Erik K.
Centrumlægernes hidtidige (GAMLE) bedømmelser - beskriver generelt dét daværende telefonsystem som værende både dårligt/fejlfyldt, uhensigtsmæssigt og upersonligt. Hvilket i høj grad VAR sandt - og til gene, også for personalet.
Som så meget andet, er også dét ændret til det bedre, ifm klinikkens flytning/udbygning primo 2020 - på dette område opleves nu gennemgående en moderne, professionel og sikker virkende forbindelse med patientfokus og langt overvejende flink, driftssikker betjening.
Telefonsystemet ér teknologien - og fuldt ud på højde med andre klinikkers. Nok så væsentligt er lægernes, sygeplejerskernes og sekretærernes funktionelle samspil, der løbende strømlines, matchende patienternes/tidens faktiske behov. Eks vis Covid-19.
Flertallet af de gamle bedømmelser af centrumlægerne, er således (stort set) alene et historisk tilbageblik over en (heldigvis) nu "fjern fortid".