Flemming A.
Havde et af mit 57-årige livs dårligste cafe-/restaurantsoplevelser på Mocc@ i dag. Vi var tre, der bestilte mad til frokost. Efter 1½ time gik vi - dybt frustrerede. To af os fik det bestilte mad efter knap 25 minutters ventetid - samtidig konstaterede den søde unge pige, der serverede, at der var sket en fejl, så køkkenet ikke havde fået den sidste bestilling. Men den ville naturligvis komme så hurtigt som muligt - og der var gratis kaffe som undskyldning. Efter yderligere tyve minutters venten rykkede vi en anden servetrice, som i løbet af cirka yderligere 15 minutter kuinne konstatere, at de sandelig ikke havde yderligere bestillnger fra os! Naturligvis beklagede hun meget - og da jeg meddelte, at vi nu ikke kunne vente yderligere, fortalte hun, at vi blot skulle betale ved kassen - og at de var sat ind i situationen. Ved kassen blev vi afkrævet fuld betaling - og da jeg nævnte, at vi sådan set var stillet noget rabat i udsigt på grund af misforståelserne mellem serveringspersonalet og køkkenet i udsigten var svaret, at vi jo heller ikke kom til at betale for den pariserbøf, som jeg ikke havde fået. Men som jeg jo havde ventet på i 1½ time. Tak for kaffe!