Rejsebureau, København
Inden vores ferie er startet, finder Bravo Tours ud af at det bookede hotel ikke er tilgængeligt, efterfølgende rykker Bravo Tours datoen for ferien uden at gøre opmærksom på dette, hvorfor jeg finder ud af det, dagen før ferien at tidspunktet for den oplyste flyafgang ikke eksisterede, det var på det tidspunkt kun muligt at kontakte Bravo Tours pr mail. Samme dag som ferien skulle starte kontakter jeg Bravo Tours for at høre om vores ferie..
Med ændring af hotellet ringede de om dette hvilket var ok, med ændring af datoen for ferien har de bare sendt en ny billet uden forklaring om at der var foretaget en ændring i forhold til en billet vi allerede havde fået.
Det er en ommer for Bravo Tours.
P huset i Kastrup lufthavn hjalp med den reserverede parkering, hvor det ellers var for sent at ændre på denne, tak til P huset for en god service.
Dårlig service og alt for dyrt til prisen – kan ikke anbefales!
Jeg har været på grupperejsen, den store eventyrsrejse i Afrika (vi skulle køre 6900 km gennem fire lande). Hjemmefra var vi blevet lovet en bus med aircondition og da vi bad om billeder af bussen kunne de ikke sende os nogen. Bussens aircondition virkede stort set ikke og den kunne ikke bruges i sandede områder for så kom der sand ind i bussen og det var altså 40 grader varmt! Derudover var der ikke nakkestøtte i bussen og da vi klagede over dette fik vi bare at vide at bussen levede om til afrikanske standarder (vi har sjovt nok ikke betalt det vide ud af øjnene for afrikanske standarder). Vi skulle sove i telt samlet set 15 dage og når vi kom til regnområder og vores telte var våde blev der ikke sørget for at vi kunne tørre vandet op inde i vores telte. Derudover var bussen utæt, så det dryppede ned var taget (alt i alt fuldstændigt uacceptabelt til prisen).
[..] Stol IKKE på ham når i køber golfrejser, Baggrunden er en rejse til Tunesien På hotel Mouradi Skannes med frit spil på Palm Links, sidst i marts 2015. Ved bestilling blev [..] forespurgt om banens stand. Han oplyste at den ikke var i top men at der kunne spilles på banen. Forespurgt oplyser [..] at greens er OK, vi spørger specifikt til greens stand i forhold til årstiden. [..] oplyser at de er fine, han er selv lige kommet hjem dernede fra! Fremme på destinationen oplever vi en bane der ikke er vedligeholdt i årevis, ingen græs på greens men ler og mos. Fairways er ikke klippet i flere måneder. Banen kan derfor ikke spilles. Andre danskere på stedet oplyser at en bravo tours medarbejder har besigtiget banen ca. 3 uger før og vil meddele til BravoTours at der IKKE kan spilles golf på grund af banens stand. Denne oplysning er [Bravo Tours] vidende om da vi køber billetten men vælger at fortie dette. Kundeservice vil ikke påtage sig et ansvar og påstår at banen var OK. Samtlige 24 Danske gæster, som ikke kendte hinanden på forhånd, var enige om at banen ikke kunne spilles. Dette preller også af på Bravo Tours. I beskrivelsen af banen på Bravo Tours hjemmeside, står der at den er sat istand i 2008! OG? der er ikke gjort noget siden. Guiderne trækker tiden efter vi har klaget, med at sende en ny guide til hotellet hver dag i fire dage som ikke ved noget om hvad de andre guider har fået at vide, smart forhalingstaktik.
Til alle der tænker på at benytte bravo tours som rejse selvskab, lad vær! Min kæreste og jeg er pt på en ferie hvor intet er som lovet! Vi har prøvet at tale med Bravo tours folk omkring alle de ting der af deres sælger blev solgt hjemmefra og ved ankomst og selvsyn langt fra overholdt! Det er desværre sådan at når man har betalt kunne de ikke være mere ligeglade, så hold nallerne fra Bravo Tours hvis i vil have den ferie i blev lovet og betale for!
Bestilte en rejse til Kemer på Kemer resort, da billeder og beskrivelse var rigtig gode.
Stor var skuffelsen, da vi havnede i et enferno af støj og larm fra hotellet og de nærliggende hoteller til kl. 4 om morgenen.
Deres flotte billede af en terasse, mangler lige at beskrive, at man skal springe 3,4 meter ned for at komme i vandet. Gratis bus til en anden strand blev lovet, men var noget vi selv måtte finde ud af ingen hjælp fra hotellets side.
Vi klagede vores nød til guiden over støjproblemerne, der henviste os til kundeservice i danmark. Guiden lovede at sende en kopi af rapport, til mig intet er sket.
En hel uge uden søvn, og hver dag nødsaget til at forlade hotellet grundet støj. Det er ik i orden. Ved henvendelse til kundeservice, bliver klage bare fejet af.
Aldrig mere Bravo tours, deres reklamer er rent til grin.
