Lars Jensen
er næsten lige skiftet fra tre hvor der ikke var problemer så kommer man over til telenor hvor der er problemer med at sende sms kontakter så kundeservice og der bliver tjekket op på det ved teknisk support som konstaterer at der er et problem med nettet som de ikke kan gøre noget ved, siger så til kunde service at jeg vil ud af min binding da jeg ikke har købt telefoner og skifter ikke fra et selskab hvor det virker til et hvor det ikke virker, det kunne ham jeg snakkede med i kundeservice godt forstå så det ville ikke være noget problem at komme ud af binding. han ringer så et par timer senere at det kan ikke bare sådan lade sige gøre jeg skal skrive en skriftlig klage og den vil så blive behandlet i løbet af et par dage der der skal så gå 3 uger før man hører noget fra telenor også er det lige pludseligt telefonen der er noget galt med og ikke deres net og der er ikke lige nogle der kan se hvem der er blevet snakket med ved teknisk support den dag jeg ringede med problemet. og nu er det ikke muligt at komme ud af binding. skod selskab som ikke vil stå ved hvad de har sagt