Praktiserende læge, Hillerød
Det ville være en stor fordel, hvis hjemmesiden blev opdateret. Så kunne den blive mere overskuelig. Der bliver kun brugt kræfter på at lægge noget ferieinformation ind på første side.
Information om parkering forekommer et par gange og har behov for opdatering efter Covid. Billedet til praksis er fra den gamle adresse. Man skal logge ind med MitID men der står flere steder at man skal have et brugernavn og password fra klinikken. Listen med læger er ikke opdateret. Jeg ville lave en e-konsultation med en læge, som jeg ikke kunne se under listen med læger. Mappen med Personale er tom.
Det kunne også være en fordel at have en menu der hedder Bestil tid - hvor man så bruger linket til Selvbetjening. Det er mere brugervenligt.
Telefonsystemet er blevet meget bedre - man kommer meget hurtigere igennem en førhen. Sygeplejersker og sekretærer oplever jeg også som mere imødekommende.
Lægerne er venlige - så må man leve med at man næsten aldrig kommer til den samme læge mere end 1 eller 2 gange.
Sekretæren hos Centrum Lægerne, var SUPER SUPER ubehøvlet, og lægen var heller ikke særlig grundig.
Der blev ikke spurgt om ret mange symptomer hos vores lille søn som var under 1 år og vi fik udenvidere recept på noget medicin som indeholdte Aspartam uden alternativ og uden information om dette.
Venlige, dygtige, kompetente, lyttende og forstående.
Trist at uddannelses lægerne ikke bliver permanent.
De når at se journal inden man kommer ind til lægen. Stort sted men også effektivt.
Lidt lang ventetid, men måske er det een selv der næste gang der har behov for ekstra minutter hos lægen.
Centrumlægernes hidtidige (GAMLE) bedømmelser - beskriver generelt dét daværende telefonsystem som værende både dårligt/fejlfyldt, uhensigtsmæssigt og upersonligt. Hvilket i høj grad VAR sandt - og til gene, også for personalet.
Som så meget andet, er også dét ændret til det bedre, ifm klinikkens flytning/udbygning primo 2020 - på dette område opleves nu gennemgående en moderne, professionel og sikker virkende forbindelse med patientfokus og langt overvejende flink, driftssikker betjening.
Telefonsystemet ér teknologien - og fuldt ud på højde med andre klinikkers. Nok så væsentligt er lægernes, sygeplejerskernes og sekretærernes funktionelle samspil, der løbende strømlines, matchende patienternes/tidens faktiske behov. Eks vis Covid-19.
Flertallet af de gamle bedømmelser af centrumlægerne, er således (stort set) alene et historisk tilbageblik over en (heldigvis) nu "fjern fortid".
Sindsyg sure og ikke særligt servicemindede sekretærer.
Vanvittig dårligt telefonsystem!! Har 2 gange i denne uge ventet henholdsvis 34 og 39 minutter på at komme igennem på telefonen - sidste gang for at melde afbud.
Ubegribeligt at der ikke er en mail eller andet man kan skrive på....
Kan absolut ikke anbefales!!
Sekretærerne er altid i dårligt humør, jeg føler mig altid til besvær når jeg ringer eller møder op i klinikken.
Ventetiden over telefonen er alt for lang, jeg er altid i kø i minimum 20min.
Lægerne er derimod empatiske og fagligt dygtige. Desværre fylder sekretærernes dårlige kundeservice så meget, at jeg også overvejer at skifte læge.
Lange vente tider på telefonen, har aldrig oplevet at være kaldt ind til den tid der er aftalt med lægen.
Føler mig ikke hørt. Jeg har gået og haltet i 7 måneder efter at have vrikket om og får gentagne gange at vide den er forstuvet, kommer op 3 gange - jeg er bare pivet, mener lægen.
Kun min fysioterapeut tager mig seriøst og får tvunget en henvisning igennem til MR-scanning, der viser at jeg har smadret brusken i foden. Jeg er nu blevet opereret efter 12 måneder.
Kan absolut ikke anbefale denne læge, dette er kun et eksempel på manglende forståelse.
