Diverse, København
Advarsel!
Se dig over skulderen- læs Hele kontrakten igennem - sørg for at der ikke er nogle steder de kan udfylde mere på kontrakten end aftalt.
Når de har lavet en skabelon til dig - om du er tilfreds eller ej, skal der bare betales.
er du utilfreds stopper de samarbejdet og sender dig til inkasso.
PAS PÅ. Sælgerene er meget motiverede (provisions lønnede), og lyver gerne for at få aftalen i hus.
For et års siden bliver jeg kontaktet af en sælger fra Skandiaweb.
Jeg fortæller sælgeren at jeg har en hjemmeside under opbygning, der mangler tekst men ellers fungerer. Sælgeren fortæller at indholdet kan de da lave, det koster 300 kr pr md. i 3 år. Jeg tager imod tilbuddet og aftaler et møde. På mødet gennemgår jeg sammen med sælgeren hvad der skal stå
på hjemmesiden og hvordan den skal se ud. Jeg får af vide at jeg blot skal levere firmalogoet og et billede af mig selv til forsiden.
Da vi gennemgår kontrakten streger sælgeren i en linje et stykke nede i kontrakten, et oprettelsesgebyr, og siger at det skal jeg da ikke betale, han "glemmer" bare at gennemgå resten af dette afsnit, hvor der står at fakturering finder sted om hjemmesiden fungerer eller ej.
Og gæt en gang, 1 uge efter underskriften får jeg at vide at at jeg skal lave alt indhold selv, det skulle jeg jo også med min egen side.
Nu er der snart gået et år og jeg har stadig ingen hjemmeside :-(
men jeg har fået en regning på det første år og en slutopgørelse på de resterende 2 år i alt 25000 kr. DET ER IKKE I ORDEN.
Sjovt nok er SW det eneste firma jeg har ringet til, der har et menupunkt som fortæller en at man skal "trykke 3" hvis du har fået et inkassovarsel? Det fortæller meget om hvor mange kunder de har
tørret.
Skandiaweb har været gode mht min hjemmeside. Alle aftaler omkring design og opsætning har været kompetent og fint. Mht binding og aftaler man laver med dem er den til gengæld helt gal!
Indgik aftale med dem om 3 års binding og gjorde klart at derefter ville jeg ikke forlænge. Fik også en SEO-pakke, der lugtede langt væk af fusk.
Den aftale var for en omgang og ikke mere! Alligevel lavede de en automatisk fornyelse og det 14 dages slagsmål at få dem til at trække SEO-pakke fornyelsen tilbage.
I forbindelse med dét slagsmål gjorde jeg endnu engang klart at jeg ikke ville forlænge efter bindingsperioden.
Alligevel sendte jeg en formel opsigelse 14 dag før fristen. De har sjovt nok allllldriiig modtaget den mail og vil nu have, at jeg betaler for et fjerde år.
Alene min henvendelse da jeg noget uforstående modtog en ny faktura, måtte rykkes 2 gang for svar og svaret var blot at opsigelsen var 14 dage for sent på den (de tog min 2 rykker for svar som opsigelse) og at jeg nu var bundet et år mere...
Det tenderer bondefangeri og de er umiddelbart ikke til at hugge eller stikke i, så nu kan jeg så bruge tid og penge på at slås med dem men vil hellere betale en advokat pengene end at give dem, hvad retmæssigt ikke er deres.
HOLD JER FRA SKANDIAWEB måske laver de fine hjemmesider men de er nogle økonomiske bøller!
Flytningen af min hjemmeside og e-mail til scandia web er foreløbig gået glat. [..] konstruktiv at samarbejde med og hurtig til at få tingene bragt i orden. Udkastet til hjemmesiden ser flot ud og mailen fungerer efter kun et døgn, selvom det er et .com mail. Så på nuværende tegner det til at blive et godt samarbejde.
Jamen hvor skal jeg starte :( for at gør det kort så starte det med jeg som en-mands blev ringe op og fik et sælger ud. Han var en god sælger desværre så sagde ja til det tilbud, men de ting jeg sendte til dem satte de bare ind selv om jeg hade brugt tid på at sæt alt i nummer orden på billeder osv. Det værste er at de så går ind og trække de penge før min side overhovedet er færdig og fik af vide at de ville sende en fakture 12 dage efter den var op at køre. Det vel små 2 år siden og har ingen hjemme side, men jeg skal stadig betale, nu sender de mig i inkasso og nu har JEG fået nok af de firma som scandiaweb.dk der bare tager røven på andre firma og private.
