Mikkel C.
Købte 2 deals i efteråret 2014. Brugte den ene i december, og den anden i dag. Begge gange samme frisør, som bare hverken smiler, eller er imødekommende. Det er som om de deals er til gene for hende - første gang var det et tydeligt irritations moment fra hende at jeg ikke havde printet den ud, men bare havde den på app'en. Det er da fløjtende ligemeget, da det bare er koderne de skal have. Hun prøvede endda første gang at sige at jeg ikke kunne bruge deal'en og skulle betale kontant istedet.
Her i dag 2. klipning, måtte jeg ligefrem undskylde for at have købt 2 deals dengang, fordi jeg jo så ikke var ny kunde. Hold nu op! - salonen var tom (ligesom sidst) og det tog i alt 16 min for både hårvask OG klipning.
[..] en skidt og umoden attitude! Hun forstår ikke at de deals er med til at skabe nye kunder, HVIS de får en god oplevelse. Der er masser andre konkurrenter derude, HVER måned, med deals.
Jeg vælger ikke hårkunsten igen - prisen og kvaliteten var fin nok, men servicen decideret elendig!