Laaaang ventetid på telefonen. Læger eller sekretære som har mere travlt med at få dit cpr nr, end hvad man ringer omkring. Endnu længere ventetid i venteværelset, og derefter et lynbesøg inde hos en af lægerne... Gentagne gange oplevet, at skulle komme igen for at få igangsat behandling!
Oplevet at stå nede på apoteket, og skulle hente den medicin som skulle være klar efter kl. 14, men så havde lægerne "glemt" at godkende, så jeg måtte ringe til dem igen nede fra apoteket, og stille mig i kø igen. Endte med en parkeringsbøde på 750 kr.
Vi skifter lægehus nu, og har talt med rigtig mange andre borgere i Hillerød, som også skifter centrum lægerne ud.
Jeg skriver på vejne af min udviklingshæmmede datter.
Utrolig dårlig telefonbehandling. Sekretærene hører overhovedet ikke efter, hvad man siger. Det kan godt være de har travlt, det kender vi alle til. Men når man er ansat i et lægehus og skal tale med syge mennesker og pårørende, bør man udvise et vist mål af empati.
Har nu fået aflyst en forudbestilt tid to gange, det virker næsten som en ulejlighed at man ikke lige kan bruge det forslag de selv kommer med.
Den unge kvindelige læge har jeg dog kun positive oplevelser med.
Jeg har ret blandede erfaringer med centrumlægerne. Ofte for lang ventetid, svært at få en tid, tit umuligt at komme igennem på telefonen, stresset sekretær i dårligt humør. Der er noget galt med den måde de har struktureret deres telefonpasning på - underbemanding? Ærgerlig at skulle føle sig i vejen... Kunne lære meget af andre lægehuse. De har/havde en meget populær ung læge. Meget engageret og lyttende. Dog blev hun hurtig så populær så var svær at få en tid ved hende. De andre læger var ok men måske lidt pressede? Jeg skiftede til nyt lægehus da jeg blev gravid, da jeg ikke kunne magte at skulle kæmpe med telefonbøvlet, hvis jeg stod med et sygt barn. Har ikke fortrudt jeg skiftede. Og hos min nye læge tager de (sygeplejerskerne og lægerne) altid telefonerne. Og er tilmed i godt humør.
Der skal som regel flere besøg til for at få hjælp til et givent problem. Meget lange ventetider på at få en tid, hvis det ikke skal være en "akuttid". Lang ventetid på at komme igennem på telefonen, hvor der er meget tit pause fra personalet. Uvenlig eller affejende personale i telefonen samt en oplevelse af at lægerne ikke lytter til hvad der skal løses. Praksis ligger på 1. sal og der er ikke elevator, så adgang for handicappede, barnevogne og dårligt gående er tæt på umulig.
Er utrolig skuffet over behandlingen af især en ung [..] læge....er kold og kontant, og har slet ikke tid, til at høre på een. [..] skal bare videre med næste patient så hurtigt som muligt. Vil skifte læge, for den behandling er bare ikke ok. Er også enig med, at det er meget svært at komme igennem telefonisk, men har dog i de fleste tilfælde blevet behandlet pænt af sekretæerne.
Lægerne har næsten aldrig tid, og man får følelsen af, at de kun skal videre til næste patient. De tager sig ikke tid til at lytte eller for dens sag skyld at opretholde et patient forhold.
Desuden skal man altid vente minimum 20-30 yderligere i forhold til den tid man har bestilt.
Jeg giver 3, jeg har den oplevelse af at lægerne ofte har meget travlt, og jeg er i tvivl om de høre efter hvad jeg siger eller om det bare handler om at få en ud af døren.
Derudover har jeg den oplevelse af at der altid er mindst 15-30min ekstra ventetid/forsinkelse. Ellers syntes jeg at det er meget svært at komme igennem på telefonen til dem. Det skal siges at jeg har haft dem det meste af mit liv, og jeg accepterede dette ind til fornyeligt, efter jeg har prøvede at have en anden læge i Lyngby. Hvor det var meget anderledes!
Derfor søger jeg nu ny læge, og kan absolut ikke anbefale Centrumlægerne, de har simpelthen for travlt!
Del dine oplevelser og erfaringer med Centrum Lægerne til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Centrum Lægerne det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.