Torben Damsgaard

62 år

#1
Torben Damsgaard
1 bedømmelse
06.06.2011

Grinagtig dårlig behandling.

Jeg booker to billetter på hjemmesiden men får ingen bekræftelse, og undrer om bookingen er gået igennem.

Jeg besøger deres hjemmeside igen, og forsøger at finde mit bookingnummer ved hjælp af søgefunktionen + flyafgang og e-mailadresse, men deres system er ikke i stand til at finde en booking foretaget af mig, og melder at der ikke findes en booking.

Efter disse forgæves forsøg kontakter jeg Eurocard der fortæller at ingen penge endnu er trukket på min konto.

Jeg føler mig stadig ikke sikker og skriver derfor en mail til dem, for at få endelig besked. Der kommer svar tilbage at svaret kan forventes ugen efter (seks dage før rejsen) men at hvis jeg ikke kan vente, kan jeg ringe til kundeservice.

Jeg ringer derfor til deres kundeservice og spørger om jeg har en booking og får at vide, at det har jeg ikke så vidt de kunne se, og at eftersom Eurocard ikke viser aktivitet er der sikkert ingen billet booket. Jeg er herefter helt sikker på, at jeg ingen booking har.

Eftersom jeg ingen billet har ved Supersaver, er jeg derfor tvunget til at booke to billetter hos et andet flyselskab og tage en alternativ rute.

Der kommer så den lovede emailbekræftelse på, at jeg ikke har billet hos Supersaver, så den skulle jo være ude af verden.

Dagen efter får jeg så en besked fra DRG Den Danske Rejsegruppe at mine billetter er ændret pga. en forsinkelse. Men da jeg ikke mener at have en booking ringer jeg derfor straks til dem.

Supersaver påstår at eftersom de kan se i deres system, at en bekræftelse er afsendt, er det ikke deres problem, og kun efter hårdt pres får jeg lufthavnsskatterne retur.

Dette betyder at deres system, ikke en, og ikke to, men tre gange bekræfter overfor mig, at jeg ikke har booket en billet, og er fri til at booke andetsteds.

Det skete er en sag mellem Supersaver og mig, og handler om, hvem der skal betale for fejl lavet af deres bookingsystem og kundeservice. Det har ikke noget med flyselskabet at gøre. Alligevel argumenterer Supersaver at jeg kun kan få refunderet billetten hvis flyselskabet refunderer.

Det er altså mig som forbruger der skal betale for Supersavers inkompetance og manglende styr på bookings selv om de skriftligt har bekræftet at der ikke var en booking.

Dette var derfor sidste gang jeg satte mine fødder i deres butik.