Lone Hachmann
Mit "nye look" så fantastisk ud - jeg lignede en stylet madonna - i de 5 minutter fra det var føntørret, til jeg nåede tilbage til mit arbejde, hvor det allerede var klasket helt sammen...
2 dage efter frisør-besøg kan andre ikke se, at jeg har været til frisør... og det er UMULIGT med almindelige produkter at sætte frisuren tilbage i en nogenlunde holdbar form. Det synes jeg bare ikke er helt godt nok til den pris på 560 kr jeg gav for vejledning + klip. Kunne enhver Bazar-frisør have klaret til 150 kr med bedre udfald. ØV. Første og sidste besøg her.
Hej Lone.
Det er da trist og kedeligt du ikke var tilfreds ! Endnu mere ærgeligt du ikke kom tilbage , så vi trods alt havde muligheden for at rette op på det du ikke var tilfreds med ! Vi er alle mennesker - og fejl/misforståelser sker. Vi tager meget gerne imod hvis vore kunder ikke er tilfredse .Kritik bliver vi bedre af , det bruger jeg til at fremme både mig selv men i højste grad også mit personale. Det sker meget sjældent - og vi er selvfølgelig her for at hjælpe og servicerer og ikke generer!
Hilsner
Rico Bellacci
Modtog en regning på 3.800 kr for udskiftning af en utæt samling og montering af 3 termostater... Det drypper stadig fra samlingen efter 1. genbesøg...
og det forekommer dem ikke at være en regning i uproportionel størrelse, når jeg fortæller at deres 3 timers arbejde (pga en del snak) ikke engang kan betales/dækkes vha lønnen fra 36 timers arbejde som tjener hos OCC...
ER MØGSUR.