VVS, Odense
Fik tilbud på udskiftning af 2 radiatorer og termostater. Accepterede tilbuddet men fik derefter at vide at der pga. forventet støj i rørene skulle sættes en differenstrykudligner op i kælderen, hvilket kostede 3500 kr. ekstra. Jeg bad selv om at få skiftet en ekstra radiator på regning. Jeg får en uge efter arbejdets udførelse en faktura med 3 dages betalingsfrist i stedet for 10 dage og som er en del højere end forventet og tilbuddet fremgår ikke af faktura, men det er en overslagsfaktura. Efter egen fratrækning af tilbudspris og pris for trykudligner blev pris for udskiftning af en radiator næsten lige så dyr som udskiftning af 2, som endda indeholdt røromlægning i krybekælder og nedtagning/opsætning med en uges mellemrum. Han ville ikke forholde sig til tilbuddet da den ikke betød noget da han jo KUN havde skrevet det reelle time- og materiale-forbrug på faktura. Dette er ikke lovligt. Desuden er hans materiale-priser også langt højere end dem, jeg som privatperson, kan købe tilsvarende kvalitetsprodukter for på nettet.
Han var meget afvisende i telefonen da jeg forsøgte at tale med ham og han lagde til sidst på. Han ville ikke sende ny faktura hvoraf tilbuddet fremgik og hvad ekstraarbejderne så kostede.
Der ud over virkede alle de "gamle" radiatorer ikke i 2 dage (dem med dagsfrost).
Modtog en regning på 3.800 kr for udskiftning af en utæt samling og montering af 3 termostater... Det drypper stadig fra samlingen efter 1. genbesøg...
og det forekommer dem ikke at være en regning i uproportionel størrelse, når jeg fortæller at deres 3 timers arbejde (pga en del snak) ikke engang kan betales/dækkes vha lønnen fra 36 timers arbejde som tjener hos OCC...
ER MØGSUR.
Vi er en ejerforening der skulle have udskiftet tag i 2010 og valgte Fraugde VVS til entreprisen.
Vi valgte dem fordi de dels var billigst, og dels virkede troværdige.
Selve projektet endte dog desværre med et hav af problemer.
- Dårlig inddækning under udskiftning gav vandskader i 3 lejligheder
- De havde beregnet størrelse på taget forkert og dertil hørende ekstra regning
- de havde ikke oplyst at de ville hæve taget hvilket har givet ekstra regninger til udbedringer af lysninger
- efter 1 år viste det sig at der stadig kom vand ind grundet de havde lavet nogle afskærming forkert.
- Det har taget over to år at få udbedret de skader der er opstået
- måden de har udbedret skaderne er ikke bestemt ikke optimal
- ikke så meget som en undskyldning har der været for den enorm lange tid det har taget at få projektet afsluttet
Jeg må sige at det er har været en ekstrem dårlig oplevelse at have haft dem til at kører projektet og jeg vil på det kraftigste opfordrer til at vælge en anden VVS'er
Del dine oplevelser og erfaringer med Fraugde VVS og Blikkenslager til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Fraugde VVS og Blikkenslager det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.