Finns Antik & Retro

Butik, Taastrup

4,3/10
#3
Lotte N.
1 bedømmelse
31.01.2017

Købte et Johannes Andersen spisebord via en annonce på dba.dk, hvor jeg hurtigt fik svar omkring standen af bordet. Hjemmesiden var nem at bruge, og der var mange betalingsmuligheder - bl.a. MobilePay som jeg benyttede mig af.

Jeg fik leveret bordet til Fyn til en rigtig god pris, i samarbejde med Finn.

Kan varmt anbefale at købe fra antikbutikken.dk

0
0
Del | Svar | Rapportér
#2
Nora C.
1 bedømmelse
11.05.2016

Bestilte 6 stole og betalte med det samme via mobilpay. Skrev en besked ved bestilling vdr. leveringstid, selvom der stod at man skal forvente leveringstid på 3-7 hverdage. Fik intet svar. Besluttede at ringe da jeg intet har hørt efter 8 hverdage (10 dage). Han sagde at han først er gået i gang med ordren (10. dag) og haft meget travlt og lovede at de vil være færdige om 2 dage. Har igen ikke hørt noget efter 2 dage ialt 13 dage dvs 6 dage forsinket med at få leveret mine stole. Ringer igen, kan ikke få fat ham, tager ikke telefonen. Ringer igen dagen efter og endelige får jeg fat i ham og spørger HVORNÅR FÅR JEG mine stole som jeg har betalt. Undskylder ikke, istedet for kommer han med undskyldninger, at han har haft travlt og at der er kun gået iflg ham 7 hverdage.

Med store bogstaver DÅRLIG OG ELENDIG service jeg længe har oplevet og drop undskylningerne. LAD VÆR med at drive en virksomhed hvis man ikke kan overskue det!

Vil IKKE anbefale stedet!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#1
Frank R.
1 bedømmelse
12.02.2016

Hold dig langt væk.

Min søn som er autist bestilte i starten af December 2015 en krystal glasskål som han syntes hans mor skulle have i julegave.

Den 22. december modtager han en papkasse som ser ganske pæn ud, uden nogle alvorlige skader. Glasskålen den er smadret så der bliver skrevet en mail den 23. december til Antikbutikken.dk. Denne mail reagerer man overhovedet ikke på og der bliver derfor taget telefonisk kontakt til ejer den 6. januar 2016. I starten af samtalen fortæller jeg ham at glasskålen er ødelagt og han siger med det samme, at den var pakket godt nok ind (50 mm rockwool) og at vi skal gå på posthuset med pakken for så vil vi få erstatning af Postdanmark. Fortæller ham så, at i henhold til købeloven er det ham der har et udestående med Postdanmark, da det er ham der har købt en ydelse af dem (forsendelse).

Ejer hidser sig op og siger at hvis jeg skal til at begynde at snakke om Købeloven så gider han slet ikke snakke med mig.

Har efterfølgende yderlige 3 samtaler med ejer uden at der bliver foretaget noget fra hans side og vi opretter derfor en tvist hos Paypal som betalingen blev foretaget gennem.

Desværre er situationen den at Paypal ikke kan tilbageføre min autistiske søns penge da han ikke kan forevise en Track and trace-kode så de kan se at pakken er sendt retur. Den eneste som i denne historie har en track and trace-kode er Antikbutikken.dk fra da han sendte pakken. Denne kode har han ikke udleveret til Paypal.

0
0
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Finns Antik & Retro til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Finns Antik & Retro det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.