Dyrt! i forhold til ydelsen, selvom de påstår det modsatte.
De prøver at binde dig i MANGE år, men samme udbytte kan opnås meget billigere hos andre udbydere.
Grafikere påstås professionelle, men jeg måtte selv hjælpe designeren med at få siden til at se nogenlunde ud.
Sælgeren benyttede sig bl.a. af fortielser og overdrivelser.
Konklusion: Læs din kontrakt MEGET omhyggeligt, og bind dig for så kort tid som muligt, hvis du absolut vil prøve dem af.
Jeg blev sidste år kontaktet af en meget aggressiv sælger fra Skandiaweb, som meget gerne, hurtigst muligt, ville holde et møde med mig om tilbud på etablering af en ny hjemmeside. Hun tilbød mig en - synes jeg den dag - umiddelbart fornuftig løsning, men ...
Den dag deres sælger kom, var jeg faktisk næsten på vej på ferie og var i min iver måske lidt uforsigtig. I hvert fald havde hun en formidabel evne til at overbevise mig om, at den løsning hun forelagde, var den bedste på markedet. Allerede på dette møde skulle jeg underskrive kontrakten på vores samarbejde, hvilket jeg gjorde på den betingelse, at kontrakten kun skulle gælde i 1 år i stedet for de 6 år der stod i kontrakten. Dette indvilgede sælgeren i og stregede de 6 år i kontrakten over, hvorefter vi afsluttede mødet.
Jeg rejste på ferie og da jeg kom hjem, lå der en faktura fra Skandiaweb på
kr. 28.618,15 som skulle betales med det samme og inden hjemmesiden overhovedet var lavet! Dette beløb dækkede opstart samt 6 års forudbetalt abonnement - på trods af, at vi specifikt aftalte på mødet, at kontrakten KUN skulle gælde 1 år og derefter genforhandles.
Det korte af det lange er, at jeg nu efter mange dialoger og lange forgæves diskussioner om at få ændret kontrakten og dermed betalingen, ender i en retssag med denne virksomhed. Det skal siges, at i skrivende stund er min nye hjemmeside stadig ikke lavet færdig, ligesom den er fyldt med både stavefejl og grammatiske fejl....
Sidder du i samme situation eller har gjort med Skandiaweb, kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra dig. Måske vi burde danne fælles front mod dem, da jeg kan se og høre, at mange har haft nøjagtig samme oplevelse som jeg desværre.
Hej Jan!... Vi to skulle måske tale sammen. Jeg ER vist i samme "båd".
Ja jeg sidder også i samme båd :-(
Hej Jan
Jeg er høj grad i samme båd som dig. Havde en sælger på besøg, der totalt overrumplede mig og fik mig til at underskrive en kontrakt, som jeg nu prøver at få annulleret. Dette med hjælp fra advokathjælpen.
Hvordan er din status Jan?
Det hele startede i april 2012, da jeg skulle have mig en personlig hjemmeside. Googlede rundt på nettet for at få hjælp og blive guidet til at lave en god fornuftig hjemmeside. - er virkelig en klovn til sådanne ting. Kom så forbi skandiaweb hjemmeside. Klikke mig ind og kiggede rundt. Hurtig ploppede en uopfordret chat kontakt op, med en medarbejder fra deres salgsafdeling:"... om de kunne hjælpe mig med noget".
Ja selvfølgelig. - "Tjekket", tænkte jeg.
Han ringede mig så op og præsenterede kort hvad de kunne tilbyde og hvor billige de var. Jeg skulle nemlig kun bruge 4-5 sider i alt, for mig, et online visitkort, som skulle være oppe og køre før oktober (halvt år senere).
Intet problem, en sælger ville lige komme forbi og få en uformel snak om mine behov og deres løsninger. Fedt fedt - det er jo slet ikke så svært at få en hjemmeside sat i søen.
Et par dage senere, dukkede sælgeren op, frisk fyr - og snakken gik fint.
