Jacob Winther

#1
Jacob Winther
1 bedømmelse
10.09.2010

Vi er en familie familie med 2 voksne og 2 børn på henholdsvis 3 og 5, som i uge 31 2010 har rejst med Bravo Tours til Tyrkiet. Destinationen var Alanya, Hotel Bon Apart - vi havde bestilt all inclusiv. Rejsen blev købt og betalt fredag i uge 30. Jeg snakkede med sælger og fik en lovning på at all inclusiv og det skulle være bedre end Elysee Garden, som i Bravo Tours kataloget var mærket all inclusiv light.

Vi ankommet til hotellet og til vores meget store skuffelse så lever all inclusiv ikke op til vores forventninger. Buffeten indeholder begrænset udvalg og ingen mad til vores børn. Og der er ikke mellemmåltider med, det koster 8€ for lidt pomfritter. Guiderne blev konfronteret med dette problem, men vi oplever ikke en forbedring, og til sidst bliver vi henvist til at tage diskussionen med det danske kontor når vi kommer hjem. Nu står vi med 2 sultne unger og bruger penge på at købe mad til børnene.

Vi bliver opmærksomme på at Bravo Tours havde modtaget klager i både uge 29 og uge 30 - men det lykkes ikke for dem at oplyse dette i salgssamtalen fredag i uge 30. Det er for dårligt! At Bravo Tours bonde fanger der kunder og bevist sælger et dårligere produkt end de kan levere. Jeg anbefaler hermed alle til at få al kommunikation på skrift og passe på at de ikke bonde fanger dig.