Jesper H.
Jeg fløj med min kæreste til Madrid, og det var en virkeligt dårlig oplevelse. Vi startede med at stå i kø i over 1 time, da der kun var to medarbejdere til at checke ind, og fik blot at vide, at det var en meget travl rejsedag.
Derefter fik vi at vide, at vores fly blev halvanden time forsinket. Dette holdt dog ikke stik, da vi først lettede efter kl. 12 (skulle have været kl. 10). I luften blev vi så yderligere 30 min. forsinket.
Da toget allerede var afgået kunne vi ikke få vores penge tilbage eller ændre billetterne, så vi måtte bestille to nye togbilletter (72€ per styk), og der var ikke plads før kl. 21.
I efterfølgende korrespondance med Norwegians kundeservice (hvor der gik mere end 3½ uge, inden jeg fik svar), fik vi at vide, at de ikke ville refundere noget som helst, da forsinkelsen var pga. "ekstraordinære omstændigheder", og jeg fik et svar, som ikke havde noget som helst med min sag at gøre, og som åbenlyst var blevet glemt i en "copy-paste".
Vi kommer aldrig til at flyve med Norwegian igen, og jeg opfordrer alle til at finde andre lavprisselskaber.