Lene P.
Min pakke blev indleveret til afhentning men jeg har aldrig set hverken seddel i postkasse eller mail - min pakke strander så på et pakkekontor i Taastrup og er derefter ikke set siden. Jeg opdager pludselig at jeg aldrig har modtaget pakken, kontakter først gls for at få hjælp - de kan ikke finde pakken, jeg skal skaffe afsendelseskoden fra den butik som har sendt pakken. Den får jeg så, kontakter gls igen - sorry, den er bortkommet, jeg skal kontakte afsender og kræve ny varer eller penge tilbage. Bliver lidt rystet, skriver tilbage - og i denne lange korrespondance bliver jeg kastet rundt mellem forskellige 'kunderådgivere' der dårligt nok gider at tage mig seriøst, skriver dårligt og usammenhængende tilbage til mig - jeg troede det var en joke, men nej jeg skal tilbage til butikken, så kan butikken bagefter kræve pengene fra gls, - som jeg er sikker på at butikken aldrig ville få. Aldrig er jeg blevet behandlet så dårligt, det kommer ikke til at ske igen, hvis I skal bestille hos nogen som bruger gls, så ring til butik og få dem til at sende dig en besked så du har på fornemmelsen hvornår pakken skulle ankomme. Held og lykke, derude.