringer jeg derind, hvor jeg får den mest flabede person i røret, [vedkommende] fortæller, at de da har været forbi, men der var ingen hjemme. [..] stillede spørgsmålstegn ved om jeg overhovedet havde været hjemme. [..] spørger sågar om min dørklokke virker, ja det vil jeg mene, Jysk havde lige været der med ting jeg havde bestilt derfra. Efter et hav af beskyldninger om at jeg nok bare ikke havde hørt dem, måske alligevel havde været ude, eller at vores navne ikke fremgik tydeligt på døren, sendte [GLS Denmark] pakken videre til en Blockbuster 5 km fra hvor vi bor. Den kunne jeg så hente om mandagen, 1 uge efter jeg skulle have modtaget pakken første gang. Tænk sig at man betaler 140 kr. for hurtig levering, og så kan man selv få lov til at hente den en uge efter i en drop off shop..

11
9
Del | Svar | Rapportér
#27
Anders Holten
1 bedømmelse
13.06.2011

Værste pakkeleveringsfirma jeg har oplevet. Brug dem aldrig nogensinde.

9
9
Del | Svar | Rapportér
#26
Stefan Omdahl
1 bedømmelse
09.06.2011

Bestilte Pick & Ship, med de dukkede aldrig op, men bad mig blot om at lave en ny bestilling?

6
12
Del | Svar | Rapportér
#25
Thomas Jensen
1 bedømmelse
31.01.2011

Bestilte officepakken hos Wupti.com, GLS prøvede at levere en torsdag formiddag hvor jeg ikke var hjemme (fair nok), ringede så til GLS og bad dem levere igen mandag. Fredag lå der så en seddel igen fra GLS at de havde prøvet at aflevere (flot, ikke). Mandag ringer jeg så og spørger om min pakke er på vej til mig da jeg skal bruge den senest mandag og ikke har mulighed for at afhente den. Jeg får at vide at den er på depotet og den først kan leveres tirsdag. Jeg hidser mig lettere op og fortæller at det ikke er en måde at drive forretning på og at jeg vil tale med en der har en højere rang i systemet. Jeg kan komme til at snakke med kundeservice og de starter med at afvise mig da de ikke kan gøre noget. Jeg hidser mig på nuværende tidspunkt en del mere op og fortæller hvad jeg syntes om deres firma og måden de kører det på. Men så beder man mig om at vente et øjeblik og efter 1½ min. får jeg at vide de vil ringe tilbage om 5 min. De ringer tilbage og lover at jeg får min pakke inden for et par timer. Jeg går over og handler og er væk i 30 min. Da jeg kommer hjem holder der fandme en GLS bil og venter på mig med min pakke. Jeg fik min pakke men med besvær og jeg vil ikke bruge GLS igen.

14
8
Del | Svar | Rapportér
#24
Read Kordiya
1 bedømmelse
08.01.2011
10
14
Del | Svar | Rapportér
#23
Tanja Savery
2 bedømmelser
18.12.2010

Har brugt GLS-pakkeshop to gange, og begge gange modtog jeg hverken e-mail eller sms om, at pakken var klar til afhentning. Dette har selvfølgelig medført en masse besvær :-( Bruger dem ikke igen.

6
13
Del | Svar | Rapportér
#22
Rikke Roger Reif
1 bedømmelse
13.12.2010

Har bestilt varer fra Holland, som før i tiden er leveret med Post Danmark uden problemer, nu er det hollandske firma åbenbart begyndt at samarbejde med GLS.

Torsdag kommer jeg hjem fra arbejde kl. 15, intet i postkassen - går ind og sætter mig ved comp. Kl. 16 kommer min datter hjem og har i haven, på en cykel fundet en seddel fra GLS, der skriver at de har forsøgt at afleverer en pakke.

Vi skriver til dem at vi er hjemme dagen efter efter kl. 15.30, hvis ikke de kan afleverer der, så bedes pakken afleveres til en alternativ adresse. Vi får fluks en mail tilbage med ordlyden "Vi kommer i morgen".

Men kl. 16 om fredagen er der ikke sket noget, jeg går på deres track and trace og kan se at pakken er leveret? Men hvorhen, for jeg har ikke modtaget den og den er heller ikke modtaget på den alternative adresse.

