Take away, Frederiksberg
Handlede der for et år siden (via dealsite) - og så ved afhentning 10-20 poser med færdig sushi stå i et tilstødende (og også varmt) lokale, også min. Ejeren sagde de ikke havde plads andre steder, men at den kun havde stået der i 20 min. (er max. tilladt tid). Sushien var dog halvvarm, så jeg mistænkte at den havde stået ude i længere tid. Jeg oplyste dealsitet dette, som indskærpede Sushi Stop dette. Jeg forventede, at kritikken var taget til efterretning - men:
Bestilte sushi i torsdags (hos den danske kvinde, der modtager bestillingerne) til afhentning i lørdags kl 18. Vi ankom kl 17.50. Ejeren kunne ikke finde sushien og blev tvær og mistroisk - jeg viste ham og den unge kvinde dato og tid for bestillingen, som jeg havde noteret.
Op ad væggen bag skranken stod to poser sushi. Det viste sig, at sedlen med min bestilling sad fast med tape på væggen. De havde glemt at lave den.
Ejeren var nærmest sur på mig! - flåede en seddel af den ene papirspose med færdig sushi og gav mig posen... Både min veninde og jeg så, at der på denne pose stod kl 19! Dvs den skulle stå ude i 1 time endnu inden afhentning! - Godt vi ikke var denne kunde!
Vi satsede på, at vores så var frisk - den var dog ikke helt kold, så den må også have stået ude - på forespørgsel herom blev der (igen) svaret "20 minutter".
Det er absolut sidste gang, jeg handler hos Sushi Stop.
Del dine oplevelser og erfaringer med Sushi Stop til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Sushi Stop det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.