Supersaver.dk

Rejsebureau, København

3,4/10
#17
Blas Z.
1 bedømmelse
06.06.2024
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Supersaver er nogle snydepels. Købte en billet tur/retur fra Chile til Danmark. Den ene afgang blev aflyst, hvilket betød at hele udrejsen blev aflyst. Jeg kontaktede supersaver for at annullere hele rejsen. Nu vil supersaver ikke betale penge tilbage for hjemrejse. Det giver ingen mening. Jeg betalte 19800 for billetten og har kun fået 8000 tilbage. LADE VÆRE MED HANDLE HOS SUPERSAVET

0
0
Del | Svar | Rapportér
#16
Jeanette W.
1 bedømmelse
09.09.2022
1,0/10 1,0/10 1,0/10

Kære venner!
Vi er flere danske kunder, som er blevet snydt så vandet driver af netop Supersaver! Ved egen aflysninger af rejse, betaler de kun en brøkdel af pengene retur. Kundeservice er Indere der taler dårligt engelsk, eller en inder i eget hjem, med skrigende børn i baggrunden og som til sidst smækker røret på.

Ville tale med en superviser. Glem det! Også her snydes der og lyves om opkald, de ikke har foretaget. De er helt enkelt bevidste om at, “Flyhjælp.dk” mm har et minimum af penge som skal kæmpes for, før det kan betale sig at sende advokater på. Så de holder sig lige indenfor dettte minimum.

Derudover skyder de skylden på alle mulige andre. Kundeservice er trænede til at snakke folk efter munden og ikke kunne hjælpe. Lover opringninger der aldrig kommer.

De bliver nu politianmeldt for tyveri og derudover får de en advokat på nakken. De er også nu meldt til tv-programmet Operation X. For dette er systematisk svindleri! Hold jer LANGT væk!!!!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#15
K. Nielsen
1 bedømmelse
07.11.2013
3,0/10 1,0/10 1,0/10

Bookede fly online med Supersaver - det var en stor fejl.

Da jeg skulle have ombooket, kontaktede jeg dem pr. mail.

Flere dage efter får jeg en automatisk mail, at de nu vil kigge på min mail.

Flere dage senere får jeg ny mail, hvor de skriver, at de ikke kan hjælpe mig pr. mail, men at jeg skal ringe til dem i stedet - men uden at angive noget telefonnummer. Kan heller ikke finde nummeret på deres hjemmeside.

Efter detektivarbejde på nettet, finder jeg endeligt et nummmer til dem.

Ringer til dem, men efter at have ventet i 20 min. har jeg kun rykket mig fra plads nr. 35 til 33... Og så gav jeg op og skrev til dem igen.

Afventer stadig at høre fra dem.

Utroligt, utroligt - virkelig dårligt.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#14
J. Lund
1 bedømmelse
12.09.2012

Jeg bookede i juni et "forårstilbud" på supersaver.dk. Mod ekstra betaling kunne vi få en juniorsuite på et 4 stjernet spa på Santorini. På faktura står der tydeligt 2 navne og vi bestilte også 2 enkeltsenge - ved afkrydsning på bestillingen. Desuden står der på hjemmesiden, at der er en ekstra sovesofa i juniorsuiterne, så selvom vi evt. ville få en dobbeltseng, kunne én af os altid sove på den. Da vi møder op på hotellet fremviser de os en mail fra supersaver om at der kun er reserveret til 1 person, så vi får et lille værelse (ikke en juniorsuite) med 1 seng. Vi gør straks vrøvl, men der er ikke noget at gøre - alt er booket. Jeg skriver hjem til supersaver, som beklager og oplyser at vi kan klage når vi kommer hjem. Personalet på hotellet er meget kede af det og finder en rusten drømmeseng på lossepladsen, som jeg kan sove på! Nu er værelset helt proppet til trods for at vi havde betalt for 50 m2 juniorsuite. Hjemvendt rykker jeg for min klage 3 gange, inden jeg efter 5 uger får svar om, at de vil kompensere for de 2 første nætter. Det mener jeg er i underkanten, da værelset slet ikke svarer til beskrivelsen - eller det vi har betalt for. Jeg modtager en standardsvar om at de ikke har tænkt sig at kompensere mere fordi: "Alla bokningsbara alternativ på vår hemsida hämtas direkt från vår hotelleverantör expedia. De är de som förser oss med information på vår hemsida. Vi kan därför inte hållas ansvariga över att ni blev tilldelade ett rum med en extrasäng och en enkelsäng.". - DET VAR STADIG IKKE EN SENG, MEN EN GAMMEL RUSTEN DRØMMESENG FRA LOSSEPLADSEN! Jeg vil aldrig benytte supersaver igen og jeg vil advare ALLE imod at benytte sig af deres "service". Det virker som om de bevidst fupper og lokker kunder til for derefter at lægge ethvert ansvar fra sig.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#13
Ewa Marianna Christensen
1 bedømmelse
15.11.2011

