Helle P.
Gode læger, men al kvalitet falder til jorden da disse forhold er uacceptable:
- Kun 1 emne pr. konsultation
- Svært at ringe op - kommer man i gennem pr. telefon smides man ofte af og må på ny ringe op - dette problem er påtalt flere gange...
- Ubehageligt og utidssvarende venteværelse - absolut ingen venlig modtagelse, sekretæren/sygeplejersken taler i telefon og kan derfor ikke hjælpe nye og ældre med at køre kortet korrekt igennem, besvare spørgsmål eller byde folk velkomne. Stiller man et venligt spørgsmål bliver man verfet af og får at vide at man ikke må forstyrre da en arbejdsopgave er ved at blive udført - man kan være uheldig at sidde op ad en vask og med vådt og fugtigt overtøj i nakken
- Al patientsamtale som sygeplejerskerne/sekretæren har via telefonen er dybt generende for de ventende patienter
- Da sygeplejerskerne har travlt virker de naturlig nok, MEGET uvenlige
- Jeg har oplevet irettesættelse af patienter som har brug for akut hjælp
- Akut sygdom opstår hver dag, og det må være muligt at afsætte tider til dette, være imødekommende og hjælpsom - de akutte patienter giver også indtjening
Pga af disse forhold, som er påtalt flere gange, til måske fagligt kompetente læger og personale, vil jeg skifte klinik. Det er synd for alle og ærgerligt - dette kan løses ved at knipse med fingrene!