Karina D.
Jeg har kigget på en autostol I sælger på jeres webshop.
Jeg ville gerne se den i virkeligheden og høre om den var nem at montere i bil, da vi ikke selv har bil, men skal bruge den når vi bliver kørt af andre. Jeg tager derfor mand og barnevogn med i toget, fra Vejle til Horsens, for at se modellen i den fysiske butik.
Da vi kommer til butikken kan vi ikke umiddelbart finde modellen, så jeg kontakter en medarbejder, for at få hjælp. Hun nægter dog at hjælpe mig, fordi jeg nævner at jeg har set modellen på nettet og gerne vil se den i virkeligheden, før jeg beslutter mig. Hendes begrundelse er, at de er der for at sælge butikkens varer, ikke varer på internettet.
Jeg kunne måske forstå denne (i mine øjne) mangel på service, hvis det var en konkurrerende butik. Men det er ønskebørns egen hjemmeside jeg vil handle fra.
Ekspedienten stod og talte med en kollega, og så ikke særlig travl ud, så jeg forstyrrede altså ikke midt i en ekspedition. Hun holdt meget hårdt på, at jeg SKULLE købe varen i denne butik, hvis hun skulle hjælpe.
Så konklusionen må nu være, at man i Ønskebørn kun kan få svar på sine spørgsmål, hvis man har pengene med og er klar til at bruge dem. For hvad, hvis man efter at have fået hjælp beslutter sig for, at det ikke lige var den model man ville have alligevel?