Hanne I.
Handlede der for et år siden (via dealsite) - og så ved afhentning 10-20 poser med færdig sushi stå i et tilstødende (og også varmt) lokale, også min. Ejeren sagde de ikke havde plads andre steder, men at den kun havde stået der i 20 min. (er max. tilladt tid). Sushien var dog halvvarm, så jeg mistænkte at den havde stået ude i længere tid. Jeg oplyste dealsitet dette, som indskærpede Sushi Stop dette. Jeg forventede, at kritikken var taget til efterretning - men:
Bestilte sushi i torsdags (hos den danske kvinde, der modtager bestillingerne) til afhentning i lørdags kl 18. Vi ankom kl 17.50. Ejeren kunne ikke finde sushien og blev tvær og mistroisk - jeg viste ham og den unge kvinde dato og tid for bestillingen, som jeg havde noteret.
Op ad væggen bag skranken stod to poser sushi. Det viste sig, at sedlen med min bestilling sad fast med tape på væggen. De havde glemt at lave den.
Ejeren var nærmest sur på mig! - flåede en seddel af den ene papirspose med færdig sushi og gav mig posen... Både min veninde og jeg så, at der på denne pose stod kl 19! Dvs den skulle stå ude i 1 time endnu inden afhentning! - Godt vi ikke var denne kunde!
Vi satsede på, at vores så var frisk - den var dog ikke helt kold, så den må også have stået ude - på forespørgsel herom blev der (igen) svaret "20 minutter".
Det er absolut sidste gang, jeg handler hos Sushi Stop.
Jeg har hos LaserCareClinic (tidl. VeincareClinic) [..] fået i alt 15 beh. for karsprængninger på benene samt 10 laserbeh. omkring mund og mellem bryn (også med det nye laserudstyr) – desværre uden god effekt nogle af stederne.
[..] har hele tiden været optimistisk - og jeg tålmodig - men for nylig ønskede han dog at stoppe behandlingerne, fordi han ikke mente han kunne opnå den forventede effekt hos mig, og derfor ikke kunne ofre mere tid/flere penge herpå. [..] tilbød at tilbagebetale mig de indbetalte beløb, hvilket skete en lille uges tid efter.
Jeg satte pris på hans ærlighed, frem for at jeg skulle vedblive at lægge ben og ansigt til udsigtsløse behandlinger. Og med tilbagebetalingen kunne jeg bedre acceptere den manglende effekt, ubehaget ved især ansigtsbehandlingerne samt mit anvendte tidsforbrug.
[..] har i forløbet i øvrigt været flink at forsøge at fjerne et enkelt mørkt hår på mit ben, hvilket dog efter 10 forsøg ikke lykkedes.
Alt i alt en tilfredsstillende kundeservice. Jeg har derfor ingen grund til at fraråde behandlinger hos LaserCareClinic, men blot anbefale andre at gøre sig en ekstra, generel overvejelse.
Jeg har ikke prøvet andre klinikker, men er tilbøjelig til at mene, at der nok ikke er så stor effekt af laserbehandlinger som man gerne ville ønske, der var. Men det er blot min egen, umiddelbare mening (da mine ben og mine rynker ikke er specielt "grelle").