Lars Nielsen

#1
Lars Nielsen
1 bedømmelse
09.10.2012

Jeg har kun været utilfreds med at være kunde i Telenor og advarer generelt folk til at holde sig laaaangt væk fra det selskab. Jeg betaler ALTID mine regninger til tiden - og blev derfor noget overrasket da jeg fik brev fra inkasso forleden for en telefon som jeg har betalt og afmeldt for længst. Afmeldt pga elendig service som tjenester (bla. mobiltv og andet crap) jeg aldrig har bestilt men alligevel blev faktureret for (ca. 200 kr hver måned i alt).

Nu påstår deres kundeservice at de tidligere har sendt fire regninger ud og endda på den rigtige adresse. Jeg har ingen modtaget så tror de er fulde af løgn når de påstår at de har sendt dem nu.

Det er bestemt ikke den første fejl de har begået for jeg startede med at udfylde papirer på at alle regninger skulle køre over betalingsservice og alligevel sendte de fakturaerne ud med posten og var frække nok til at tage 29 kr. ekstra for at sende dem ud på papir. Jeg betaler den inkasso regning og vil aldrig ha noget med Telenor at gøre igen men hvordan kan jeg være sikker på at de ikke finder på at genere en igen ???

Nu er i andre blevet advaret og ville ønske jeg var blevet det i ordenlig tid ;-)

Thomas Carlsen
1 bedømmelse
11.11.2012
 

Du skal ikke betale den inkasso regning. Det er op til [..] at bevise at du skylder dem penge.