J. Lund
Jeg bookede i juni et "forårstilbud" på supersaver.dk. Mod ekstra betaling kunne vi få en juniorsuite på et 4 stjernet spa på Santorini. På faktura står der tydeligt 2 navne og vi bestilte også 2 enkeltsenge - ved afkrydsning på bestillingen. Desuden står der på hjemmesiden, at der er en ekstra sovesofa i juniorsuiterne, så selvom vi evt. ville få en dobbeltseng, kunne én af os altid sove på den. Da vi møder op på hotellet fremviser de os en mail fra supersaver om at der kun er reserveret til 1 person, så vi får et lille værelse (ikke en juniorsuite) med 1 seng. Vi gør straks vrøvl, men der er ikke noget at gøre - alt er booket. Jeg skriver hjem til supersaver, som beklager og oplyser at vi kan klage når vi kommer hjem. Personalet på hotellet er meget kede af det og finder en rusten drømmeseng på lossepladsen, som jeg kan sove på! Nu er værelset helt proppet til trods for at vi havde betalt for 50 m2 juniorsuite. Hjemvendt rykker jeg for min klage 3 gange, inden jeg efter 5 uger får svar om, at de vil kompensere for de 2 første nætter. Det mener jeg er i underkanten, da værelset slet ikke svarer til beskrivelsen - eller det vi har betalt for. Jeg modtager en standardsvar om at de ikke har tænkt sig at kompensere mere fordi: "Alla bokningsbara alternativ på vår hemsida hämtas direkt från vår hotelleverantör expedia. De är de som förser oss med information på vår hemsida. Vi kan därför inte hållas ansvariga över att ni blev tilldelade ett rum med en extrasäng och en enkelsäng.". - DET VAR STADIG IKKE EN SENG, MEN EN GAMMEL RUSTEN DRØMMESENG FRA LOSSEPLADSEN! Jeg vil aldrig benytte supersaver igen og jeg vil advare ALLE imod at benytte sig af deres "service". Det virker som om de bevidst fupper og lokker kunder til for derefter at lægge ethvert ansvar fra sig.