Lone Hagedorn
6 timer og 20 minutters forsinkelse fra Billund lufthavn er bare ikke ok. Og da slet ikke når Primera air bare afskriver sig ethvert ansvar for forsinkelsen.
En computerdel var gået i stykker og reservedelen skulle først hentes til Billund fra Kastrup.
Men det er ikke Primera airs skyld (mener de) det er efter deres udsagn en pludselig opstået omstændighed.
De kunne ikke charter et andet fly på grund af højsæson, da intet luftfartsselskab havde ledige fly.
Hvad kan vi bruge det til ? Vores første dag, ud af syv dage brugte vi i en lufthavn i 9 stive timer.
Deres kunde service (eller mangel på samme) er under alt kritik. De er iskolde og total ligeglade med hvad de udsætter glade og forventningsfulde rejsende for.
Kan ikke anbefale nogen at flyve med Primera air.
Men så lang en forsinkelse har man vist ret til en kompensation, efter hvad jeg kan komme frem til. Må bare hermed fraråde ALLE og benytte dette selskab.