Claus Veggerby
Skal da lige love for, at M1 er det mest elendige pis der findes! Først får man en mail om at de har sendt en forkert mail om indbetaling, og at de nok skal rette fejlen, og to dage efter er telefonen spæret, og man kan ikke kontakte dem! Magen til LORTESELSKAB skal man kraftedme lede længe efter!
Det er jeg helt enig i. De har sendt meddelelser til mig på en email adresse, som jeg ikke har haft i over 4 år, hvor de er landet, ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald ikke fået dem. Nu har de sendt et brev om, at jeg skal betale 100 kr ekstra, fordi de rykker mig pr brev. Indtil de blev overtaget af Fullrate, hævede de automatisk penge på min konto, når der manglede nogen. Fullrate, hvor jeg har mit bredbånds abonnement, har hidtil gjort det samme, og de har også hver måned sendt mig en faktura på nettet på den rigtige email adresse. Hvorfor de nu hverken kan det ene eller andet, begriber jeg ikke. En telefonopringning til Fullrate, som jo nu er ejer af M1 resulterede i, at jeg fik at vide, at det kunne de ikke gøre noget ved. Er man virkelig nødt til at betale ekstra, fordi de ikke kan finde ud af, at jeg er deres kunde på både mobiltelefonen og bredbåndet. Jeg ville ønske, at jeg ikke var kunde nogen af stederne.