Bjørn Zink

#3
Bjørn Zink
3 bedømmelser
14.09.2012

Der kommer lidt endnu et surt opstød over dem, denne gang bare endnu værre, da det er sket 2 gange indenfor 4 dage (MAX.)

Har fået fragtet en pakke med GLS fra KBH, hvilket ikke gav mig den bedste oplevelse.

Jeg skulle have leveret en pakke til min dør i går, men i stedet for at levere til min egen dør, så leverede de min pakke til kontor i stuen.

Det bor på 6. sal MED elevator, men selvom der ikke var elevator, så forelægger der en klar aftale om, at de skal levere til min egen dør, hvilket de ikke har gjort. Det trækker virkelig ned i min bedømmelse.

Jeg har snakket med kundeservice hos GLS, og de har sagt at det klart er vognmanden der har lavet en fejl, hvilket jeg har bedt om, at de retter op på, hvilket de har sagt at de ville.

Et godt råd herfra:

Hvis man bor i et højhus el. i kælderen, så vil jeg på det kræftigste anbefale, at man ringer til dem (når man har fået et pakkenr.) og sikre sig, at de rent faktisk levere til ens dør, og ikke til en anden.

#2
Bjørn Zink
3 bedømmelser
12.09.2012
 

Jeg har fået fragtet en pakke med GLS fra KBH, hvilket ikke gav mig den bedste oplevelse.

Jeg skulle have leveret en pakke til min dør i går, men i stedet for at levere til min egen dør, så leverede de min pakke til kontor i stuen.

Det bor på 6. sal MED elevator, men selvom der ikke var elevator, så forelægger der en klar aftale om, at de skal levere til min egen dør, hvilket de ikke har gjort. Det trækker virkelig ned i min bedømmelse.

Jeg har snakket med kundeservice hos GLS, og de har sagt at det klart er vognmanden der har lavet en fejl, hvilket jeg har bedt om, at de retter op på, hvilket de har sagt at de ville.

Et godt råd herfra:

Hvis man bor i et højhus el. i kælderen, så vil jeg på det kræftigste anbefale, at man ringer til dem (når man har fået et pakkenr.) og sikre sig, at de rent faktisk levere til ens dør, og ikke til en anden.

Bjørn Zink
3 bedømmelser
14.09.2012

Der kommer lidt endnu et surt opstød over dem, denne gang bare endnu værre, da det er sket 2 gange indenfor 4 dage (MAX.)

Har fået fragtet en pakke med GLS fra KBH, hvilket ikke gav mig den bedste oplevelse.

Jeg skulle have leveret en pakke til min dør i går, men i stedet for at levere til min egen dør, så leverede de min pakke til kontor i stuen.

Det bor på 6. sal MED elevator, men selvom der ikke var elevator, så forelægger der en klar aftale om, at de skal levere til min egen dør, hvilket de ikke har gjort. Det trækker virkelig ned i min bedømmelse.

Jeg har snakket med kundeservice hos GLS, og de har sagt at det klart er vognmanden der har lavet en fejl, hvilket jeg har bedt om, at de retter op på, hvilket de har sagt at de ville.

Et godt råd herfra:

Hvis man bor i et højhus el. i kælderen, så vil jeg på det kræftigste anbefale, at man ringer til dem (når man har fået et pakkenr.) og sikre sig, at de rent faktisk levere til ens dør, og ikke til en anden.

#1
Bjørn Zink
3 bedømmelser
06.04.2012

Før jeg begynder denne bedømmelse skal det lige siges, at det er et godt stykke tid siden jeg var der, så der er sikkert rettet op på nogle af tingene.

Jeg var på Carma med min daværrende kæreste da vi havde 6 mdr. dag (tror jeg det var) da jeg havde hørt rigtig gode ting om stedet og tænkte "hey, der skal vi da ind, så vi kan blive forkælet med noget rigtig god mad", men jeg blev personligt lidt skuffet.

Jeg bestilte hele menuen på en gang, da vi kun var 2 personer, så det regnede jeg med at de godt kunne klare. :)

Meen, den var ikke helt i skabet.

Forretten:

Var ok, ellers ville jeg have husket det.

Hovedretten:

Jeg fik en T-bone til, for det første blev jeg ikke spurgt hvordan den skulle steges, før jeg selv gjorde opmærksom på, om de ikke skulle spørge om det.

Da den så kom, var den det jeg mest vil definere den som mere selvdød og tør end medium, og jeg havde bedt om at få den medium, for det anden var den utrolig sej, så den nærmest voksede i munden på mig.

Desserten:

Der var der så "problemer" igen.

Jeg bestilte en stegt camembert, men fik beskeden "den har vi ikke mere" dét er dybt kritisabelt, at den så stadig står på menukortet.

Men ellers var den dessert jeg fik udemærket.

Konklusion:

Servicen var OK, emn ikke noget specielt.

Alt i alt var oplevelsen under middel, da jeg betalte et godt stykke over 200,- og til den pris var det ikke i orden efter min mening.

Grundet det samlede indtryk har jeg ikke været der siden, men overvejer at give det en chance mere.