Freddy Have Petersen
77 år, Odense S
Havde bestilt flyrejse med Primera Air direkte på hjemmesiden i maj måned 2012 til min søn, svigerdatter og barnebarn. Alt synes at være i orden med reservationsnummer og navne på de 3 deltager. Betaling og aftale printet ud.
Afrejse oktober 2012. Ved check In i lufthavnen kunne man kun finde navnet på en deltager og man havde ikke hørt om at man kunne bestille billetter direkte hos Primera Air. Det gav en masse frustrationer og de skulle vente næsten 1 time inden de kunne checke ind alle. De fik oplyst at der også kunne opstå de samme problemer når de skulle checke ind på hjemrejsen.
Derfor ringede vi fra Tyrkiet til Primera Airs kontor i Skandinavien og fik oplyst at der ikke ville være problemer på hjemrejsen. Desværre var der nøjagtig de samme frustrerende problemer i lufthavnen i Bodrum og de måtte igen vente en time på at alle kunne checke ind. Jeg er sikker på de ikke ønsker at rejse med Primera Air igen efter denne dårlige oplevelse endda med et 2-årigt barn som deltager.