Vi forsøger forgæves at ringe til GLS, og ender så med at sende en mail - Hvor er pakken?

Mandag morgen ringer jeg til dem, hvor en meget ubehøvlet dame siger at de har vurderet at det var nemmest at afleverer den i deres pakkeshop og der kan jeg hente den - hun fortæller bare ikke hvor den pakkeshop er.

Først til sidst hvor jeg igen spørger "hvor er min pakke" fortæller hun adressen til deres pakkeshop, som ligger et godt stykke vej fra hvor jeg bor, og jeg har ingen bil.

Jeg sender en klage pr. mail og modtager 5 timer efter et svar hvor der står: Pakken er leveret til vores pakkeshop, den og den adresse, hvor den kan afhentes.

Min første tanker var: Hvad bilder de sig ind.

Jeg har klaget til det holldandske firma, og min konsekvens af denne oplevelser er at jeg ikke kan handle hos dem mere, idet jeg forventer en ordentlig leverance af de ting jeg køber.

10
3
Del | Svar | Rapportér
#21
Hilbert Larsen
1 bedømmelse
07.12.2010

Hvad f..... er GLS for et firma? Jeg har nu fået leveret med GLS 2 gange den sidste måned. Begge gange tages pakken med retur med den begrundelse at adressen ikke findes. Det gør den - også på Krak lige til døren. Endvidere har de haft mit telefonnummer, men ikke brugt det. Jeg venter stadig på min sidste pakke. Brug ikke dette firma til levering!

7
5
Del | Svar | Rapportér
#20
Lotte Andersen
1 bedømmelse
27.10.2010

[..] Bestilte vinterdæk fra et firma og viskerblade fra et andet. Begge skulle leveres med GLS. Har været hjemme hele dagen da jeg driver virksomhed hjemmefra. Men GLS skriver adresse er ukendt. Har de ikke GPS eller Krak? Eller mobil så de kan ringe fra hvis de er i tvivl. [..]

10
5
Del | Svar | Rapportér
#19
Kenneth O.
1 bedømmelse
11.10.2010
7
5
Del | Svar | Rapportér
#18
Erik Lundager
1 bedømmelse
15.09.2010

Jeg har de samme negative oplevelser med GLS, var hjemme hele fredagen, hvor det var lovet at forsendelsen ville komme, men ak ingen pakke, om lørdagen modtager jeg så et brev hvor de påstår at de har været her forgæves, om mandagen ringer jeg til dem og aftaler at de vil levere pakken om tirsdagen, jeg tracker dem sidst på aftenen og opdager at pakken er forsøgt afleveret til ukendt adresse, hvordan kan det lade sig gøre, afsenderen kan da ikke have bedt dem om at aflevere en pakke til ukendt adresse, synd at karakterskalaen ikke går i minus, de har fortjent det absolutte nulpunkt (minus 173 grader celsius) for deres elendige service.

14
0
Del | Svar | Rapportér
#17
Jesper Simonsen
1 bedømmelse
16.08.2010

[..] Skulle have en pakke fra UK til DK. Pakken blev afsendt 2/8 2010 og blev først leveret 17/8! Dette var dog kun efter jeg selv måtte have fat i dem gentagende gange. De påstod gang på gang, at de enten ikke kunne finde adressen eller havde kørt forgæves, selvom deres eget tracking system havde vist at pakken simpelthen bare havde ligget på deres lager siden d. 11/8 2010. De havde ikke gjort sig nogen forsøg på at kontakte mig eller afsender af pakken. Hold jer fra GLS!

9
2
Del | Svar | Rapportér
#16
Tonny Anthony
1 bedømmelse
20.04.2010

GLS har [..] min Dell Computer. De siger at de har afleveret og har også en underskrift på det, som de har sendt til mig. Jeg er eneste mand på mit kontor i mit enkeltmandsfirma som ligger på min privat adresse, som er et parcelhus med et meget tydeligt gadenummer, så det er lidt svært at påstå at en anden mand med navnet Adeley skulle have modtaget min pakke på min adresse. Det tøver GLS dog ikke med at gøre. Så kort og godt de har [..] min Computer som jeg allerede har betalt 5000.- for hos Dell.

17
6
Del | Svar | Rapportér
#15
Frank Hansen
1 bedømmelse
07.04.2010

Min GLS historie går over to simple leveringer.. umulige at [ødelægge], åbenbart ikke for GLS dog.

