Irene M.
Væreste fejl jeg har begået længe...
Hvis du overvejer at være kunde hos telenor så lade være. De levere ikke hvad det lover og selv når det lover at se på problemerne sker Der i virkeligheden ikke noget. Men bliver bare ført frem og tilbage og der er ingen der gøre noget for at hjælp. Bare fir at nævne et af min problemer med telenor. Jeg har 60 GB om mdr. Delt på tre enheder. 30 af dem bruger jeg slet ikke fordi min ipad blev stjålet og jeg kan derfor ikke anvende den enhed, men jeg er bundet til at betale for det. Så har jeg 2x 20 GB på to telefoner og det er angiveligt ikke tilstrækkeligt til hele mdr. Så 10 dag om mdr. Bliver jeg bedt om at købe ekstra data ud over og jeg kan ikke får det 30 GB brugt i de 10 dage fordi det er købt til et andet enhed. Så i alt 50 GB og aligevel mangler jeg data 10 dage om mdr.
Hvis du er ligesom mig og skal brug din enhed arbejdsmæssig eller på andet hvis er afhængig af at have data hele mdr uden at skulle betale ekstra gebyr så hold dig væk fra telenor.
PS på trods af at telenor kontakter en i det et offentlig forum og udadtid fremstå som nogle der vil hjælpe og vil deres kunder det bedste, så sker der ingen ting, men spiller bare sin tid på at skrive mails og taler med medarbejder der taler i munden efter en og kommer med ingen løsninger