Louise D.

#2
Louise D.
2 bedømmelser
28.05.2015

Jeg har aldrig oplevet noget så ubehageligt og nedværdigende. Man bliver ikke taget seriøs, man bliver bare mødt med en ubehagelig arrogance. Dårlig til børn/babyer.

De er altid minimum 20 minutter forsinket.

#1
Louise D.
2 bedømmelser
08.06.2013

Var egentlig rigtig glad da jeg kom ind i butikken, da jeg blev mødt med smil og følte jeg fik god vejledning ifht hvilken reparation min cykel skulle have. Jeg får at vide det vil koste 200 kr. og vil få en sms når cyklen er færdig. Jeg får besked og glæder mig til at få min cykel retur. MEN, da jeg så skal betale, koster det lige pludselig 500 kr., jeg synes det er så dårligt at de ikke lige ringer og fortæller den nye pris. Jeg føler mig virkelig snydt og har ikke lyst til at komme i Cykelbutikken igen. Ham i butikken mener det er en misforståelse, meeeen helt ærlig, en forskel på 300 kr!