Del 1..
For noget tid siden, skulle jeg have en pakke sendt fra London.

Det tager lidt tid, men jeg tænkte ikke så meget over det før den kom til DK, man kunne jo tracke den.

En dag står der lige pludselig at pakken har været forsøgt leveret og nu befinder sig på deres depot.

What? tænker jeg, samme dag tømmer jeg min postkasse og der ligger der et brev sendt med posten.. altså ikke en forgæves leverings seddel fra chaufføren. Der står at de har forsøgt at levere for nogle dage siden og pakken nu kunne hentes i Høje Taastrup (Jeg bor i Nordsjælland!) eller jeg kunne ringe til dem og aftale ny levering.

Jeg ringer så og får at vide at de kan levere 2-3 dage senere.

Men da jeg skulle have indholdet med mig ud og rejse skal jeg altså ha' det med det samme. Damen kunne ikke hjælpe mig og det resulterer i, at jeg må køre de 2*50 kilometer for at hente min skide pakke, som jeg har betalt levering til døren for!

Del 2..
Anden levering er her idag. Jeg venter 2 pakker fra Århus og har nøje fuldt dem med track efter jeg kom i tanken om hvem GLS er.

Imorges ser jeg så at de er nået frem til Sjælland og tilmed er sendt ud til levering kl. 07. Fedt nok tænker jeg og tager på arbejde, mens jeg trygt ved at min kæreste er hjemme hele dagen pga. sygdom.

Midt på formiddagen ringer jeg til GLS kundeservice pga. mine ovenstående erfaringer og beder om forsikring om at pakken denne gang rent faktisk bliver leveret på adressen. Damen i røret siger at jeg kan regne med den når frem inden kl. 16.

Woohooo, gad vide om de egentlig er ok. Klokken bliver 16.10, jeg har fri og ringer til kæresten. Hun siger at pakken ikke er nået frem, og at hun på intet tidspunkt har været ude eller lavet noget, så hun ikke kunne høre dørfonen.

Derfor ringer jeg igen til GLS kundeservice og beder om en status update på pakkerne. Jeg sidder i bilen og har derfor ikke pakke numrene. Men hun tager gladeligt imod først mit navn, derefter min adresse og finder intet? Derefter siger hun at hun altså har brug for pakkenummeret.

Jeg racer hjem for at nå at få nummeret inden de lukker deres "service" kl 17.

Mit sidste opkald foretager jeg kl 16.50 og damen siger denne gang at hun lige vil prøve at ringe til chaufføren. Der går 20 sek. eller lign. og så siger hun at hun ikke kunne komme i kontakt med ham. Det bedste hun kunne gøre var at sende ham en sms og så må jeg håbe på der sker noget.. Jeg kunne ikke lade være med at grine af foragt på det tidspunkt.

Sagde til slut til hende, at jeg forventede af min pakke bliver leveret idag onsdag, slut færdig.

Har selvfølgelig ikke set noget til pakken, ej heller hørt noget fra GLS omkring min henvendelse.

Det er uden sammenligning den værste transport service jeg nogensinde har oplevet.

Kort og godt.. Overvej lige 2 gange, i tilfælde af du skal ha' sendt noget, om du rent faktisk vil bruge GLS fordi de er billigere eller lover mere.

Man får virkelig hvad man betaler for, eller måske meget mindre endda.

15
7
Del | Svar | Rapportér
#14
Ole Møller
1 bedømmelse
19.01.2010

Ingen Hjemme?
Sendte en pakke den 13/01. I dag den 19/01 er den ikke fremme endnu.

Undskyldning! Ingen hjemme. Hallo pakken skal leveres på en efterskole med ca. 100 elever og personale. Med bare lidt rotation i kasketten ville det da være mulig at finde bare en hjemme. Desværre var opgaven for stor en mundfuld for GLS. Jeg håbede på et seriøst alternativ til Post DK.

Det var første og sidste gang jeg brugte dem.