Rædselsferie fra start til slut, desværre...
Vores ferie i Tyrkiet juli 2013 Marmaris.
Min kæreste og jeg samt vores tre fælles børn (tvillinger på 10 og en søn på 1 år) dvs. en familie på 5 personer rejste med Bravo Tours d. 12.juli til Tyrkiet Marmaris.
Vi havde henvendt os telefonisk til Bravo Tours som vi tidligere med stor succes har benyttet.
Vi ønskede/forventede rådgivning/support i forhold til at booke en kommende pakkerejse med All
Inclusive med alt hvad det indebære af 14 dages varighed til en destination i Tyrkiet.
Derudover ville vi gardere os og være sikre på at vores afgivende ønsker samt
kriterier forud for rejsemålet, ville blive efterkommet af rejsekonsulenterne under vores telefoniske
samtale.
Vi må desværre med STOR skuffelse og frustration konstatere at Bravo Tours overhoved ikke på
noget punkt har efterlevet vores krav til denne rejse.
Den fulde version af dette indlæg kan læses på Trustpilot og Bravo Tours Facebook profil da beskrivelen er for lang.
Bravo tours har virkelig en dårlig service, vi havde bestilt biletter på forkert dato, og ville lave datoen om. Vi skulle give 80 % oven i prisen pga. af vores fejl. Er det god service? Nej, aldrig vil vi rejse med Bravo tours igen.
Vores sidste bekendtskab med bravo tours kostede os 3000 kr, for vi måtte selv sælge vores rejse billigere for at komme af med dem. Vi har rejst med dem i mange år, de ville stadig have haft os som kunder hvis de ændrede vores biletter som ikke ville have kostet dem noget. Dårligere service skal man godt nok lede længe efter.
Vi er lige kommen hjem fra Hotel Colina Mar på Grand Canaria. Som vi er blevet anbefalet af Bravo Tours, men det er slet ikke pengene værd. Det er opslidt, sengeben var brækket, greb i skabe faldt af, dårlig lugt i badeværelset, ingen propper til badekar mm. Yderdør kan kun åbnes halvt, små fluer kravler rundt, sofa og stol godt plettet, fryser ikke afrimet, osv. Der trænger til hovedrengøring og maling. Desuden er det hotel ikke egnet til ældre og gangbesværede. Vi skulle fejre min mands 80 års fødselsdag der, men kom til at koste os i taxa også.
Ruth & Vagn Olesen
Vi var rigitg godt tilfreds med rejsen. Det hotel vi boede på levede op til deres billeder, og vi vil rigtig gerne rejse med bravo tours igen. Især på Elysee Garden Hotel. Jeg håber de har en god pris næste år. I karakter ville jeg gerne give mere hvis jeg kunne, jeg ville give 50.
Vi havde i februar bestilt en rejse til Tyrkiet Alanya på Bravo Marina med havudsigt men fik udsigt over busholde plads. Madrasserne var som at ligge på fjedre der stak op i gemmen ryggen, og selv om at vi fortalte det til guiden, sagde de, at det var de da kede af at høre, men der blev ikke gjort noget ved det. Når man gik ud og ind fra stedet skulle man i gemmen resturanten. Der stod så [..] der stod for den og så sur ud fordi at man ikke ville spise der og man blev nærmest set ned på af personalet fordi at man ikke spiste der. Vi var ikke de eneste der havde problemer på hotellet, og så hjem rejsen der var flyet så forsinket på grund af bremse slange, men blev holdt hen med den ene løgn efter den anden og skulle stå klar hver 3. time med børn og gamle for at få dårligt nyt 6 gange i stedet for at vi fik lov at sove, og de så kom og hentede os når flyet var klar. Sådan gik der 29 timer med det. Det var hårdt for os 187 personer og de børn og ældre der var med. Min far er 83 og 2 børn på 9 og 11
og de er ikke interesseret i at give nogen former for erstatning. Nå jo 150 for drikke vare som vi selv fik lov til at betale for mens vi ventede der nede i 43 graders varme. Godt nok på et hotel som der var fundet til lejligheden men havde vi da bare fået lov til at hvile istedet for at blive holdt hen med løgn hver 3. time.
Vi er en familie familie med 2 voksne og 2 børn på henholdsvis 3 og 5, som i uge 31 2010 har rejst med Bravo Tours til Tyrkiet. Destinationen var Alanya, Hotel Bon Apart - vi havde bestilt all inclusiv. Rejsen blev købt og betalt fredag i uge 30. Jeg snakkede med sælger og fik en lovning på at all inclusiv og det skulle være bedre end Elysee Garden, som i Bravo Tours kataloget var mærket all inclusiv light.
Vi ankommet til hotellet og til vores meget store skuffelse så lever all inclusiv ikke op til vores forventninger. Buffeten indeholder begrænset udvalg og ingen mad til vores børn. Og der er ikke mellemmåltider med, det koster 8€ for lidt pomfritter. Guiderne blev konfronteret med dette problem, men vi oplever ikke en forbedring, og til sidst bliver vi henvist til at tage diskussionen med det danske kontor når vi kommer hjem. Nu står vi med 2 sultne unger og bruger penge på at købe mad til børnene.
