Hanne Herold
Fløj til Tyrkiet i juli 2013 fra Kastrup til Antalya og både ud og hjem måtte vi sidde og vente i flyet på afgang i ca 1 time uden forklaring. På vejen ud var affald fra tidligere rejsende ikke fjernet. Når vi spurgte kabinepersonalet hvad vi ventede på, fik vi på dårligt engelsk besked om noget teknisk, og da vi spurgte om det var på maskinen der var noget teknisk var svaret, det ved jeg ikke. Jeg havde inden afrejse købt og betalt for siddepladser, de eneste hvor der kun var 2 sæder, dette for at undgå en plads mellem to sæder, men sådan så virkeligheden ikke ud, der var 3 sæder på den bestilte række, og jeg kom alligevel til at sidde mellem 2 sæder. Pladsen var meget trang, hvilket ikke blev bedre af, at stoleryggen foran mig ikke kunne slås i opret stilling. Det var meget dyrt at købe drikkevarer om bord, f.eks kostede 1 flaske alm vand 33 danske kroner. Min veninde og jeg er enige om, at dette nok er den mest rædselsfulde flyrejse vi har været på, og vi vil aldrig mere benytte Onur Air.
Jeg har haft [Tandlæge Gitte Olsen] som tandlæge siden hun startede, og jeg har aldrig haft noget at klage over. Hun er grundig og meget kompetent. Jeg lider desuden af tandlægeskræk, og [tandlægen] er i stand til at få mig til at føle, at et tandlægebesøg som en positiv oplevelse. Mine allerbedste anbefalinger.