Ang. kundeservice eller mangel på samme. På en skala fra 1 til 10 så får de -

23
2
Del | Svar | Rapportér
#13
Steffan Kristensen
1 bedømmelse
14.01.2010

Jeg venter på min pakke blev sendt idag. :) Nu må jeg se hvor lang tid der vil gå. :)

18
22
Del | Svar | Rapportér
#12
Marcus Løve
1 bedømmelse
17.12.2009

Skandaløs! Faktisk kontakter jeg diverse forbrugermagasiner for at sætte lup på dette nederdrægtige "firma"! Har 2 forsendelser fra England strandet her i Danmark, overleveret fra ParcelForce. Men GLS påstår at de ikke har modtaget pakkerne overhovedet! Selvom Parcelforces tracking service siger at de har dem. GLS siger at jeg skal kontakte afsenderne af pakkerne da det er deres ansvar.. men tracking service siger at GLS har pakkerne.. og så kommer vi jo ligesom ikke videre. Undgå for alt i verden at anvende ParcelForce og dermed GLS ved forsendelser fra England. Betal hellere for langt bedre service og benyt Royal mail eller anden respektabel kurerpost. Prøv lige at søge på ParcelForce eller GLS Danmark på google, og se den overvældende mængde af ærgelser og enorme extra omkostninger, det vil give at benytte dette pakke firma. Undgå ParcelForce og dermed GLS, for enhver pris!

17
5
Del | Svar | Rapportér
#11
Michael Laursen
1 bedømmelse
16.12.2009

GLS er et firma, der overhovedet ikke kender til kundepleje. En forsendelse fra Tyskland med reservedele afsendt 11. dec. ankomst Kolding den 15. dec. udlevering kunne overhovedet ikke komme på tale, man skulle have et førsøg i at aflevere før man kunne hente pakken selv i Kolding. Den 16. dec. nåede den heller ikke frem, [..], de har ikke fattet at det er hvad kunden ønsker og ikke hvad de vil, der tæller i denne verden.

23
3
Del | Svar | Rapportér
#10
Emilie Hansen
1 bedømmelse
15.12.2009

Dette er Danmarks dårligste shippingfirma. De er inkompetente og kan ikke finde ud af at aflevere pakkerne som aftalt!

23
7
Del | Svar | Rapportér
#9
Søren Katborg
1 bedømmelse
23.10.2009

GLS fragt selskabet der ikke kunne aflevere en pakke.

De kunne ikke finde ud af og aflevere en pakke, den lå lige på deres lager og jeg kunne ikke få af vide hvorfor fordi de ikke viste det.

Så kunne jeg spilde hele min dag, og få af vide hvis jeg ville have mine pakke måtte jeg selv hente den, hvorfor skulle jeg så betale dem for det!

37
9
Del | Svar | Rapportér
#8
Jette Erichsen
1 bedømmelse
09.09.2009

Super service & hurtig levering (Danmark - Tyskland).

27
14
Del | Svar | Rapportér
#7
Lars T.
1 bedømmelse
10.08.2009

Bestilte en cykel fra Tyskland og den blev hentet af GLS i Mannheim fredag og stod klar til levering mandagen after.

Jeg var dog ikke hjemme og ringede kl. 11 for at ændre leveringsadressen til mit arbejde, men så kunne levering først ske dagen efter. Kl. 12 ringede jeg at ville sige at de godt måtte stille pakken i min carport, og servicemedarbejdere fortalte at det muligvis ikke kunne lade sig gøre hvis fragtmanden havde været forbi min adresse. Det havde han, men jeg blev stillet om til ham og han ville gerne køre forbi min adresse igen og stille den. Super service!

35
9
Del | Svar | Rapportér
#6
Freddy Nielsen
1 bedømmelse
14.07.2009

Venter nu på 3 dag på at få min pakke, ellers er alt som i de andre indlæg, fatter ikke nogle firmaer gider bruge GLS - Post Danmark tak.

