Espen Jerlang

#1
Espen Jerlang
1 bedømmelse
26.03.2009

Vi vil gerne fortælle, at vi har haft en vidunderlig tur.

Indochina Ventures har haft alt på fineste plads, i og med alle hoteller, fly, transporter osv har fungeret fuldt ud fint. De chauffører og guides, vi har mødt, har alle været gode. Så vi kan kun rose selve rejsen i dette dejlige land.

Vi har dog et par kritiske bemærkninger: For det første synes vi, at i som bureau er rigtig dårlige til at kommunikere - når vi spørger om noget, får vi ikke svar, med mindre vi rykker meget kraftigt. Og det var jo faktisk nødvendigt at rykke, da der var flere fejl i den første plan, vi modtog, fx manglende hotel i Mekong, uklarhed om privat bus her og der mv. Vi har mailet et utal af gange og vi har været nødt til at møde op på bureauet 2 gange før alt kom på plads, sådan som vi havde bestilt, aftalt og betalt for rejsen.

For det andet mener vi, at vi allerede ved købet af rejsen burde have modtaget en foreløbig rejseplan med angivelse af alle de aftaler, vi har indgået, fx hoteller, værelsestyper, transport m. biler osv. Og I burde her angive, hvad de forskellige delelementer så koster. Det er ganske irriterende - og for os at se mærkeligt - at I ikke laver denne ret normale service – vi har aldrig oplevet et bureau, der ikke laver dette minimum af aftaleservice.

For det tredje skal nævnes, at der alligevel opstod et par småfejl undervejs på selve rejsen – først og fremmest har [..] ikke sikret, at en deltagers navn var rettet ind som aftalt tidligt i forløbet. Det betød, at der var en forkert navneangivelse (i forhold til pas) på flybilletter i Vietnam - hvilket den ene gang næsten gjorde, at vi ikke kom med flyet – kun ved kraftig overtalelse og fremvisning af andre dokumenter med det rigtige navn lykkedes det. Endelig har [..] ikke som lovet angivet vore BlueCard numre til AirFrance.

Konklusion:

Det undrer os således en del at et rejsebureau ikke kan yde en rimelig service i disse dage, hvor man kunne tro, at service var alfa og omega.

[..]