Erik J. Andersen
OK, - ret skal være ret. Efter utallige opkald til Support og ventetider på ½ time hver gang indtil opgivelse, er jeg endelig kommet igennem til Support, og en mega-sød pige løste mit problem med manglende kode på under 1 minut, -og jeg kom op at køre på mobilt bredbånd straks.
Konklusion: Dårlig ledelse, men dygtige og søde medarbejdere, der åbenbart er overbebyrdede. Den stakkels pige tog det endda med godt humør...
Har købt og betalt mobil bredbånd. 2 uger efter (og utallige rykkere til support) har jeg ikke modtaget koden til at åbne sim-kortet.
Utallige ubesvarede opringninger til Support, de tager ikke telefonen, så efter ½ times vente-muzak må jeg opgive.
Der er kun én løsning: Find et andet selskab.
OK, - ret skal være ret. Efter utallige opkald til Support og ventetider på ½ time hver gang indtil opgivelse, er jeg endelig kommet igennem til Support, og en mega-sød pige løste mit problem med manglende kode på under 1 minut, -og jeg kom op at køre på mobilt bredbånd straks.
Konklusion: Dårlig ledelse, men dygtige og søde medarbejdere, der åbenbart er overbebyrdede. Den stakkels pige tog det endda med godt humør...