Jan B. Nielsen
Hmm, jeg har intet andet end skuffende oplevelser med Telenor - både hvad gælder mobildækning og service. Jeg har skrevet til dem flere gange det sidste halve år i håbet om at der kunne være noget at gøre ved den næsten altid ringe dækning og det spøjse faktum, at både internet, sms og tale fungerer når det fungerer, og så pludselig ikke fungerer, og nogle minutter, eller flere gange flere timer efter atter fungerer. Det bedste bud fra Telenor indtil videre, er at jeg skal slukke og tænde min smartphone et par gange om ugen for at den kan opdatere.. har prøvet et par uger og det hjælper ikke en fløjtende fis. Jeg har 2 venner som har 3 som udbydere, og de kan sidde og surfe på nettet uden problemer samtidig med at jeg oplever smser der ikke kan sendes.. Når jeg er på nettet, foregår det oftest ved at jeg klikker på et link og lægger telefonen og så kommer tilbage et par minutter senere.. jeg bor iøvrigt i Århus N og betaler stadig 500 om måneden selvom min bindingsperiode er overstået, så fejlen må sgu være hos Telenor. Jeg gav også helst 0 stjerner.