Jeppe Kaa Jensen

#3
Jeppe Kaa Jensen
3 bedømmelser
04.04.2012

Dette selskab er til dato stadig det selskab som har imponeret mig aller mest. Service i top, yderst professionelt personale.

Helt speciel rejseoplevelse skal prøves, jeg skal ihvertfald igen.

Har rejst med en del flyselskaber.

#2
Jeppe Kaa Jensen
3 bedømmelser
04.04.2012
 

Lige en mere fyldestgørende bedømmelse fra min første, men det jeg mener med det mest uprofessionelle flyselskab er følgende ting vi oplevede på vores rejse fra København til Bali Indonesien. Vi startede med i københavns lufthavn at blive 3 timer forsinket hvilket kan ske hos alle flyselskaber.

Men ombord på flyet var der en stewardesse som var så grov at da vi bad om mad til vores 17 mdr. gammel søn 3 gange blev hun sur, og sagde at det kunne der ikke blive tale om, jeg måtte selv hente maden til sidst.

Da vi så ankom til Istanbul kl. 23.30 var vores forbindelsesfly fløjet, der stod 1 mand i lufthavnen for at tage imod et helt fly som var forsinket, da vi kom til transferdesk, tog det dem "uden pis" 2 timer 30 min. at lave nye boardingpasses til næste dag, vi fik dog et hotelværelse men skulle så igennem paskontrollen og finder ud af at min indonesiske kone også skulle lave visum kl. 2.30 om natten, så vi var først ved hotellet kl. 5.00, hvor vi fik et værelse til næste dag kl. 12.00 men vores bus ville først komme og hente os kl. 20.00 om aftenen, så vi måtte sidde i lobbyen i 8 timer med vores lille søn, det ønsker man ikke for nogen.

Da vi så endelig skulle flyve videre fik vi heller ikke de pladser vi havde bestilt ved transferdesk, de havde søreme lige skiftet flytype så vi måtte sidde med vores lille søn på skødet da vi ikke fik en babybassinet på den plads. Så ankom vi endelig til Jakarta hvor vores sidste forbindelsesfly ventede, vi skulle flyve den sidste tur med Garuda Indonesia. Da vi kom til deres transferdesk havde de ikke fået nogen informationer om vi var en dag forsinket, og billetterne var tabt, men med det sagt så hjalp det flyveselskab os, hvor Turkish svigtede for vildt. De sørgede for personale til at vise os hen til Turkish Airlines kontoret som selvfølgelig var lukket, så var vores valgmuligheder som følgende, købe nye billetter eller overnatte igen. Det ville vi under ingen omstændigheder, så vi købte nye billetter, og kom til Bali.

Kæmpe plusser herfra til Garuda Indonesia professionalisme.

Og da vi så kom hjem skrev jeg til thy.com kundeservice med vores kompensationskrav, og har modtaget en mail med at de undersøgte vores sag og der er ikke sket noget siden, vi bliver ignoreret fuldstændig.

#1
Jeppe Kaa Jensen
3 bedømmelser
03.04.2012

Har aldrig fløjet med et så uproffessionelt flyselskab før, kraftedeme ikke være rigtigt at de er blevet kåret til det bedste selskab i Europa.