Jeppe Schroll
Juli 2009 skulle jeg til Thailand og havde købt en billet på Supersavers hjemmeside til min kone. Ved et uheld indtastede jeg hendes mellemnavn i stedet for hendes efternavn. Da jeg blev klar over uheldet forsøgte jeg at ringe til dem, hvilket desværre ikke lykkedes da de ikke havde åbent i weekenden.
I begyndelsen af ugen efter sendte jeg så en email til dem hvor de svarede at de intet kunne gøre! På deres hjemmeside opfordrede de ellers til man kontaktede dem snarest såfremt der var noget problem med biletten. Men de kunne kun hjælpe såfremt det var inden for 24-timer. Lidt svært med deres åbningstider!
Jeg tænkte: Det kan ikke være rigtigt at jeg er den første der har stået i denne her situation så jeg ringede til dem og forsøgte at forklare dem at det ikke var en anden person der skulle bruge biletten. Der skulle blot flyttes rundt på mellemnavn og efternavn. De var fuldstændigt uforstående overfor dette og blev faktisk uforskammede! De blev ved med at sige at det var mit problem fordi det var mig der havde indtastet på hjemmesiden. Det er utroligt at et selskab kan fralægge sig ethvert ansvar for det de laver!
Deres kundeservice var utroligt svær at komme i kontakt med og de talte kun svensk!
Sælgeren forsøgte at overtale mig til at afbestille biletten da hun sagde at den var ugyldig og at min kone ikke kunne få lov til at rejse med et forkert navn i biletten. Jeg sagde at jeg kunne ikke se hvorfor de skulle have lov til at sælge den samme billet igen og jeg undslog mig derfor.
Supersaver sagde at de havde kontaktet flyselskabet og det var dem der stod i vejen for at jeg kunne ændre navnet!
Efterfølgende kontaktede jeg flyselskabet og fik min kones navn ændret uden problemet og uden udgifter! Vi er netop kommet hjem fra en fantastisk tur til Thailand. No thanks to supersaver!
Eksemplet viser hvor inkompetente og uforskammede personalet hos Supersaver er. De oplyste mig overhovedet ikke om muligheden for at kontakte flyselskabet, men var kun interesseret i at jeg afbestilte biletten, for deres egen vindings skyld. Jeg vil gerne opfordre alle til ikke at bruge dettte skandaløse selskab, som overhovedet ikke er interesseret i at hjælpe deres kunder såfremt der opstår problemer.
[..]