Jonas Libak Larsen

#1
Jonas Libak Larsen
1 bedømmelse
18.01.2017
2,0/10 3,0/10 0,0/10

Hej. I 2015 skulle jeg selv til at betale for et abonnemen da jeg ikke længer ville høre inde under min mors telefon. Så vi to til den nærmeste Telenor forretning for at få mig et abonnemen.

Det hele går godt og jeg for mig en ny mobil og et abonnemen til at gå med det. Men lige inden vi skal til at gå beder mederbejderen mig om at skrive nogle pappier under. Jeg kigger på dem og giver udtryk for det liner en mobil forsikring. ( da over skriften er mobil forsikring) og hun fortæller at det er det også, men inden i indeholder den også pappier om overflytning af nummer fra dele abonnemen. Så ville hun bare selv personligt annullerer delen om en forsikring.

Så troen på at hun som mederebejder i Telenor ved hvad hun gør og at dette er Telenors stantart procedure skriver jeg under.

Der går en måned før jeg finder ud af jeg ikke er skildt fra min mors abonnemen og nu også har en forsikring som jeg ikke ville have. Frustreret som jeg er kommer jeg tilbage i butikken hvor det eneste de kan fortæller mig er at. Fordi hun fik mig til at skrive under, så er jeg låst fast i et halvt år hos dem.

Det er nu 18.01 2017 og til den dag idag kan jeg stadig ikke komme ud af min kontrakt med dem.