Vi bliver opmærksomme på at Bravo Tours havde modtaget klager i både uge 29 og uge 30 - men det lykkes ikke for dem at oplyse dette i salgssamtalen fredag i uge 30. Det er for dårligt! At Bravo Tours bonde fanger der kunder og bevist sælger et dårligere produkt end de kan levere. Jeg anbefaler hermed alle til at få al kommunikation på skrift og passe på at de ikke bonde fanger dig.
Har netop haft 14 dage på Azorerne. Bravotours guider var meget servicemindede og søde. Jeg kan i det hele taget anbefale Bravotours, som også var venlige til at besvare spørgsmål inden vores afrejse. Det eneste minus ved turen var ud- og hjemrejsen med de dårlige og meget forsinkede fly fra Jettime.
Bravotours burde for deres gode navns skyld vælge at bruge et andet flyselskab.
Min mand og jeg kan med god samvittighed give jer denne karakter set fra følgende oplevelser hvor i har vist omsorg og konduite for jeres kunder. Topscoren var den resolutte, men behagelige måde man behandlede og hjalp os under vores venindes dødsfald i 98 i Alanya. Det skal i ocså have en stor tak for. Men også jeres guider de er bare på toppen både hvad viden men også hele deres væremåde angår det undrer mig bare hvor de henter deres overskud fra. Andet er også at hotellet vi de sidste 2 år har boet på er nomineret med 3 stjerner hvor vi mente de burde have 4, for den måde de er på og det er lige fra stuepige til direktør hyggeligt er det også at min mand har fået et navn af personale jeg fik så et i år ud fra den væremåde i er på vil der kun være et rejseselskab for os og det er Bravo Tours!
8 dage til Mallorca købte vi i februar 2009 med afgang fra Billund 28. marts – hjemkomst 4. april. Bravochancen er billigst, og erfaringen siger, at man så uden for sæsonen får bureauets bedste hoteller, da bureauet har sværest ved at fylde de dyre hoteller. Vi fik da også det 4-stjernede Hotel Son Caliu, som man må undre sig lidt over, hvordan de har sikret sig de sidste 2 stjerner. Eneste luksus var priserne: Morgenmad/Ta' Selv Bord: 15 Euro pro persona = ca. 112 kroner. Men så er der også tynd sjappekaffe ad libitum. Der var mange fine ting på værelset såsom tandbørste, kam, badehætte etc. alt i fine æsker. Men der var ingen toiletbørste, og det er til tider mere nødvendigt end tandbørsten (som de fleste formentlig har med selv).
Hotellet reklamerer med INTERNET, og det glædede os, da vi var på Mallorca af erhvervsmæssige grunde og begge havde vore bærbare computere med.
Det viste sig, at der ikke var trådløs internetkontakt på værelserne, men i opholdsstuen stod én computer, hvor man – udsat for alle blikke over skulderen - betalte 1 Euro (ca. 7,50 krone) for 10 minutter. Da det regnede hele ugen – hvad bureauet ikke skal lastes for – havde vi glædet os til at kunne sidde på værelset og holde kontakt med verden.
Men vort virkelig store klagepunkt er transferen: Den i øvrigt søde, men ikke særligt vidende guide råbte alle vore navne op, og så måtte man bare række armen op, hvorefter hun kom til os alle med et brev med vort navn på. Der viste sig ved sammenligning, at der var nøjagtigt samme indhold i alle kuverter. Nu rejste jeg sammen med egen kone. Men det er ikke alle, der gør det. Og de færreste mænd 'måske på grisebassen', måske taget af sted for ikke at blive forstyrret af kunder, kreditorer eller børn og børnebørn, bryder sig om at blive råbte ud som f.eks. Hr. Stein Bagger, Hr. Morten Grunwald, Hr. Lars Larsen eller for mit vedkommende Hr. Erik Hast, som da jeg rettede navnet blev gentaget "Hr. Erik Haaest". For mig at se er det en utidig krænkelse af privatlivets fred.
Vi meddelte i god tid rejselederen, at vi ikke ville møde op ved hjemrejsebussen, idet vi blev på Mallorca yderligere 14 dage.
Vi havde nemlig efter købet af 2 ottedages billetter hos Bravo og betalt via VISA-kortet ændret vore rejseplaner, da vi kom i tanke om, at Spaniens bureakrati fungerer langsomt, så vi ville tage en uge mere. Men det var påskeugen, og så valgte vi at forlænge til i alt 3 uger. Bravo Tours oplyste telefonisk, at de ikke kunne udvide billetten. Vi fik ingen forklaring om årsagen. Det kan i hvert fald ikke have været overbelægning, for hverken flyet eller hotellerne var i nærheden af fyldt.
Del dine oplevelser og erfaringer med Bravo Tours til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Bravo Tours det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.