Daniella Zunda

#2
Daniella Zunda
2 bedømmelser
11.04.2012

Kan kun varmt anbefales især til dem som har familie i udlandet. Man ringer gratis til sine kære til fastnet og taler til man er tør i munden. Har aldrig betalt mere end 400 kr i regning og havde en 10 timers abonnement som jeg ikke engang kunne tale helt ud, med gratis sms osv. Dejlige unge mennesker i kundeservice hjælper og er kompetente. Hjemmesiden er fantastisk opbygget - man kan få nem adgang til alle informationer og ikke mindst kan se hvad ens forbrug ligger på og hvorfor. Ingen mærkelige gebyrer for ting man ikke ved hvad er. Fantastisk!

#1
Daniella Zunda
2 bedømmelser
11.04.2012

Det er anden gang jeg er kunde hos Telenor og det var en grund til hvorfor jeg sagde abonnementet op hos dem første gang! Man får regninger på 700-1600 kr for den samme forbrug som koster 300-400 kr hos Onfone. Masser af gebyrer for man ved ikke hvad osv. Bredbånd fungerer ikke og det tager en krig at få det returneret og få pengene retur. Man venter i gennemsnit 15 min i kø hver gang for at få lov til at tale med nogen. Folk i kundeservice er søde nok, men ofte inkompetente og som andre har nævnt det - sender en rundt og rundt. Men de sidste to dage jeg har ringet, blev jeg sendt videre til en afdeling der var lukket, blev ikke ringet op som lovet og der blev lagt på to gange når jeg talte med den samme person fra salgs afdelingen fordi hun var irriteret på mig. Hun afbrudte konstant, sagde at hun var decideret LIGEGLAD med hvad man forklarede til hende og hang på til sidst. 2 gange! Man ringer sku da til kundeservice fordi man har et problem eller er utilfreds (hvilket jeg var) og ikke fordi man vil spørge dem hvordan de har det og ønske en god dag! Hænger de så på hver gang de har en utilfreds kunde i røret? Siden det blev gjort to gange i træk med mig går jeg ud fra at det er det man gør hos Telenor. Har selv siddet i omstilling hvor jeg fik mange sure kunder igennem men jeg kunne aldrig nogen sinde drømme om at ligge på!

Michaela Jessen
2 bedømmelser
16.05.2012

Det er så sandt! Det er det værste jeg nogensinde har prøvet!

Hele sidste måned ringede jeg MAX en halv time (har to timers fri tale) Men alligevel fik jeg en regning på 500,-.

De har ikke styr på noget. Og jeg går amok over det L.O.R.T.!!