Jeg har ikke engnag bestilt noget hos dem og de trak lige 21.222 kr. fra min konto. Bestilte en rejse til 4 (2 børn u/12 og 2 voksne) fra et andet firma som også tilhører den samme ejer som har dette firma her men de har to forskellige CVR.nr. (Som rejseankernævn har oplyst mig om). Nu kan jeg ikke få mine penge fordi de vil hverken svare mig på mail eller pr. telefon. Godt at forbrugerombudsmand og rejseankernævn kan tage sagen [..]. Jeg kan ikke engang få oplyst hvad jeg har bestilt og betalt for hos supersaver. Jeg vil også gå til politiet med sagen, da det er et mastercard guld de har taget fra på et kreditorbeskyttet konto [..].

2
0
Del | Svar | Rapportér
#12
Torben Damsgaard
1 bedømmelse
06.06.2011

Grinagtig dårlig behandling.

Jeg booker to billetter på hjemmesiden men får ingen bekræftelse, og undrer om bookingen er gået igennem.

Jeg besøger deres hjemmeside igen, og forsøger at finde mit bookingnummer ved hjælp af søgefunktionen + flyafgang og e-mailadresse, men deres system er ikke i stand til at finde en booking foretaget af mig, og melder at der ikke findes en booking.

Efter disse forgæves forsøg kontakter jeg Eurocard der fortæller at ingen penge endnu er trukket på min konto.

Jeg føler mig stadig ikke sikker og skriver derfor en mail til dem, for at få endelig besked. Der kommer svar tilbage at svaret kan forventes ugen efter (seks dage før rejsen) men at hvis jeg ikke kan vente, kan jeg ringe til kundeservice.

Jeg ringer derfor til deres kundeservice og spørger om jeg har en booking og får at vide, at det har jeg ikke så vidt de kunne se, og at eftersom Eurocard ikke viser aktivitet er der sikkert ingen billet booket. Jeg er herefter helt sikker på, at jeg ingen booking har.

Eftersom jeg ingen billet har ved Supersaver, er jeg derfor tvunget til at booke to billetter hos et andet flyselskab og tage en alternativ rute.

Der kommer så den lovede emailbekræftelse på, at jeg ikke har billet hos Supersaver, så den skulle jo være ude af verden.

Dagen efter får jeg så en besked fra DRG Den Danske Rejsegruppe at mine billetter er ændret pga. en forsinkelse. Men da jeg ikke mener at have en booking ringer jeg derfor straks til dem.

Supersaver påstår at eftersom de kan se i deres system, at en bekræftelse er afsendt, er det ikke deres problem, og kun efter hårdt pres får jeg lufthavnsskatterne retur.

Dette betyder at deres system, ikke en, og ikke to, men tre gange bekræfter overfor mig, at jeg ikke har booket en billet, og er fri til at booke andetsteds.

Det skete er en sag mellem Supersaver og mig, og handler om, hvem der skal betale for fejl lavet af deres bookingsystem og kundeservice. Det har ikke noget med flyselskabet at gøre. Alligevel argumenterer Supersaver at jeg kun kan få refunderet billetten hvis flyselskabet refunderer.

Det er altså mig som forbruger der skal betale for Supersavers inkompetance og manglende styr på bookings selv om de skriftligt har bekræftet at der ikke var en booking.

Dette var derfor sidste gang jeg satte mine fødder i deres butik.

5
1
Del | Svar | Rapportér
#11
Charlotte Bek
1 bedømmelse
19.04.2011

Håbløst firma, man kan aldrig komme i kontakt med dem ved problemer. Skulle afbestille en rejse til USA. Det har indtil videre taget mere end 2 måneder at få lufthavnsgebyr retur.

4
4
Del | Svar | Rapportér
#10
Erik Jensen
1 bedømmelse
16.09.2010

Fik til sidst en billet men ikke uden en del besvær og mange bekymringer, da de af ukendte årsager havde annulleret den købte billet uden at give mig besked.

Heldigvis tjekkede jeg op på bestilingen via selve flyselskabet!

11
4
Del | Svar | Rapportér
#9
Sus Kirch
1 bedømmelse
16.04.2010

Fin oplevelse med Supersaver!

Vi købte 4 flyrejser med hotel til Rom på Erhvervsdesign.dk med Supersaver og er lige kommet hjem 12-4-2010. Vi er meget tilfredse med en professionel behandling. Vi blev frem til rejsen holdt orienteret om ændrede afgangstider og alt fungerede fint, hurtigt og nemt.

14
11
Del | Svar | Rapportér
#8
Charlotte Kehlet
1 bedømmelse
08.03.2010

Hold jer langt fra Supersaver. [..]. Kom ved en fejl til at påføre forkert navn på billetter. Supersaver nægtede at ændre det, selvom flyselskabet havde givet tilsagn om at de gerne ændrede forkerte fornavne hvis efternavnet var rigtigt.

