David K.
Ved overtagelse af hus henvender vi os til det firma, der 3 år tidligere havde opsat Gasfyr, Finlow VVS.
Der foreligger ikke dokumentation på, at der er service på fyret og derfor spørger vi om der kan laves en Serviceaftale med Finlow. Hvilket de siger ja til, hvis vi betaler for et manuelt eftersyn, og fyret er i en ordentlig stand.
En montør konstaterer at det er i tilpas stand til at vi godt kan få en serviceaftale, hvilket vi takker ja til både til montør og ved opkald til deres kontor.
Efter et par måneder står fyret af en lørdag aften, hvorefter vi tilkalder Finlow VVS hvor vi har serviceaftale.
Deres montør kommer ud, skifter en dims og konstaterer at han må komme tilbage mandag, og låner os 2 el-radiatorer. Mandag kan han stadig ikke løse problemet. I samme ombæring nævner han da han skal til at gå, at vi jo ikke har en serviceaftale og derfor skal betale for udført arbejde. 2 besøg af en inkompetent montør som ikke løser problemet. Pris: DKK 4.680,-
Vi er naturligvis meget forundrede over dette og forelægger overfor Finlows administration, at der må være sket en fejl, som de afviser.
Paradoksalt nok så fik vi tidligere af vide, at Finlow VVS ikke rykker ud til husstande der IKKE har en serviceaftale.
Jeg kan se at vi ikke er de eneste, der har fået en denne behandling. "Installatørernes Organisation" som Finlow reklamerer med burde tage dette seriøst.