Frisør, Frederiksberg
Jeg har blevet klippet hos hårkunsten gennem snart 5 år, altid god kvalitet, god service og god pris. Når jeg læser de andre reviews der findes på den her side, så tror jeg virkelig der er nogen der systematisk er ude med riven efter dem, sandsynligvis en konkurrent. Jeg kan i hvert fald slet ikke genkende det kritiske billede, og jeg har været glad for hårkunsten i mange mange år efterhånden.
Gennemført dårlig & u-professionel behandling! Nedladende attitude, ringe service:der gik 1 1/2 time før jeg blev tilbudt en kop kaffe.. "bruger du supermarkeds shampo"? Her søgte "frisøren" at sælge hårprodukter. Håret skulle klippes ca 5 cm, , men det blev til 20 cm istedet. Håret blev klippet skævt og takket!
Fra starten bad jeg om pris og det ville blive 14-1500 kr. Da jeg 3 1/2 time senere (ja!) skulle betale kom kollega til og sagde, at jeg virkelig havde fået stor rabat (?!) jeg mindede om, at prisen fra start var oplyst..
En meget ubehagelig situation!
På opfordring i mit netværk klagede jeg. Efter en del diskussionet endte det med, at hun indrømmede, at hun havde lavet fejl..
Jeg bad om en tid - men IKKE hos hende, så håret kunne blive rettet. Hun gav en tid til nogle dage efter hos kollega.
Da jeg mødte op kendte kollegaen ikke noget til den aftale og sagde hun ikke havde tid, at der kom en kunde "om lidt". Jeg fastholdt aftalen og hun gik igang. Der kom ikke den kunde, hun havde talt om..
Da hun selv mente, at hun var færdig - var håret fortsat ikke klippet lige, så jeg insisterede på, at hun skulle gøre det om. Det lykkedes langt om længe - men var noget af en kamp! Ingen tilbud om drikkelse. Jeg bad om at få refunderet en del af dét betalte - hvilket hun afslog igen og igen.. Jeg sagde at hvis hun fastholdt, så måtte jeg jo gå videre med klage, hvilket jeg har gjort.
Føj for en oplevelse!
Rigtig træls oplevelse på Hårkunsten. Havde købt en deal til 250,- og blev som det første bedt om at betale et højt tillæg på 250 kr. fordi mit hår var 'meget langt'. Generelt en meget nedladende attitude fra frisøren, der ville sælge mig både striber, toning og produkter til håret selvom om jeg gav udtryk for, at jeg ikke havde brug for dette. Frisøren skyndte sig igennem klipningen og spurgte ikke undervejs ind til mine ønsker.
Fik flere påbud om at de produkter jeg brugte, ikke var gode nok og at jeg i hvert fald skulle gå oftere til frisøren. Det er da i hvert fald ikke noget hun skal blande sig i.
Kommer ikke igen og vil helt sikkert ikke anbefale stedet til andre.
Dårligeste frisøroplevelse længe.
Jeg havde en deal fra Sweetdeal til klipning + vask/føn til en værdi af 458 kr. Jeg var vitterligt inde i salonen i 15 min. Man har lidt på fornemmelsen at man er "andenrangskunde" når man har købt sådan en deal - de andre kunder fik tilbudt kaffe og vand, jeg fik ikke tilbudt noget, men fik i stedet en sjusket klipning uden vask og føn. Hun brugte størstedelen af tiden på at forsøge at sælge mig andre produkter i stedet for at lytte på hvad jeg ønskede af klipningen.
Meget skuffende oplevelse, kan bestemt ikke anbefale Hårkunsten.
Hej Ditte.
Vi er kede af at din oplevelse hos Hårkunsten ikke levede op til dine forventninger. Jeg beklager du føler du var der i 15 min og din klipning er sjusket. Man er på ingen måde anderledes behandlet som deal kunde. Du havde ikke været til frisør er år og ville ikke betale ekstra tillæg for langt hår på 208kr (fremgår på deal og vores hjemmeside) derfor gæstede jeg dit hår og klippede i tørt. mht produkter så spurgte du selv ind til det da du bruger supermarked shampoo og havde tør hovedbund og slidt hår. Kan ikke forstå hvordan vi bare har klippet uden at spørge dig hvordan ? Hvis man ikke vil bruge penge på sit hår og pleje det men derimod udelukkende er en deal jæger, ja så er Hårkunsten ikke noget for dig. Vi håber på at kunne servicere dig rigtigt når du en dag vil pleje dig selv. Tak for din bedømmelse mvh Hårkunsten
Jeg har været stamkunde hos hårkunsten så længe jeg kan huske mig tilbage til! Der bliver altid givet den bedste service, de er meget opmærksomme på ens behov og ønsker - og formår at møde mine forventninger på bedste vis.
