Teleselskab
Skal da lige love for, at M1 er det mest elendige pis der findes! Først får man en mail om at de har sendt en forkert mail om indbetaling, og at de nok skal rette fejlen, og to dage efter er telefonen spæret, og man kan ikke kontakte dem! Magen til LORTESELSKAB skal man kraftedme lede længe efter!
Det er jeg helt enig i. De har sendt meddelelser til mig på en email adresse, som jeg ikke har haft i over 4 år, hvor de er landet, ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald ikke fået dem. Nu har de sendt et brev om, at jeg skal betale 100 kr ekstra, fordi de rykker mig pr brev. Indtil de blev overtaget af Fullrate, hævede de automatisk penge på min konto, når der manglede nogen. Fullrate, hvor jeg har mit bredbånds abonnement, har hidtil gjort det samme, og de har også hver måned sendt mig en faktura på nettet på den rigtige email adresse. Hvorfor de nu hverken kan det ene eller andet, begriber jeg ikke. En telefonopringning til Fullrate, som jo nu er ejer af M1 resulterede i, at jeg fik at vide, at det kunne de ikke gøre noget ved. Er man virkelig nødt til at betale ekstra, fordi de ikke kan finde ud af, at jeg er deres kunde på både mobiltelefonen og bredbåndet. Jeg ville ønske, at jeg ikke var kunde nogen af stederne.
Jeg har været kunde i ca 3 år og har ventet i max 2 min når jeg har ringet, jeg starter med at gå ind på deres hjemmeside og kikke på deres belastnings barometer, når der så var kontakt er jeg blevet behandlet pænt og høfligt på en frisk måde fra start til slut på alle mine spørgsmål. :)
For et år siden bestilte jeg et betalings-kort abbonnement, men efter jeg rykkede 2 gange, modtog jeg stadig ikke SIM kort. Altså ubrugeligt og ikke oprettet! Så opgav jeg det svigagtige selskab. Nu modtager jeg rykkere og gebyrer for et produkt, som jeg aldrig har kunne bruge! Trods min svarskrivelse modtages endnu rykkere med gebyrer! Luk dog nummeret og indrøm jeres fejl!
Jeg har kun meget dårlig erfaring med M1. Nogen har misbrugt mine oplysninger og oprettede falsk kunde hos M1. Og det finder jeg ud af efter 2 hvor jeg får en kæmpe rykker med inkasso og det hele. Og da politiet ikke har "resurcer" nok kan de ikke efterforske yderligere. Så jeg sidder tilbage med en kæmpe regning uden mulighed for hjælp fra M1. Plus når man så beder dem om at stoppe de yderligere rykker fordi det ikke er ens eget shit, sender de bare sagen til endnu en Inkasso. Så tænk jer om før I vælger denne ubarmhjertige selskab der betegnes som en igle!
Jeg er bestemt ikke tilfreds med deres vildledning. Kom fra cbb og det kostede mig intet, hvis der ikke var taletid på.
Min karakter er givet ud fra oplevelse og det jeg er blevet lovet. Jeg kunne have læst alt igennem, men vi alle ved, at vi ikke sætter os ned og læser forretningsbetingelser fuldstændigt igennem, når man bare skal have taletid på en telefon samt udsagn fra deres website.
PS: Gebyrgribbe selvom de ikke har opkaldsafgift.
Efter 3 måneder med telefonsvarer synes jeg at mit forbrug er steget. Jeg undersøger mine opkaldslister og ser til min store forundring at M1 opkræver minuttakst for modtagne telefonsvarer beskeder. Hvert sekund der bliver lagt besked på min telefonsvarer betaler jeg for. Det fremgår ingen steder i deres vilkår og det er ikke noget jeg har oplevet hos noget andet telefonselskab.
Yderligere har jeg modtaget en scam/spam sms fra Irland, den har M1 også lige bonnet mig for at modtage og de står fast på at jeg har sendt den.
[..]
Som nuværende kunde hos M1 kan jeg kun give dette selskab et blåstempel, da jeg omsider har fået tilpasset mit forbrug den rigtige pakke.. også en datapakke.
For den uøvede bruger.. og såmænd også den erfarne - kan man meget nemt komme galt afsted, såfremt man ikke sætter sig 100% ind M1's produkter, for det koster altså kassen at vælge helt og aldeles forkert - så er dét sagt. Man skal læse betingelserne ved hvert produkt.
M1 har også en musikafdeling med mega-stort udvalg til meget lave priser, som man kan gøre brug af som kunde - og denne benytter jeg meget gerne, da jeg er uhyre musikinteresseret.
Endvidere tiltaler det mig at kunne betjene sig selv 100% via nettet - uden at skulle være sat i kø hos kundeservice.
Altså er M1 det helt rigtige selskab for undertegnede.
Har 2 mobilabonnementer hos M1 og er ret tilfreds.