Jeg ville dog vente lidt med at underskrive noget, før jeg havde undersøgt marked yderligere. Han forklarede mig og overbeviste mig om at det var billigt, set i lyset af, alt det arbejde som skulle laves og jeg ville umuligt finde noget som var så billig som deres produkt... "...der er mange ting bag en hjemmeside".
Jeg følte mig i trygge hænder og tænkte, ok - et års binding og så er jeg ude. Han ændrede nemlig standard aftalen fra 36 måneder til 12 måneder. Sweet deal.
Og kunne vente med at betale til at hjemmesiden var færdig - intet problem, for hjemmesiden ville være færdig inden for en måned. PERFEKT!
Efterfølgende skulle jeg kontaktes af en webdesigner for at tale om stil og indhold.
Jeps - han var på sagen og ville sende mig et forslag et par uger senere pr.mail, som jeg så kunne se.
Ca. 14 dage senere, modtog jeg et link på min mail.
Klikkede og rigtig nok: bom - der var et forslag til en forside og undersider.
Forsiden var hvid/grå - ikke rigtig noget design, mit navn var stavet forkert og de fire undersider var ens, bare uden de "klik-felter" som på forsiden.
Øhh... det lignede [..]! Selv jeg kunne gøre det bedre grafisk.
Ringede så til webdesigneren. Han var så ikke tilstede, men skulle bare sende en mail.
Så røg mailen afsted, med de ændringer/rettere sagt - tilføjelser som skulle være på siden. - Fik svar tilbage, det skulle han nok rette til. "...det var jo bare et forslag."
Vi ramte slutningen af juni måned og ferien slog til.
I starten af august kom der så en inkasso fra Gothia at sagen var gået over til dem, efter som jeg ikke havde betalt regningen til Skandiaweb. - Hen og kigge på kontrakten - KLAPS - jeg var fanget og var røget i inkasso. Lavede så en aftale med Gothia.
Så pressede jeg så på igen igen, med at få et møde med ham, så vi kunne sidde sammen og være kreative. Men det var umuligt at finde et tidspunkt...
Derpå skulle mit domæne navn så godkendes og jeg skulle underskrive papirer, (ved ikke om de havde glemt det i starten af processen), som kom fra domæne udbyderen. Gik en måned uden jeg fik de papirer. Det hele gik langsomt mere og mere i stå.
Webdesigneren kom ikke med flere nye forslag og de papirer jeg skulle ha modtaget kom aldrig frem.
For mig, som intet ved om dette, som skulle hjælpes igennem dette, blev snurret godt rundt og trukket rundt i snuden!
Efter 5 måneders forvirring, gav jeg op.
Betalte til Gothia - som kostede ekstra gebyr, på lidt under 10.000 kr.
Jeg [..] følte mig virkelig dum. Tak for ingen ting!
...MEN MEN MEN...
For et par uger siden, 19/4-2013, modtager jeg et brev fra Gothia om en ny sag fra Skandiaweb, da jeg ikke har betalt: 9,249,14 kr.
Hvad pokker?
Jeg skrev under på kontrakten 17/4-2012, med Skandiaweb.
Et år og 2 dage senere modtager jeg så et brev fra inkasso/Gothia.
Hvad med at sende et regning først?
Eller...? Er der gået noget helt galt?
Skal man selv henvende sig, for at blive taget i røven?
Troede min kontrakt ophørte d. 17/4-2013. Jeg tog åbenbart fejl.
Så selvom jeg ikke har et produkt hos dem, sender de mig til inkasso - for hvad?
Kan stærkt fraråde at bruge SkandiaWeb - det er et [..] firma uden moral!
Jeg nægter at betale en krone mere, for et produkt jeg aldrig har fået!
NB: sagen er nu i hænderne på en god advokat.
Jeg er særdeles tilfreds med resultatet af min hjemmeside og min kontaktperson [..]. Og disse 2 meget positive facts betyder jo at jeg alt i alt er meget glad for at jeg bestilte min hjemmeside hos Skandiaweb. Se evt siden på centerbridge.dk.
Jeg er knap så tilfreds med, at firmaet opkræver betaling via et andet selskab. Det giver noget besvær når tingene ikke kører, idet firmaet som opkræver penge intet ved om mine personlige aftaler. Det har her i starten givet mig lidt besvær, men problemerne er løst.