Frisørene er virkelige dygtige her og har en rigtig god forståelse for, hvilke frisurer der kan lade sig gøre i mit hår.
Kan varmt anbefales til alle!
Hvad kan man forvente af en klipning til 149,-? Ikke meget. Derfor valgte jeg at se efter et godt tilbud på deal24, da jeg har meget og har brug for en forholdsvis kompetent frisør. Jeg fandt et tilbud hos Hårkunsten, sat ned fra 330,- til 149,-. Da jeg skulle bruge klipningen dagen efter ringede jeg og forhørte mig om der var tid til at jeg kunne blive klippet. Det var der og jeg behøvede ikke at bestille på deal24, jeg kunne bare komme og ville få, hvad frisøren kaldte "en akut" tid, l den samme pris. Det første jeg ser er at prisen på en klipning, er 220,-, hvilket står på facaden af butikken og ikke de 330,-, som stod i tilbuddet. Jeg kunne blive ved, servicen var elendig, det var lige før hun ikke villle kendes ved, at vi havde lavet aftalen dagen forinden. Da jeg så endelig skal klippes, spurgte frisøren, hvordan jeg ønskede at blive klippet. Jeg fortalte bl.a. bevar længde på toppen. Det skete ikke. FIY til mig selv. Man kan ikke forvente en ordentlig klipning til 149,- - karseklip og maskine så må hun være en stjerne - men igen, så kan du finde andre som er billigere og mere talentfulde til det også.
Købte 2 deals i efteråret 2014. Brugte den ene i december, og den anden i dag. Begge gange samme frisør, som bare hverken smiler, eller er imødekommende. Det er som om de deals er til gene for hende - første gang var det et tydeligt irritations moment fra hende at jeg ikke havde printet den ud, men bare havde den på app'en. Det er da fløjtende ligemeget, da det bare er koderne de skal have. Hun prøvede endda første gang at sige at jeg ikke kunne bruge deal'en og skulle betale kontant istedet.
Her i dag 2. klipning, måtte jeg ligefrem undskylde for at have købt 2 deals dengang, fordi jeg jo så ikke var ny kunde. Hold nu op! - salonen var tom (ligesom sidst) og det tog i alt 16 min for både hårvask OG klipning.
[..] en skidt og umoden attitude! Hun forstår ikke at de deals er med til at skabe nye kunder, HVIS de får en god oplevelse. Der er masser andre konkurrenter derude, HVER måned, med deals.
Jeg vælger ikke hårkunsten igen - prisen og kvaliteten var fin nok, men servicen decideret elendig!
Dårlig oplevelse. Jeg havde købt en Groupon-deal, som gælder for klipning to gange. Der stod en udløbsdato, 9. februar. Og så stod der at anden klipning skulle udføres senest 3 måneder efter udløbsdatoen. Men det sidste havde de ikke forstået inde hos frisøren. Så de mente jeg skulle klippes igen inden 9. februar. Så de havde ikke forstået deres eget værdi bevis. Desuden havde hun en utrolig frastødende væremåde, og der var ingen mulighed for at få hende til at forstå hendes eget værdi bevis, så det endte med at jeg kun blev klippet den ene gang. Så jeg er kort sagt blevet snydt, og har betalt fuld pris. Hold jeg langt væk hvis I ikke vil betale fuld pris. De accepterer ikke de betingelser de selv har skrevet i deres deal.
Aldrig har jeg haft en så god oplevelse hos frisøren! Hold da op, hvis der er nogen der kan klippe er det frisørene i hårkunsten, ikke nok med det så er servicen i top ;) er glad for min hårfarve og klipning. Jeg vil med garanti komme igen!
Jeg er tilfreds for det endelig resultat og rigtig hyggelig stemning i salonen. STORT smil på læberne :D
Min søn på 14 blev klippet her - og han har gået med kasket lige siden...
Vi kom sammen ind i salonen og jeg forsøgte at komme i dialog med frisøren og fortklare, at min søn har krøller og at der skal "klippes med krøllerne". Jeg blev affærdiget med, at de nok skulle klippe en god frisure til ham og at jeg bare kunne gå en tur. Da jeg kommer tilbage efter 40 minutter er der ikke meget hår tilbage på hovedet af min søn. Jeg nævner overfor frisøren, at jeg ikke kan se hvordan hun har taget højde for hans krøller i klipningen - og hun svarer, at han havde meget tørt hår?
