Kurt Rasmussen

#1
Kurt Rasmussen
1 bedømmelse
16.02.2012

Såfremt GLS var et seriøs pakke/forsendelses firma, var der nok ikke så mange utilfredse.

Onsdag 15.02.2012 afleveres en pakke hos Bluckbuster i Slagelse.

Ifølge GLS kundeservice oplyser de at bare pakken er indleveret inden kl. 12.00 bliver pakken afhentet.

Senere oplyser den siddende ansvarlig ved GLS at afhentningen er omkring kl. 11.00

Pakken var alså afleveret kl. 10.00 da butikken åbnede.

Har SMS med bekræftelse fra sælger, og desuden kopi på SMS af pakkesedlen.

Alligevel mener GLS ikke de har begået nogen fejl ved ikke at have afhentet/afleveret pakken som der er betalt for.

Ansvarlig hos GLS [..] påstår nu sågar at den skulle være indleveret for sent i henhold til aftale med blucbuster. Dette er direkte løgn.

Jeg har anfægtet at GLS på Deres hjemmeside reklamerer for dag til dag levering, og derfor ikke overholder hvad de lover.

Så får jeg til modsvar at de, såfremt der opstår fejl og mangler, så har en dag extra til at få problemet løst.

Det kan så undre mig at de tager betaling for at sende dag til dag levering, men ikke løser Deres fejl.

Jeg tilbød dem derfor at de kunne levere pakken i Vemmedrup ved Køge da det jo for dem ikke var så langt.

Men det ønskede de ikke, og de ville ikke gøre noget extra for at levere pakken.

Jeg bor i Jylland men kører forbi adressen i Vemmedrup ved Køge sent idag torsdag, og derfor kunne dette være løsningen.

Varen som jeg skulle modtage senest kl. 14.00 Torsdag efter Deres egne regler, kommer jo ikke frem til min adresse, derfor mit tilbud.

Uheldigvis for mig skal jeg bruge pakken idag.

Desværre er jeg i GLS levering en lille fisk som de er fuldstændig ligeglad med, hvilket tydelig også fremkom efter henvendelse til dem.

Jeg må på det oplyste håbe at andre tænker sig godt om inden de vælger

hvem de bruger til forsendelse af pakker.

Jeg har talt med ADVODAN/advokatfirma for at anfægte GLS, hvad ang. Deres fejlagtige annoncering ved lev. dag til dag.

Denne sag vil blive oplyst når der er nyt.