Jeg har oplevet stor hjælpsomhed og kreativitet i forbindelse med opgraderingen af min gamle hjemmeside. Jeg er meget tilfreds med resultatet. Tak til [..] for hurtige reaktioner og hjælpsomhed. Hvis jeg skulle ønske noget fra Skandiaweb så var det at man kunne ringe til nogen efter kl. 15.00 (-;
Jeg har også været ude for Skandiaweb sælger, og har i dag en udgift til dette [..] firma, når man prøver at komme i kontakt med den sker der intet man kan lægge nok så mange beskeder i deres call center og det er så det, i bund og grund er det en stor børnehave, man lover en nok så flot hjemmeside, lavet efter deres designers egen fantasi, man bliver aldrig kontaktet af denne, og kommer man så i gennem på telefonen bliver man svinet til af [..], nu har jeg så modtaget en ny regning fra fup firmaet KUN 9 måneder efter den første, de er [..], glem dem og køb din egen server, det virker.
Hej Alle jer med dårlige erfaringer hos Skandia web.
Vi er desvære løbet ind i alle de problemer som er beskrevet i tidligere indlæg :(
Er der nogle der ved hvordan man kommer hurtigst, nemmest og billigst ud af deres mafiametoder.
Har overvejet at kontakte en advokat, forbrugerstyrelsen eller at gå til div. medier.
Alle gode råd vil være en stor Hjælp !
Har en flot hjemmeside - og så kan jeg ikke finde mere godt at sige. Ville ønske jeg aldrig havde lukket deres sælger inden for mine døre. Det hele startede godt - ja regningen kom før jeg havde fået noget for pengene, men det tog jeg som en mindre detalje. Det tog lang tid før siden var oppe at køre og opdateringerne lader vente på sig. De lovede 5 til 10 dage holder ikke vand. Så kan jeg jo gøre det selv - ja, men til den pris ville jeg jo gerne slippe for det. Så er en 123 hjemmeside bedre - der får du det du betaler for og ikke mere. Der er ingen bondefangeri og det er jeg meget tæt på at føle Skandiaweb er. Det er bare surt mange penge de skal have for meget lidt service. øvøvøvøvøv - Rita E. B. Hansen
Efter gentagne gange at have kontaktet dem vedr. brud på start aftale, og deraf følgende problemer... havde jeg næsten opgivet at få dem i tale. Ventettiden var ofte ½ og hele timer, specielt deres århus afdeling var umulig at komme til at tale med. Trods flere beskeder til navngivne personer, var der ingen respons "Jeg ringer tilbage senest imorgen" eller "Ringer senere idag" var ofte det jeg blev mødt med, uden de af den grund holdte det lovede.
De lovede at ringe tilbage gentagne gange, uden det dog skete.
Til sidst blev jeg nød til at bede om deres overordnede kundechef..
Han tog det dog alvorligt, uden dog at imødekomme et krav fra min side og det var at møde op til et personligt møde, så vi kunne få afklaret tingene over en kop kaffe, og få lavet en "ny start"
Deres start aftale, brød de, de lovede at klare det praktiske vedr. skift fra anden leverandør... det kom så til at koste os 6000,-. Ydermere lovede de os at vi mod at få et billigeer tilbud, vilel blive brugt som forsøgsside, dvs. prøve nye spændende ting af på hjemmesiden... dette blev dog, til vores store skuffelse aldrig tilfældet.
Ydermere har de en ublu bindingsperiode på 3 år...
De fleste, ikke alle, jeg har talt med der også har kendskab til Skandiaweb, påpeger også deres meget dårlige, næsten ikke eksisterende kundeservice.
Jeg kan ikke anbefale dem andre, pga. deres kundeservice. Dog skal siges at deres side har været funktionsdygtig i al den tid vi har haft dem.
Konkusion: Produktet er meget dyrt, men virker, deres kundeservice er intet mindre end under al kritik.
Dårlig samarbejde og hold jer væk fra dem.
