Peter D.
Min kæreste og jeg bestilte et møbel der vejede over 30kg, og kæresten tog dagen fri for at modtag varen. Det var først da chaufføren ankom at der blev fortalt at de ikke hjælper med at bære varer over 30kg op ad trapper (som er i og for sig forståeligt, men vi ville gerne have blevet informeret på forhånd). Varen kunne ikke stå og fylde hele opgangen og kæresten bad derfor chaufføren vente 2min mens hun hentede telefonen og ringede til mig for at høre hvad vi skulle gøre. Da hun kom tilbage var chaufføren kørt. Varen blev noteret som "nægtede modtaget". Min kæreste og jeg skal nu begge bruge en feriedag til at side og vente på at varen bliver leveret. Alternativt, skulle vi leje en vogn og selv hente varen. Begge scenarier ender med at koste os en del penge.
Da jeg ringede for at tale med kundeservice, prøvede de at tale med chaufføren for at høre om det var muligt at komme tilbage da jeg alligevel var taget hjem fra arbejde. Hertil fortalt kundeservice at chaufføren var irriteret på os og ville ikke køre tilbage samme dag.
Super dårlig oplevelse. Kan på ingen måde anbefale GLS.