Frank R.

#1
Frank R.
1 bedømmelse
12.02.2016

Hold dig langt væk.

Min søn som er autist bestilte i starten af December 2015 en krystal glasskål som han syntes hans mor skulle have i julegave.

Den 22. december modtager han en papkasse som ser ganske pæn ud, uden nogle alvorlige skader. Glasskålen den er smadret så der bliver skrevet en mail den 23. december til Antikbutikken.dk. Denne mail reagerer man overhovedet ikke på og der bliver derfor taget telefonisk kontakt til ejer den 6. januar 2016. I starten af samtalen fortæller jeg ham at glasskålen er ødelagt og han siger med det samme, at den var pakket godt nok ind (50 mm rockwool) og at vi skal gå på posthuset med pakken for så vil vi få erstatning af Postdanmark. Fortæller ham så, at i henhold til købeloven er det ham der har et udestående med Postdanmark, da det er ham der har købt en ydelse af dem (forsendelse).

Ejer hidser sig op og siger at hvis jeg skal til at begynde at snakke om Købeloven så gider han slet ikke snakke med mig.

Har efterfølgende yderlige 3 samtaler med ejer uden at der bliver foretaget noget fra hans side og vi opretter derfor en tvist hos Paypal som betalingen blev foretaget gennem.

Desværre er situationen den at Paypal ikke kan tilbageføre min autistiske søns penge da han ikke kan forevise en Track and trace-kode så de kan se at pakken er sendt retur. Den eneste som i denne historie har en track and trace-kode er Antikbutikken.dk fra da han sendte pakken. Denne kode har han ikke udleveret til Paypal.