Louise V.
Tak for din tilbagemelding. Selvom vedkommende ikke er anset mere, så har jeg nok bare fået en så dårlig oplevelse, at jeg ikke har lyst til at komme igen og betale endnu engang med tanke om, at jeg igen får en dårlig frisøroplevelse. Det er selvfølgelig ærgeligt, da jeg kan se hvor mange der herinde er glade for jer.
Jeg havde læst de flotte anmeldelser herinde, og glædede mig meget til at blive klippet. Jeg må indrømme at jeg er meget skuffet. Jeg har langt hår (længere end midt på ryggen) og det tog 25 min. at vaske, klippe, fønne + style... Jeg fik ingen personlig vejledning, tip til sætning eller noget i den dur. Klipningen er ok, men jeg følte mig på ingen måde velkommen. Det hele skulle bare gå hurtigt. Dertil spurgte frisøren om hun skulle klippe det her, da hun ville lave etager. Hvordan pokker skal jeg vide det? Det er da [frisøren], der er den professionelle. [Frisøren] startede i mandags, så det er muligtvis fordi [..] er ny, men jeg er på ingen måde tilfreds, og så er 358 kr. mange penge!
Den ansat som har været der på det tidspunkt er ikke længere ansat i Salonen. Du er meget velkommen til at komme ind i Salonen en anden gang. Vi ønsker at alle vore kunder føler at de får god oplevelse i vor Salon, og vi er meget åbne før enhver kritik eller utilfredshed der måtte være.
Tak for din tilbagemelding. Selvom vedkommende ikke er anset mere, så har jeg nok bare fået en så dårlig oplevelse, at jeg ikke har lyst til at komme igen og betale endnu engang med tanke om, at jeg igen får en dårlig frisøroplevelse. Det er selvfølgelig ærgeligt, da jeg kan se hvor mange der herinde er glade for jer.