Jeg har hjemmeside www.dbf-gulvservice.dk hos skandiaweb og blev desværre nød til at sige den op efter mange år, da den kører meget dårligt og man skal vente længe før den åbner. Jeg har klaget over det i flere mdr. men uden held. Fem af dæres medarbejde gav mig ret i at den åbner langsomt, jeg måtte vente op til flere minuter før der sker noget. De påstod at de har gjordt noget ved det hver gang men uden held. Hvis jeg skulle snakke med den medarbejder som jeg talte med sidst vdr. dette var medarbejder til enten; frokost, syg, stoppede, ferie eller taler med kunder, og han vil forsøge at hjælpe mig med at løse problemet og at de vil give medarbejde besked som jeg talte med sidst om at ringe tilbage men de ringer ALDRIG. Det har jeg oplevet med 6 af deres medarbejder. Der jeg ber om koderne for at flytte min hjemme side til en anden server kan jeg ikke få det, for det er dem der ejer min hjemmeside selvom jeg har betalt for den tusindvis af kroner for design og alt andet. Jeg har lavet ca. 690 links på min hjemmme side, det tog mig ca. 1000 timer og det kan jeg ikke tage med, og skal starte forfra?. Alle andre hjemmeside udbyder kan ikke forstå at man ikke kan tage sin hjemmeside med hvis man er utilfreds. Vdr. SEO betalte jeg kr. 15000,- + moms jeg klagede over dårlig placering, men de siger at min hjemmeside er meget dårligt og de kan ikke gøre noget ved det og at jeg igen skal betale for ny hjemmeside hvis de skal gøre noget ved SEO. Jeg lavede SEO for ca 6 mdr. siden på dette tidspunkt lovede de guld og grønne skove, det skulle de have sagt før man tegner et abonnement.
Skandiaweb A/S er meget fræk!
Efter ca. 45 min jeg anmelder dem hos Trustpilot ringer [de] til mig og igen lover guld og grønne skove og lover, at i løbet af dagen skal de nok ordne min hjemmeside sådan så den kommer op og fungerer igen, og spørger hvad skal de gøre for, at jeg sletter anmeldelsen. Jeg sagde, at jeg ikke vil trække min anmeldelse tilbage og derfor stadig gad de ikke gøre noget ved, at min hjemmeside kom til, at fungere rigtigt. MEN ca. 10 dage efter kontakter de Trustpilot og forsøger, at slette anmeldelse og siger til dem, at de intet kender til mig som kunde. Der kan man se hvor meget de lyver og snyder. De sender mig yderligere regning på noget, som de aldrig udførte samt rykker og samtidig går de rund og påstår, at de ikke kender noget til mit firma? Og på min hjemmeside www.dbf-gulvdervice.dk kan man i bunden se, at hjemmeside er leveret af Skandiaweb A/S. Mystisk!
Min side altom-italienskfodbold.dk var langt hurtigere færdig, end jeg selv havde troet på. Det er gået super godt og fuldt tilfredsstillende, med hurtige svar på telefon eller mail. Min webdesigner har været suveræn, og lavet en hjemmeside nøjagtig som jeg havde ønsket.
De dårlige bedømmelser der er her på siden, forekommer mig lidt mystisk. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i overhovedet.
Samarbejdet med Skandiaweb har været rigtigt godt, og jeg har fået en fantastisk hjemmeside til en særdeles rimelig pris. Det har været let at komme i gang og tiden jeg har brugt har været minimal, hvilket var netop det jeg gik efter, meget effektivt og behageligt. Perfekt at der kan opdateres gratis. Jeg kan kun anbefale dem til andre.
Lige fra [Skandiaweb] kontaktede mig til nu hvor hjemmesiden SPISGO er oppe at køre, har jeg følt og fået en rigtig god behandling.
[..] har været rigtig god at samarbejde med hele vejen.
[..] kompetent og behagelig.
Så samarbejdet med Skandiaweb har været perfekt.
Jeg er en mand på 66 år, som godt kan synes alt det nymodens teknik og alle de kloge "unge" mennesker, kan være lidt for meget.
Men Skandiaweb og deres unge mennesker har været dygtige og behagelige.
Jeg er meget stolt af min hjemmeside og anbefaler gerne Skandiaweb.
Jeg har fået fremstillet min hjemmeside hos Skandiaweb - og kan kun sige godt om deres arbejde. Min webdesigner [..] har været et ualmindelig behageligt bekendtskab. Han er fagligt kompetent, tålmodig, lyttende og "musikalsk", således forstået, at han opfatter hurtigt, hvad jeg ønsker og omsætter det i praktiske forslag, som jeg er meget tilfreds med. Så jeg kan kun give fuld kredit og maksimalt antal stjerner til firmaet.
