Lars Joost
Efter gentagne gange at have kontaktet dem vedr. brud på start aftale, og deraf følgende problemer... havde jeg næsten opgivet at få dem i tale. Ventettiden var ofte ½ og hele timer, specielt deres århus afdeling var umulig at komme til at tale med. Trods flere beskeder til navngivne personer, var der ingen respons "Jeg ringer tilbage senest imorgen" eller "Ringer senere idag" var ofte det jeg blev mødt med, uden de af den grund holdte det lovede.
De lovede at ringe tilbage gentagne gange, uden det dog skete.
Til sidst blev jeg nød til at bede om deres overordnede kundechef..
Han tog det dog alvorligt, uden dog at imødekomme et krav fra min side og det var at møde op til et personligt møde, så vi kunne få afklaret tingene over en kop kaffe, og få lavet en "ny start"
Deres start aftale, brød de, de lovede at klare det praktiske vedr. skift fra anden leverandør... det kom så til at koste os 6000,-. Ydermere lovede de os at vi mod at få et billigeer tilbud, vilel blive brugt som forsøgsside, dvs. prøve nye spændende ting af på hjemmesiden... dette blev dog, til vores store skuffelse aldrig tilfældet.
Ydermere har de en ublu bindingsperiode på 3 år...
De fleste, ikke alle, jeg har talt med der også har kendskab til Skandiaweb, påpeger også deres meget dårlige, næsten ikke eksisterende kundeservice.
Jeg kan ikke anbefale dem andre, pga. deres kundeservice. Dog skal siges at deres side har været funktionsdygtig i al den tid vi har haft dem.
Konkusion: Produktet er meget dyrt, men virker, deres kundeservice er intet mindre end under al kritik.