27
7
Del | Svar | Rapportér
#5
Gustav Hoder
1 bedømmelse
01.04.2009

[..] Den seneste "levering" startede med at de formåede at bringe pakken ud, ringe på, finde ud af at der ikke var nogen hjemme og så returnere pakken. Mærkeligt nok overså de det A4-ark som dækkede hoveddøren med instruktioner om, at pakken skulle placeres bag den ulåste låge. Denne besked var placeret så snedigt, at enhver som benyttede ringeklokken ikke kunne undgå at se den. Og hvis GLS nu havde formastet sig til at kaste et blik på denne seddel, ville de have set hvordan beskeden står skrevet på både dansk og engelsk. [..] Så er det jo heldigt at kunden den førstkommende hverdag kan ringe ind til deres kundeservice som kl 9:02 (to minutter efter åbningstid) har "utroligt travlt for øjeblikket". Som må man da efter tre opkald bare prøve tirsdag, og det lykkedes på mirakuløs vis efter kun 12 minutters ventetid. Der beklages, og pakken vil naturligvis blive leveret dagen efter, dvs. om onsdagen. Da pakken heller ikke onsdag viser sig nær hoveddøren, kan et opkald til kunde"service" og 15 minutters ventetid vise sig nødvendigt. Der beklages, en sorteringsfejl har fundet sted, og pakken vil naturligvis blive leveret førstkommende hverdag. Alle gode gange tre? Det bliver en spændende dag i morgen...

22
16
Del | Svar | Rapportér
#4
Niels Jensen
1 bedømmelse
12.03.2009

[..] Ville gerne betale ekstra for bare at undgå, at mine pakker kommer i kløerne på dem.

21
13
Del | Svar | Rapportér
#3
Erik Kaufmann
2 bedømmelser
19.02.2009

Har bestil en reol hos SuperSellers i Vejle

Dagen kommer hvor GLS skal dukke op (en uge efter ordre er afgivet!) GLS kræver at man er hjemme mellem kl. 8-16!!!

Jeg venter og venter, kl. 16.30 ringer jeg og rykker men kan ikke komme igennem, næste dag får jeg så et standardbrev, med at GLS har været forgæves hos mig den pågældende dag???

Jeg griber telefonen og kommer igennem efter 15 min. GLS er hverken til at hugge eller stikke i, de vil ikke bringe pakken ud, jeg kan selv hente den i Tåstrup!!!

Jeg bruger så 2 timer på at køre til Tåstrup til deres lager,

nu går det ikke værken værre eller bedre, at da jeg kommer ud til GLS i Tåsrup kan de ikke finde min pakke!

Nu har jeg fået nok.

Jeg ringer til SuperSellers og beder dem om at sende min pakke med PostDanmark, UPS, eller et andet respektabelt firma, jeg tilbyder endda at betale den ekstra fragtpris,

men Supersellers, vil kun sende med GLS, og de er fløjtende ligeglade med at jeg har ventet forgæves i 8 timer, samt brugt benzin og to timers transport til Tåstrup for ingen verdens nytte.

[..]

22
9
Del | Svar | Rapportér
#2
Jack Boris
1 bedømmelse
12.11.2008

Min erfaring er også temmelig dårlig, selvom det kun er 2, så er begge kritisable.

Den 1. var en bærbar som jeg skulle have en fredag inden ferie. Der stod på pakken, at det var vigtig udbringning, men alligevel formår de at sortere forkert, så jeg skal køre 70km (hver vej) for at hente den inden ferien.

Nr. 2. er en pakke der skulle hentes ved en forretning torsdag (de henter den så først mandag), tager så fri tirsdag da jeg kan se den står til "På vej til levering", men der sker så intet den tirsdag. Kl 21 kan jeg så se på deres track and trace, at den er kommet tilbage på centralen, og onsdag morgen står der så igen "På vej til levering", kan jeg mon så regne med at den kommer idag, da jeg igen har taget fri.

Det virker ærlig talt som noget useriøst foretagende, så lad os hellere få Post Danmark monopolet tilbage, hvis dette er alternativet, de havde trodsalt mere styr/fart over tingene.

18
12
Del | Svar | Rapportér
#1
Mogens Jørgensen
1 bedømmelse
30.09.2008
 

GLS pakkeshop. Det værste fragtfirma overhovedet, passer ikke på tingene og smider tingene væk, vil ikke erstatte noget som helst. Har i hvert tilfælde en uforskammet chauffør, der optræder truende [..]. Når så du klager, har du ikke de rigtige numre - (som fragtfirmaet skulle udfylde i papirerne) og så vil de ikke erstatte noget som helst. Det er simpelthen et helt vanvittigt fragtfirma. Firmaet bliver nu politianmeldt for tyveri i henhold til en foreliggende kvittering for indlevering til forsendelse.

19
22
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med GLS Denmark til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give GLS Denmark det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.