Finn Kure

Vildbjerg

#2
Finn Kure
2 bedømmelser
29.08.2011

Jeg har IGEN fået rykkergebyr på en regning der er betalt. Jeg tror det var 4 dage inden den skulle. Jeg er så flov over at se hvorledes I bliver omtalt. Jeg har været kunde i 14 år. Jeg bad om at få mine regninger over e-boks, det tror jeg måske de er kommet. I bliver ved med at sende dem til betalingservice selv om jeg 7 gange har fortalt jer at jeg betaler over min netbank. Fra at være en glad Sonofon kunde er det sørgeligt som det går med kunde betjening. Jeg må dog indrømme at får man fat [..] i jeres afd så sker der noget. Jeg må nu ofre tid på at kontakte jer igen, så karakteren kan kun gå en vej; det er op. Den kan ikke komme længere ned.

Jeg har fra e-boks fået oplyst at Telenor er det eneste selskab, de har problemer med. Er det rigtigt skulle jeg have fakt gebyr tilbage. Det længe siden jeg bad om e-boks. Med stor sorg.

#1
Finn Kure
2 bedømmelser
26.02.2010
 

Jeg vil tillade mig at komme med en bedømmelse af Telenor

fastnet, bredbånd, mobil.
Jeg kan udtale mig, at de har tekniske problemer på grund af ny teknik, men det er i orden nu fik jeg oplyst.

Det er en virkelig kvalificeret betjening man får, både med fastnet mobil [og] bredbånd. De har været drøje et stykke tid på grund af teknikken.