Cykelhandler, København
Købte en MBT i butikken på Østerbro.
Cyklen viste sig at have en del fejl på forbremsen hvilket bevirkede at jeg hele 5 gange måtte have den til rep. før det blev lavet.
Ved indlevering nærmest nægtede de at tage imod den og hævdede at den ikke rigtig fejlede noget, selvom bremseskiven konstant larmede og forbremsen næsten ikke virkede.
Den ene gang sagde de endda at jeg ikke kunne forvente at den virkede optimalt da det var en billig cykel.. 9000,- og 2 uger gammel!
Ligeledes var der påsat et "råddent" bagdæk som på 3 ture i skoven havde mistet dækmønsteret. Her ville de have mig til at betale for et nyt da "det da var meget normalt".
Efter 1½ måned frem og tilbage til værksted virker den endelig. Dog vil jeg aldrig anbefale nogen at købe noget hos Heino Cykler da efter-servicen er så godt som ikke eksisterende med mindre man selvfølgelig betaler dem for det.
Hertil kan nævnes at de solgte mig forkerte sko (racer) som ikke passede til pedalerne. Dem byttede de dog uden brok..
1 stjerner ud af 10 for god vejledning ved køb.
Super dårlig service... Jeg er nu to gange kørt forgæves hvor de har lukket før annonceret lukketid.
En gang har min datter på 13 år stået på Østerbrogade med en punkteret cykel, og gik til Heino Cykler for at få luft i dækket, men svaret var: Vi servicere ikke cykler der ikke er købt her!
Dårligere service skal man lede længe efter, men må konkludere, at det går åbentbart så godt for butikken at de kan tillade at yde en så dårlig service.
Jeg havde problem med monteringen af min kærestes trådløse cykelcomputer (som var købt en uge før) kontakter telefonisk butikken i Brøndby, som beder os medbringe cykel og computer. Da vi ankommer til butikken og stiller os i kø bliver vi kontaktet af en sælger, som på en meget nedladende og uhøflig måde gør os opmærksom at computeren er monteret forkert (den var monteret på baghjulet) afprøver giveren med en løs magnet, hvorefter han afleverer delene retur og vender rundt og går uden et ord.
Det virkede som at den pågældende sælger var totalt uinteresseret i os, idet vi ikke kom for at købe. Det skal tilføjes at cyklen ikke var en racercykel.
Om så at Heino Cykler var den eneste cykelforretning på jorden, handler jeg aldrig der igen.
Var ude i Brøndby afd. for at kikke på MBK. Blev straks kontaktet af en sælger, som meget kompetent gav råd og vejledning. Selvom der var mange kunder, brugte han meget tid på mig. En service som var ud over hvad man ser andre steder. Sådan burde det være alle steder. Skal jeg handle, bliver det sikkert der.
Del dine oplevelser og erfaringer med Heino Cykler Østerbro til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Heino Cykler Østerbro det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.