Ole Rossel, arkitekt MAA MDD
Jeg er meget overrasket over de dårlige bedømmelser, er i sikker på det er Skandiaweb i har været i forbindelse med. Jeg kan kun sige det er det mest proff. jeg har været ude for. Alt har bare været i orden og siderne er flot lavet, derfor er jeg også en af dem der varmt anbefaler Scandiaweb til alle der har haft dårlige erfaringer med andre udbydere.
Endnu en gang TusindTak for godt samarbejde.
[Mariann Bjørk Christensen
Spar Stoffer Østergade 11,
4930 Maribo]
Jeg kan kun sige at jeg er ked af at høre, at der er "mange", som har haft nogle uheldige oplevelser, men jeg er IKKE en af dem.
Jeg blev kontaktet af Skandiaweb lige som mange andre og blev lovet, at de ville lave hjemmesiden gratis mod at de måtte henvise til den efterfølgende.
Satte mig ind i kontrakten inden jeg skrev under og læste at man skal betale for server og mailadresser samt service og vedligeholdelse, så det kom ikke som en overraskelse, da alt er penslet ud i kontrakten. Det er ærgeligt, at høre, at der er så mange mennesker i dagens Danmark (endda selvstændige), som kan tro, at man får en fuld hjemmeside med fuld service samt mulighed for at løbende få den opdateret med billeder og tekst GRATIS.. De har lavet hjemmesiden "gratis", men selvfølgelig er der en udgift ved at have et webhotel og mailadresser samt fuld service på løbende. Jeg gav min designer frie hænder og han lavede et super stykke arbejde, som jeg (og [..] designeren) har fået meget ros for fra mine kunder samt samarbejdspartnere rundt om i verden. Jeg håber at de forurettede finder en løsning med Skandiaweb, så I også kan få en god oplevelse i sidste ende samt god respons fra jeres kunder. Held og lykke til alle og jeg kan kun sige, at vi stadig anbefaler Skandiaweb til folk og vil gøre det fremover.
Jeg blev kontaktet af [..] Skandia web hvor [..] lovede nærhed [..]. [..] fik lokket mig til at skrive under på trods af at jeg havde en kontrakt med Dane web i et år. Det var ikke muligt at slette kontrakten med Skandia web, men halv pris det kunne vi blive enige om. Regningen kom før der var en færdig side og nu er web designeren stoppet. Jeg har således betalt men ikke fået noget produkt og alle henvendelser bliver behandlet med arogance eller larmende tavshed. Alt i alt et dårligt firma uden styr på andet end at kræve penge ind.
De får kun 1 fordi jeg ikke kan give "0" som en anden bruger også har skrevet.
Jeg har haft en aftale med dem siden start januar - jeg har stadig ikke en side og de svarer ikke på mine henvendelser. Nu overvejer jeg stærkt at gå til pressen fordi de rykker for en faktura - uden at besvare mine henvendelser. Siden skulle være gratis - men vi får en regning på kr. 12000 - seo og vedligeholdelse af hjemmesiden! Det er godt nok ikke gratis. Min hjemmeside findes ikke endnu, der er en testside - som er tilgængelig når du skriver vores navn på google. Det er bare ikke prof. Jeg har sendt 17 mails uden besvarelse fra dem.
Puha.. de burde sgu have dårlig smag i munden..
Simpelthen super. Kan kun kraftig anbefale det, for har selv været kunde hos dem i 4 år og har bare alt hvad jeg kan bruge. En rigtig pæn hjemmeside lige efter min forventninger, fri support så jeg ikke skal betale for at få fat i en it supporter og alle mulige andre service som andre ikke kan byde på eller andre ikke tilbyder uden omkostninger. ;)
Har været fuldt ud tilfreds med Skandiaweb - De har ydet den bedste service og den flotteste hjemmeside/webshop lige efter mine ønsker.
Prisen er yderst rimelig når man tænker på at der er fri support året rundt og at de opdaterer siden for mig, jeg skal blot sende tekst og billeder ind så klarer de det.
Det er også utroligt nemt selv at rette og redigere på siden, og ellers kan man altid få hjælp hos deres dygtige supportere og designere.
Del dine oplevelser og erfaringer med Skandiaweb til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Skandiaweb det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.