Da vi kommer hjem fortæller min søn, at frisøren havde spurgt om han ville maskinklippes og han havde svaret nej. De aftaler, at hun klipper det fingerlangt. Hun går så i gang med saksen og klipper det tot for tot - men tager så til sidst maskinen frem alligevel og forklarer blot, at det ikke bliver kortere - blot lige rettet til.
Resultatet er virkelig ikke godt. Det er ikke fingerlangt - med mindre hun har 0,5 cm tynde fingre - og det hår oppe på toppen, der skulle falde i lokker henover panden er en gang skævt og tottet tjavs.
- Heldigvis vokser min søns hår som regel hurtigt :-)
HOLD JER VÆK!
Jeg havde købt en deal, hvor de reklamerer med, at man får økologisk brasiliansk hårkur. Det viste sig at være en balsam fra mærket O&M! Der er dog australsk mynte i den, men jeg går da stærkt ud fra, at når jeg betaler flere hundrede kroner for en kur hos en frisør, så er det en ekstra intensiv kur og ikke bare en normal balsam.
Derudover kom jeg ikke til hos den frisør jeg havde bestilt tid hos OG jeg sad og ventede 15 min før de overhovedet tog imod mig.
Da jeg så skal klippes starter hun med at spørge "om det virkelig er den hårfarve jeg ønsker at have?" "Øh ja det er jo min hårfarve." Jeg skulle ikke farves kun klippes, hvilket jeg også gør opmærksom på og får at vide, at det ved hun da godt!
Jeg forklarer, at jeg bare skal have klippet spidser. Jeg har lang krøllet hår og jeg viser hendes med fingrene i håret hvor meget hun må tage af - ca.3-4 cm. Klip klip klip så har hun taget 10-15 cm i den ene side! Jeg er målløs!!
Alt i alt en utrolig dårlig oplevelses. Dårlig stemning. Sur kritiserede frisør, som på ingen måder lytter. Jeg går derfra frustreret og med skulderkort hår, som i øvrigt også er skævt klippet!
Jeg fik min datter på 14 år klippet. Hun har et langt, tykt og sundt hår. Det blev fuldstændig skævt klippet - det kunne jeg have gjort bedre selv. Det var helt hakket i den ene side, og da vi gjorde opmærksom på det, var de simpelthen så flabede og uforskammede. Gå ALDRIG derhen og bliv klippet. Dårlig service, dårlig klipning, slidt salon, dårlig stemning. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.
Jeg har prøvet en del frisører i København, men jeg må sige at jeg har fundet en perle hos Hårkunsten på Allegade 26. Det er uden tvivl den bedste klipning jeg til dato har fået og servicen er i top!
Det kan kun anbefales at tage et smut ned forbi, om ikke andet så bare en studsning for at opleve den rare atmosfære.
Efter at have fået mit hår ødelagt hos Hårkunsten, vil jeg gerne advare andre mod at komme der. Jeg fik striber, afrensning, farvning og en klipning der var knap 2 cm længere i den ene side, helt skæv. Flere har spurgt mig, om jeg selv har farvet det! Det var meget lysere i toppen end i spidserne, gult og meget skadet af den skrappe behandling. Jeg var forbi for at klage og det var rigtigt ubehageligt. Her er en salon der ripper folk for deres penge, uden omtanke for kunden.
Jeg er studerende og brugte 1500 kr hos dem... + det har kostet mig en mindre formue oveni i hårkur, klipning og at få rettet op på farven, da mit hår endelig kunne tåle det igen. Jeg kan bestemt ikke anbefale den her salon, kun advare!
Jeg skulle have klippet spidser i langt krøllet hår. Der blev for det første taget al for meget af og for det andet var faconen på håret fuldstændig forkert.
Jeg har heldigvis fundet en anden og langt dygtigere frisør som har rettet op på skaderne, men det har kostet endnu flere cm af det i forvejen alt for forkortede hår.
Jeg leder desperate efter en god frisør til under 500,- og endte desværre med at vælge Hårkunsten. Rigtig dårlig klipning (de skærer håret), i tør tilstand kan man virkelig se hvor grimt det er "klippet" i siderne. Korte frisure kræver altså en god frisør. En studsning kan nok gå an.
Jeg er utrolig glad for min oplevelse hos Hårkunsten og føler mig nu efter farvning og klip som en rigtig kendis med super lækkert hår.
Jeg fik rigtig god rådgivning og de ved virkelig hvad det er de laver!
Det er altid dyrt at få ordnet håret på Frederiksberg og i København, men det er pengene værd.
Del dine oplevelser og erfaringer med Hårkunsten til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Hårkunsten det rette omdømme.
Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.