Morten I.
Advarsel: GLS erstatter ikke når de laver transportskader!
Jeg har brugt GLS til at sende pakker fra min virksomhed til mine kunder, men er stoppet med at bruge dem, da de ikke VIL stå til ansvar for deres egne handlinger.
En kunde henvender sig til mig, da indholdet i hendes pakke er ødelagt. Jeg retter henvendelse til GLS, med fotodokumentation for den skadet vare. GLS efterspørger dokumentation for pakke og vare. Jeg sender pakkelabelsnummer og kundefaktura. Det er så bare ikke nok, for som GLS skriver, så står der jo i den 1831-ord, lange "generelle betingelser", at GLS kan forlange foto af emballagen. Min kunde har smidt emballagen ud, og det bliver jeg så holdt ansvarlig for. Min kunde har læst og kvitteret for mine handelsbetingelser, kan det med rette være rigtigt, at man som webshop, skal linke til GLS 1831-ord lange "generelle betingelser", før en kunde får lov til at købe vare?
Hvordan håndterer GLS så kundernes pakker ? Prøv at skriv "GLS kaster med pakker", på Google eller You Tube.