De besvarer i øvrigt heller ikke telefonopkald.

Det er desuden langt billigere at købe direkte hos flyselskaberne.

Benyt aldrig Supersaver.

17
4
Del | Svar | Rapportér
#7
Mette Kvist Jørgensen
1 bedømmelse
17.10.2009

Vi har købt flybilletter hos supersaver både til Panama i 2008 og til Ungarn og USA i 2009 og været fuldt ud tilfreds på alle 3 rejser.

27
9
Del | Svar | Rapportér
#6
Jeppe Schroll
1 bedømmelse
30.07.2009

Juli 2009 skulle jeg til Thailand og havde købt en billet på Supersavers hjemmeside til min kone. Ved et uheld indtastede jeg hendes mellemnavn i stedet for hendes efternavn. Da jeg blev klar over uheldet forsøgte jeg at ringe til dem, hvilket desværre ikke lykkedes da de ikke havde åbent i weekenden.

I begyndelsen af ugen efter sendte jeg så en email til dem hvor de svarede at de intet kunne gøre! På deres hjemmeside opfordrede de ellers til man kontaktede dem snarest såfremt der var noget problem med biletten. Men de kunne kun hjælpe såfremt det var inden for 24-timer. Lidt svært med deres åbningstider!

Jeg tænkte: Det kan ikke være rigtigt at jeg er den første der har stået i denne her situation så jeg ringede til dem og forsøgte at forklare dem at det ikke var en anden person der skulle bruge biletten. Der skulle blot flyttes rundt på mellemnavn og efternavn. De var fuldstændigt uforstående overfor dette og blev faktisk uforskammede! De blev ved med at sige at det var mit problem fordi det var mig der havde indtastet på hjemmesiden. Det er utroligt at et selskab kan fralægge sig ethvert ansvar for det de laver!

Deres kundeservice var utroligt svær at komme i kontakt med og de talte kun svensk!

Sælgeren forsøgte at overtale mig til at afbestille biletten da hun sagde at den var ugyldig og at min kone ikke kunne få lov til at rejse med et forkert navn i biletten. Jeg sagde at jeg kunne ikke se hvorfor de skulle have lov til at sælge den samme billet igen og jeg undslog mig derfor.

Supersaver sagde at de havde kontaktet flyselskabet og det var dem der stod i vejen for at jeg kunne ændre navnet!

Efterfølgende kontaktede jeg flyselskabet og fik min kones navn ændret uden problemet og uden udgifter! Vi er netop kommet hjem fra en fantastisk tur til Thailand. No thanks to supersaver!

Eksemplet viser hvor inkompetente og uforskammede personalet hos Supersaver er. De oplyste mig overhovedet ikke om muligheden for at kontakte flyselskabet, men var kun interesseret i at jeg afbestilte biletten, for deres egen vindings skyld. Jeg vil gerne opfordre alle til ikke at bruge dettte skandaløse selskab, som overhovedet ikke er interesseret i at hjælpe deres kunder såfremt der opstår problemer.

[..]

37
20
Del | Svar | Rapportér
#5
Jens Larsen
1 bedømmelse
13.01.2009

Ingen problemer - nemt og enkelt at bestille. God oversigt med de billigste her og nu priser på flybilletter. Jeg havde en rigtig god oplevelse ved at bestille min rejse på supersaver.dk

45
23
Del | Svar | Rapportér
#4
Poul Hansen
1 bedømmelse
08.12.2008

Bestilte billetterne og tog af sted. Det kører da bare.

26
11
Del | Svar | Rapportér
#3
Lisbeth Johannsen
1 bedømmelse
01.10.2008

HÅBLØST firma... De holder sig til regler nogle gange! De vil gerne annullere over telefonen selvom det er imod reglerne - glemmer så at oplyse om at det koster hele billettens pris men siger det koster 300kr. Derefter oplyser de (efter at billet er annuleret) at det koster hele billettens pris minus skatterne. Derefter siger de at de ikke kan genoprette den ene billet (selvom der stadig er 1 rejsende tilbage på bookingen) fordi det er imod reglerne..

HOLD jer VÆK fra Supersaver.dk - det er et meget useriøst firma... (og iøvrigt ikke spor besparende!!)

22
14
Del | Svar | Rapportér
#2
Tommy Frank
1 bedømmelse
23.05.2008

Glem de fine fornemmelser og betal kun for en seng du næppe vil glemme.

Hold dig væk hvis du har let ved at føle dig snydt.

27
17
Del | Svar | Rapportér
#1
Stig B.
1 bedømmelse
01.05.2008

Håbløs kundeservice (svensk). Forsøger at løbe fra indgåede aftaler. Først når dokumentation fremsendes giver de sig. Så husk, bestiller du gennem Supersaver, så gem skærmdumps og optag telefonsamtalerne.

27
17
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Supersaver.dk til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Supersaver.dk det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.