Ville i dag tegne abonnement på mobilt bredbånd, men ser så at det er en betingelse at jeg oplyser mit cpr. nr.
Jeg oplyser pr. princip kun mit cpr. nr. til offentlige instanser som læge, skat m.m.
Dette agter jeg ikke at ændre på om det så skal betyde at jeg er uden telefon og internet.
Jeg var for at informere mig lige på mit tidligere selskab Telmores hjemmeside og kan se at de også er begyndt at forlange cpr. nr.
Hvad sker der i lille Danmark?
Og hvor blev den personlige sikkerhed via registerloven af?
M1 får kun 1 stjerne af mig grundet cpr. nr. og jeg går ind og giver Telmore det samme.
Efter opsigelse af flere abonnementer, går der fuldstændig kludder i tilmelding/afmeldinger af elektroniske indbetalinger. Efter kundeservice's oplysninger og vejledning slettes på opfordring og efter henvendelse telefonisk. Men trods utalligte henvendelser, er personen der har behandlet sagen, IKKE registreri i Deres system, så de aftaler der bliver indgået, eksisterer barer ikke i systemet. Oven i det fremsendes et tilgodehavende pluses som inkasso, men samme beløb er via M1 sat til opkrævning en måned frem i tiden, altså efter inkasso sagen. Vi har været kunde hos M1 mere eller mindre side de gik i luften, har 10 private abonnementer og lige godt 100 abonnementer til sms alarmer og gps sporing. Der er absolut ingen hos M1 der kan rydde op i den lille sag, så nu er det bare at foretage godt 100 overflytninger til et andet selskab.
Vi havde 2 abonnementer hos M1 for år tilbage og var særdeles tilfreds med deres ydelse.
Deres prisudregning var dengang noget uigennemsigtig, hvorfor vi valgte at skifte til Telmore.
Vi er nu efter 6 år hos Telmore blevet trætte af deres forretningsmetoder som mere og mere kommer til at ligne TDC.
Har derfor i disse dage lige skiftet til M1 igen da det ser ud til at deres koncept er mere brugervenligt nu end tidligere.
Har haft meget hurtige svartider på henvendelser.
Jeg vender tilbage med en opdateret vurdering når jeg har været hos dem i et par måneder.
M1 er uhørt grov i deres gangstermetoder. Jeg har bevis på, jeg opsagde mit abbonnement inden for de første 14 dage, hvor fortrydelseretten gælder! Flere gange efter opsigelsen modtog jeg breve fra M1, med krav om penge. Jeg ringede til M1 og oplyste mine udprintede data på opsigelsedato. Hver gang bekræftede M1 at jeg intet skyldte og jeg kunne rive girokortene i stykker. På trods af disse mundtlige bekræftelser, blev M1 ved med at sende nye rykkerbreve med strafgebyr på. Så opdager jeg, M1 flere gange har hævet penge på min bankkonto! Jeg fik standset udbetalingerne til M1. Så får jeg breve fra et inkassofirma, der på M1's vejne sætter mig i Riberskredit oplysning. Jeg kontakter inkassofirmaet og forklarer dem situationen. Firmaet lover at undersøge sagen og slette mig i Ribers, når de har fået mine oplysninger bekræftet. Jeg har givet M1 rigeligt tid og mulighed for at lave korrektion af deres fejl. Det er over et år siden nu, da jeg skriver dette på året's sidste dag 2009. Hverken penge, forklaring eller undskyldning, intet har jeg hørt fra dette bedrageriske firma, som lige har været i fjernsynet, pga det er udnævnt som året's gazelle virksomhed. Jeg er vred over indehaveren kan kører rundt i en smart bil m.m., mens hans kyniske behandling af folk, der evt. vælger M1 for at støtte et lokalt firma, kan blive drevet ud hvor grænsen er nået.
[..] Abonnement er uden noget som helst. Jeg kan ikke engang se hvem der ringer, og betaler en horribel pris for at modtage telefonsvareropkald.
Når man medregner bare de her 2 almindelige ting, som alle andre teleselskaber har med som standard.. så er det væsentligt dyrere end selv TDC.
Kundeservices er forfærdelig, og de nægter at hjælpe med flytning af abonnement.
Bestil aldrig hos M1!
Kan slet ikke genkende de andre bedømmelser. Har aldrig manglet dækning, og har aldrig haft problemer med M1 af nogen art. Med mit lave forbrug har jeg faktisk gratis mobil. Hver anden måned når jeg slet ikke at bruge det der følger med i gratis abb... dvs. måneds regning på 0,-
10 stjerner herfra.
Elendig service. Sender konstant nyhedsbreve ud med tilbud men hvis man har abonnement hos dem i forvejen nægter de at gennemføre tilbuddene. Desuden skal man kæmpe i flere måneder for at få det man er blevet lovet i tilbuddet. I mit tilfælde måtte jeg have forbrugerstyrelsen indover førend det lykkedes.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.