M. Hansen
Købte en MBT i butikken på Østerbro.
Cyklen viste sig at have en del fejl på forbremsen hvilket bevirkede at jeg hele 5 gange måtte have den til rep. før det blev lavet.
Ved indlevering nærmest nægtede de at tage imod den og hævdede at den ikke rigtig fejlede noget, selvom bremseskiven konstant larmede og forbremsen næsten ikke virkede.
Den ene gang sagde de endda at jeg ikke kunne forvente at den virkede optimalt da det var en billig cykel.. 9000,- og 2 uger gammel!
Ligeledes var der påsat et "råddent" bagdæk som på 3 ture i skoven havde mistet dækmønsteret. Her ville de have mig til at betale for et nyt da "det da var meget normalt".
Efter 1½ måned frem og tilbage til værksted virker den endelig. Dog vil jeg aldrig anbefale nogen at købe noget hos Heino Cykler da efter-servicen er så godt som ikke eksisterende med mindre man selvfølgelig betaler dem for det.
Hertil kan nævnes at de solgte mig forkerte sko (racer) som ikke passede til pedalerne. Dem byttede de dog uden brok..
1 stjerner ud af 10 for god vejledning ved køb.