Edmund M. Jørgensen

#1
Edmund M. Jørgensen
1 bedømmelse
03.02.2012
 

Først i december måned 2011 sender jeg en pakke med GLS til Holstebro som indeholder 2 glas karafler. De kommer frem uden problemer. Kort tid efter sender jeg 1 tilsvarende glas karaffel til samme adrs. - den kommer retur totalt smadret. Begge forsendelser var pakket på samme måde. Rigeligt med hårdt presset stød absoberende papir på alle fronter. GLS afviser erstatnings ansvar med den begrundelse at emballeringen ikke kunne tåle blot et svagt tryk.

Glasset har en tykkelse på 8 mm og var pakket med hårdt presset tryk absoberende emballage på alle fronter. Efterfølgende returnerer man blot pakken uden meddelse af nogen art. Ved en opringning til GLS kundeservice får man den besked at afvisningen af reklamationen - angivelig ved en fejltagelse var sendt til kunden.

Man er totalt prisgivet et transport foretagende med den form for kundebehandling. En gennemlæsning af de mange klager på nettet lader formode at sagen langt fra er noget særtilfælde. Jeg hører meget gerne fra andre med tilsvarende problemer med GLS med henblik på at få et landsdækkende medie til at belyse den måde selskabet driver forretning på.

e-jo@post2.tele.dk