Damir Kokic
Onfones hjemmeside er uoverskuelig....Jeg har fastnet nummer hos Onfone og for en eller 2 uger siden er deres hjemmeside er gået ned (www.onfonefastnet.dk). Hvornår og vil det overhovedet opstå den hjemmeside, er det uklart. Og hvad skal man gøre, hvis man vil tanke op på sin konto....Når man ringer til kundeservice, får man "uklar" svar. Ingen hjælp. De er bare ligeglade. Hvis man har tilmeldt sig, sådan at penge bliver automatisk trukket fra, kan man ikke se, hvorfor der er trukket pågældende beløb. Og man ken ikke se sin forbrug. De er bare uansvarlige og uprofessionale. For 2 år siden tilbød de også bredbånd og IP telefoni i sammenarbejde med en anden selskab, så gik den "bredbånd" selskab til konkurs, og i ca. 2 måneder kunne vi ikke bruge Internet og efterfølgende fastnet, fordi det drejer sig om IP telefoni. Så fik vi et tilbud fra Onfone, at Skyline skal være vores Internet selskab fremover. Så gik Skyline også i konkurs. Og hvis man ønsker bredbånd fra et andet selskab, skal man først opsige den første. Man kan ikke have bredbånd i sit hjem fra to selskaber. Og hos Onfone er det næsten umuligt at opsige.
Kan man blive tilfreds ved denne selskab?
Jeg kan ikke, men det er svært at opsige det. Næsten umuligt. I hvert fald vil jeg gå til en advokat for at høre nemmere, hvad jeg skal gøre eller kontakte Anklage myndigheder (eller hvad det hedder)....Fraråder til alle.
Den selskab er utrolig ansvarlig og uprofesional. Jeg var på et tidspunkt i gang med at opsige dem, men jeg kunne ikke. Så snart får jeg kundeservice i linjen (har valgt en mulighed for at opsige det), bliver forbindelse afbrudt. Da jeg alligevel fik mulighed at snakke med en fra kundeservice, sagde han, at jeg skulle opsige abonnement skiftelig via mail. Det gjorde jeg og fik aldrig svar.
Onfone ændrer noget næsten hele tiden, men de underretter ikke sine kunder. Når de skal trække penge, er de altid "ansvarlig". Jeg vil fraråder til alle at tage den tele-selskab.
Onfones hjemmeside er uoverskuelig....Jeg har fastnet nummer hos Onfone og for en eller 2 uger siden er deres hjemmeside er gået ned (www.onfonefastnet.dk). Hvornår og vil det overhovedet opstå den hjemmeside, er det uklart. Og hvad skal man gøre, hvis man vil tanke op på sin konto....Når man ringer til kundeservice, får man "uklar" svar. Ingen hjælp. De er bare ligeglade. Hvis man har tilmeldt sig, sådan at penge bliver automatisk trukket fra, kan man ikke se, hvorfor der er trukket pågældende beløb. Og man ken ikke se sin forbrug. De er bare uansvarlige og uprofessionale. For 2 år siden tilbød de også bredbånd og IP telefoni i sammenarbejde med en anden selskab, så gik den "bredbånd" selskab til konkurs, og i ca. 2 måneder kunne vi ikke bruge Internet og efterfølgende fastnet, fordi det drejer sig om IP telefoni. Så fik vi et tilbud fra Onfone, at Skyline skal være vores Internet selskab fremover. Så gik Skyline også i konkurs. Og hvis man ønsker bredbånd fra et andet selskab, skal man først opsige den første. Man kan ikke have bredbånd i sit hjem fra to selskaber. Og hos Onfone er det næsten umuligt at opsige.
Kan man blive tilfreds ved denne selskab?
Jeg kan ikke, men det er svært at opsige det. Næsten umuligt. I hvert fald vil jeg gå til en advokat for at høre nemmere, hvad jeg skal gøre eller kontakte Anklage myndigheder (eller hvad det hedder)....Fraråder til alle.